RYANAIR - 19

  • 40 183
  • 732
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 95
Здравейте,купих билети за Милано през май,когато трябва да отпаднат ограниченията,регистрирах се,но не мога да разпечатам бордните карти,защото все още се искат допълнителните документи за ковид?! Да опитам през май ли,ако/когато/ промените са факт?
  Нещо бъркате. Купуването на билети е задължително с регистрацията ви на сайта на АК. Чекирането е съвсем различно и за срока му зависи дали имате закупени места или не. Прилагането на документи не е обвързано с разпечатването на бордната карта. Такива документи могат и да са принтирани на хартия. В момента нямате бордни карти, а имате само закупени билети, които са без места.

# 601
  • Пловдив
  • Мнения: 44 759
За втори път ни сменят часа на полета...сега по-късно Confused и то излитащия.

# 602
  • Мнения: 182
Здравейте,купих билети за Милано през май,когато трябва да отпаднат ограниченията,регистрирах се,но не мога да разпечатам бордните карти,защото все още се искат допълнителните документи за ковид?! Да опитам през май ли,ако/когато/ промените са факт?
  Нещо бъркате. Купуването на билети е задължително с регистрацията ви на сайта на АК. Чекирането е съвсем различно и за срока му зависи дали имате закупени места или не. Прилагането на документи не е обвързано с разпечатването на бордната карта. Такива документи могат и да са принтирани на хартия. В момента нямате бордни карти, а имате само закупени билети, които са без места.
Здравейте,имам закупени места и пропити!
Ще опитам пак!

# 603
  • Мнения: 20 511
След априлските, изчезнаха и майските дати за Задар от сайта на Раянеър. Изчезнаха и юнските дати за Загреб.

Ето и прИмоцията на деня:

Последна редакция: сб, 16 апр 2022, 13:31 от diziler

# 604
  • Мнения: 620
Купих 2 билета за възрастни, мога ли единия да го променя за детски?

# 605
  • Мнения: 6 452
да, свържете с тях до 24 часа след покупката
може и после, но ще платите такса

# 606
  • Мнения: 1 431
Опит за измама ли е това: преди около 2 седмици направих резервация, плащане успешно, получих и код- до тук всичко точно. Днес получавам имейл с подател marketing@ryanairemail.com, който ме приканва" complete your booking" , като дефакто иска да повторя стъпките на резервацията ( имена, багаж, места и естествено- плащане; нищо от изброените не направих).
Та, според мен е фишинг, права ли съм?

# 607
  • Мнения: 2 562
Аз получавам имейли от същия имейл адрес и би трябвало да не е фишинг щом е от него. Само че ги получавам за полети, които съм разглеждала, но не съм купила.

# 608
  • Мнения: 1 864
Аз също за разглеждани полети съм получавала от същия. Вие виждате ли си резервацията в профила?

# 609
  • Мнения: 1 431
Аз също за разглеждани полети съм получавала от същия. Вие виждате ли си резервацията в профила?
Да, виждам резервацията в профила, точно затова се чудя какво става...
Но не мисля да завършвам резервацията, както ме приканват, защото реално това ще е дублиране на вече съществуващата.

# 610
  • Мнения: 19 949
Глупав им е рекламният бот, щом си имате резервация, игнорирайте

# 611
  • Германия
  • Мнения: 8 198
Аз също получих такъв мейл, да се чекирам, въпреки че вече го бях направила през приложението.  Учудена съм, че не дойдоха още напомняния да купя още багаж или да резервирам кола под наем...

# 612
  • София
  • Мнения: 17 075
Приложението как може да се направи да е на български или английски? Няколко пъти го тегля и все е на гръцки.

# 613
  • Мнения: 6 452
Явно зависи от държавата, която е избрана на телефона

# 614
  • София
  • Мнения: 17 075
Явно зависи от държавата, която е избрана на телефона
Гледах гугъл профила - България си е. С други приложения от Google Play няма такъв проблем с езика. Странна работа.

Общи условия

Активация на акаунт