RYANAIR - 19

  • 39 884
  • 732
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 4 936
Здравейте,

Едно питане за резервация на пълнолетно и непълнолетно момиче, които ще пътуват заедно и сами.
Става въпрос за дъщерите ми, едната е на 15 г., другата на 17 г.

Според политиката на компанията, 17годишната се води пълнолетна и като такава - придружител на 15годишната.

Сега имам няколко въпроса.
Мога ли да направя накуп една резервации за двете момичета, като избирам съответно два пътника със съответната им възраст?
Или трябва 2 отделни резервации?
 
Защото в сайта пише така: Свързване на резервация
Не е възможно да добавите дете под 16 г. към съществуваща резервация за полет, но можете да направите нова отделна резервация, ако желаете и да свържете резервациите.
Резервацията за дете под 16-годишна възраст трябва да бъде направена онлайн (като възрастен), след като резервацията е направена, ще трябва да се свържете с нас чрез чат или да се обадите на нашия телефонен център и да говорите с някой от нашия екип, за да свържете резервацията на детето с резервация за възрастни.

# 646
  • София...........
  • Мнения: 1 027
Здравейте
реших да си попълня данните в профила и след това и на пътниците с мен , за да е по-лесно за чекинг.
Когато се опитам в лична информация да впиша имената си не ги приема на латиница, а само на БГ?
Не трябва ли да са на латиница?

# 647
  • Мнения: 676
Здравейте,

Едно питане за резервация на пълнолетно и непълнолетно момиче, които ще пътуват заедно и сами.
Става въпрос за дъщерите ми, едната е на 15 г., другата на 17 г.

Според политиката на компанията, 17годишната се води пълнолетна и като такава - придружител на 15годишната.

Сега имам няколко въпроса.
Мога ли да направя накуп една резервации за двете момичета, като избирам съответно два пътника със съответната им възраст?
Или трябва 2 отделни резервации?
 
Защото в сайта пише така: Свързване на резервация
Не е възможно да добавите дете под 16 г. към съществуваща резервация за полет, но можете да направите нова отделна резервация, ако желаете и да свържете резервациите.
Резервацията за дете под 16-годишна възраст трябва да бъде направена онлайн (като възрастен), след като резервацията е направена, ще трябва да се свържете с нас чрез чат или да се обадите на нашия телефонен център и да говорите с някой от нашия екип, за да свържете резервацията на детето с резервация за възрастни.

Извадката ви е за свързване на резервация, а вие тепърва ще правите...доколкото разбирам - т.е. можете да си направите една резервация за възрастен и дете без проблем, ако е вярно това за 17-годишните

# 648
  • София...........
  • Мнения: 1 027
Здравейте
Когато влезете в акаунта си на Спътници вашето име присъства ли между другите?
И пак да питам
Когато се опитам в лична информация да впиша имената си не ги приема на латиница, а само на БГ, но при пробата така ги запамети ...
Не трябва ли да са на латиница?

Благодаря Flowers Hibiscus

# 649
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 746
Няма го в спътници моето име. Имената трябва да са на латиница. Не е нормално да ги приема на кирилица.

# 650
  • Мнения: 4 936
Благодаря, ЗориБ.

Имам някакви опасения, защото зет ми така е направил резервация за съпругата си и за племенницата - на 15 години. После обаче при чекирането е имало проблем,  и само като е написал 1 година по-възрастна племенничката, се е получило...

# 651
  • София
  • Мнения: 597
Здравейте, имам следният проблем. Пътуваме двама възрастни с две деца. Когато правих резервацията платих 1 приорити и отделно 2 места, и имам потвърждение по мейл. Сега се опитвам да чекирам полетите и за първия полет ми показва, че  аз и мъжът ми нямаме места, а за децата има места. За полета на връщане всички имаме места. Нали по принцип децата трябва да стоят до възрастен, а вече местата до децата са заети? Има ли нещо, което мога да направя? Писах в чата, но чатбота не ме разбира....

# 652
  • Мнения: 6 277
Малко не се разбира, ама щом сте купили две места, имате право на избор на две места, а другите ги определя системата. Затова двама нямат места и двама имат.
Ако искате да купувате места, за да сте заедно, много внимавайте и най-вероятно ще се наложи да купите места за всички. Системата не мести автоматичните места, след като сте си избрали вие.
За да говорите с човек напишете "live agent" или нещо такова, но няма да ви каже нещо по-различно

# 653
  • Мнения: 676
Здравейте
Когато влезете в акаунта си на Спътници вашето име присъства ли между другите?
И пак да питам
Когато се опитам в лична информация да впиша имената си не ги приема на латиница, а само на БГ, но при пробата така ги запамети ...
Не трябва ли да са на латиница?

Благодаря Flowers Hibiscus

Пробвайте да влезете през друго устройство - лаптоп, телефон...през компютъра влезте през различни браузъри - Едж, Хром ...нещо от вашите настройки е това с кирилицата, трябва имената да са на латиница и то както са по лична карта...

# 654
  • София...........
  • Мнения: 1 027
Здравейте
Когато влезете в акаунта си на Спътници вашето име присъства ли между другите?
И пак да питам
Когато се опитам в лична информация да впиша имената си не ги приема на латиница, а само на БГ, но при пробата така ги запамети ...
Не трябва ли да са на латиница?

Благодаря Flowers Hibiscus

Пробвайте да влезете през друго устройство - лаптоп, телефон...през компютъра влезте през различни браузъри - Едж, Хром ...нещо от вашите настройки е това с кирилицата, трябва имената да са на латиница и то както са по лична карта...

Пробвах от къде ли не и в приложението е така ...
Днес повече от час чат с един suport, после пак с друг и никой нищо.
В крайна сметка сина ми се усети, че когато се опитваме на латиница да сменим дава грешка "вече съществуващ пътник" и че ме има в списък Спътници....
Сменихме на фамилията последната буква А с българско А и тогава ни разреши да вкараме на латиница вчрно името в акаунта.
Сега се притеснявам при чекирането (никога не съм правила онлайн, винаги сме били с места) от къде ще дръпне данните за моя билет и къде името си да оставя правилно или да се изтрия от спътници ???
За първи път ползвам Нискотарифни и нещо се омотах ....

# 655
  • Мнения: 1 834
Не трябва да Ви има в Спътници, нали сте титуляра.

# 656
  • София...........
  • Мнения: 1 027
Не трябва да Ви има в Спътници, нали сте титуляра.
Мда , вече го разбрах, но сега не знам какво да правя ... Притеснявам се да се изтрия от Спътници.
Онази вечер реших да вкарам лични документи на всички(за удобство при чекирането) и ми даде първо да попълня своя профил(нямаше никакви данни), но тогава видях, че присъствам в Спътници.
Това ми е първа резервация и въобще не знам какво съм правила, а и беше преди 2 месеца.

# 657
  • Мнения: 1 834
Аз не че имам голям опит с Ryan, ама нали като се купуват билетите, тогава се попълват имената, без данните за документи. После при чекиране се попълват данните, като ако са въведени предварително в спътници, се извличат от там. Ако не - ги попълвстежна момента. На мен например в профила ми стоят спътници от предишни резервации. Това е за удобство, ако пак купувате билети за същите хора. Т.е. мисля няма проблем да се изтриете, но да кажат и другите.

# 658
  • София
  • Мнения: 597
Малко не се разбира, ама щом сте купили две места, имате право на избор на две места, а другите ги определя системата. Затова двама нямат места и двама имат.
Ако искате да купувате места, за да сте заедно, много внимавайте и най-вероятно ще се наложи да купите места за всички. Системата не мести автоматичните места, след като сте си избрали вие.
За да говорите с човек напишете "live agent" или нещо такова, но няма да ви каже нещо по-различно
Имах предвид, че при резевацията  всички пътници в двете посоки имахме резервирани места ( платен приоритет за мен, + две места за бащата и по-голямото дете, за малкото, което е под 12г, автоматично системата ми даде място) В мейла, който получих тогава за всички имаше конкретни места.
А сега като влизам да чекирам, за едната посока са изчезнали местата за мен и мъжът ми. Отделно сумата, която са ми изтеглили е същата, която е в мейла от деня на резервацията. А сега в профилът ми е по-малка с 4 евро. Според мен е някаква грешка.
Изпратих копие на мейла в чата, но още чакам отговор...

# 659
  • Мнения: 838
Регистрирах бордни карти до Будапеща, за където са отпаднали мерките за ковид, но навсякъде ми искаше да прикачам сертификат, а накрая на самата бордна карта отново стои надпис за това. Стандартен ли е този надпис за всички дестинации или аз нещо не правя както трябва?

Общи условия

Активация на акаунт