Обсъждане на имотни обяви-26

  • 43 302
  • 756
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 21 759
Който иска повече екстри - в квартала има всякакви имоти. Както навсякъде. Не са без пари, но избор има. Решава какво му е важно, преценява си възможностите и избира какво и как.
И в Яворов, и в Изток, и в другите квартали по Цариградско имотите на първа линия са по-евтини, но не се застояват дълго - очевидно има хора, за които булевардът не е проблем. За останалите има други имоти.

# 646
  • Германия
  • Мнения: 3 506
Ами няма 20 години откакто не живея там, но баща ми още си е там и няма оплаквания. Не мисля че трафикът се е променил чак толкова много последните 15 години. Според мен опира до навика, свиква се със шума и на човек спира да му прави впечатление.

Мъжът ми е от село, той е свикнал да му е тихочко и като сме били заедно в София шумът го забелязваше, аз - не 🤪

# 647
  • Мнения: 1 962
Това е в блокът на най-първата възможна линия на Цариградско шосе, която може да съществува. Няма никакво разстояние между него и шосето/магистралата. Това е точно на следващата спирка след Плиска, спирката е буквално пред блока и спират автобуси 280, 305, 84, 284 и тролеи 3, 4, 5 и 11. Лудницата с една дума е пълна. Щом е 90 кв.м., значи със сигурност има прозорци и към шосето. Всъщност апартаментът е този на последния етаж:

И така, хубаво направен апартамент, но прашен, не можеш да отвориш прозорец, ужасно шумно, последен етаж, блок на 60+ години...цената е прекалена.
Гадамер може би имаше предвид интериора.

# 648
  • Мнения: 429
Гадамер може би имаше предвид интериора.

Да, вероятно. Аз обаче коментирам имота, не интериора. Интериорът е приятен, модерен, изглежда добре, семпло, елегантно и т.н., спор няма.

Но! Интериорът е сравнително по-маловажен от другите особености на имота, защото първо подлежи на промяна, докато локацията и особеностите на самия апартамент не, и второ всеки с вкуса си.

Тук пак казвам, че имаме имот на последен етаж в доста стар блок, без асансьор, преходен, насред шосето. Но тъй като по документи е "Изток", това не играе роля? Ами според мен играе, и то голяма, защото човек там може и да се разболее от въздуха и мръсотията/праха. И за това удоволствие искат половин милион лева. Нарочно не казвам "струва", защото би било грешно.

# 649
  • Мнения: 1 613
Интересно. 621 000 евро за апартамент на ШЗ и в не най-хубавата част на Кръстова вада. https://www.youtube.com/watch?v=9uzt_66FA2s

# 650
  • Мнения: 21 759
Дори на Цариградско в Младост пак ще е по-скъпо от тих панел в Сухата река под кацащите самолети.
Сетих се за Сухата река, тъй като четох за мъката на живущите там - https://www.dnes.bg/obshtestvo/2021/07/02/ot-helpbook-jivotyt-e- … radi-shuma.495709
Интересно, че не съм чела подобни материали от хора от Яворов, Гео Милев, Изток, Младост и т.н.

# 651
  • Мнения: 429
Дори на Цариградско в Младост пак ще е по-скъпо от тих панел в Сухата река под кацащите самолети.
Сетих се за Сухата река, тъй като четох за мъката на живущите там - https://www.dnes.bg/obshtestvo/2021/07/02/ot-helpbook-jivotyt-e- … radi-shuma.495709
Интересно, че не съм чела подобни материали от хора от Яворов, Гео Милев, Изток, Младост и т.н.

Направих си труда да проверя в сайта на летище София колко самолета качат и излитат днес. Общо са 85 на брой. Да, много са и е неприятно, но поне не създават перманентен фон, а има интервал между шума. Освен това не всички от тези 85 полета минават над Дружба и Суха река. Да речем, че половината идват от другата страна, откъм Елип Пелин. Освен това самолетите не ти цапат жилището с прах и сажди, не ти мърсят въздуха така, както колите, минаващи с висока скорост и бучащи 24 часа в денонощието, 365 дена в годината непрестанно и ежеминутно. Аз лично предпочитам самолетите пред колите.

Интересно, дали ако въпросният апартамент беше да речем на ул. Резбарска в Хаджи Димитър, на бул. Сливница или Ломско шосе в Надежда, пак така кацнал на пътното платно, пак щяхте да сте така снизходителни? Думата "Изток" май е чудодейна. Щом нещо е там, и народът изпада в умиление.

# 652
  • Мнения: 50 797
Аз съм около ИСУЛ и смея да твърдя, че самолетите са проблем само около три месеца лятото. И никога не е било да кацат 80 самолета. Десетина, може би 15 най-много и само понякога. От летището се оплакват, че било заради вятъра, но не им вярвам. Как пък все за нискотарифните вятърът е такъв? Според мен онези им цакат за да пестят гориво и само тях ги пускат над града в общия случай.

# 653
  • Мнения: 1 962
Дори на Цариградско в Младост пак ще е по-скъпо от тих панел в Сухата река под кацащите самолети.
Сетих се за Сухата река, тъй като четох за мъката на живущите там - https://www.dnes.bg/obshtestvo/2021/07/02/ot-helpbook-jivotyt-e- … radi-shuma.495709
Интересно, че не съм чела подобни материали от хора от Яворов, Гео Милев, Изток, Младост и т.н.
Те да са благодарни, че покрай Ковид кризата, полетите спаднаха драстично. Интересно е, че никой досега не коментира замърсяването, което причиняваха излитащите и кацащи самолети над София.

# 654
  • Мнения: 50 797
Интересно е, че никой досега не коментира замърсяването, което причиняваха излитащите и кацащи самолети над София.

Защото е минимално. Самолетното гориво е супер чисто, изгаря напълно и няма ФПЧ. А изгорелите газове са на високо и се разнасят, не се утаяват надолу.

# 655
  • Мнения: 21 759
Дори на Цариградско в Младост пак ще е по-скъпо от тих панел в Сухата река под кацащите самолети.
Сетих се за Сухата река, тъй като четох за мъката на живущите там - https://www.dnes.bg/obshtestvo/2021/07/02/ot-helpbook-jivotyt-e- … radi-shuma.495709
Интересно, че не съм чела подобни материали от хора от Яворов, Гео Милев, Изток, Младост и т.н.

Направих си труда да проверя в сайта на летище София колко самолета качат и излитат днес. Общо са 85 на брой. Да, много са и е неприятно, но поне не създават перманентен фон, а има интервал между шума. Освен това не всички от тези 85 полета минават над Дружба и Суха река. Да речем, че половината идват от другата страна, откъм Елип Пелин. Освен това самолетите не ти цапат жилището с прах и сажди, не ти мърсят въздуха така, както колите, минаващи с висока скорост и бучащи 24 часа в денонощието, 365 дена в годината непрестанно и ежеминутно. Аз лично предпочитам самолетите пред колите.

Интересно, дали ако въпросният апартамент беше да речем на ул. Резбарска в Хаджи Димитър, на бул. Сливница или Ломско шосе в Надежда, пак така кацнал на пътното платно, пак щяхте да сте така снизходителни? Думата "Изток" май е чудодейна. Щом нещо е там, и народът изпада в умиление.

Уж пишеш от години в имотните теми, а задаваш такива въпроси.
Потребителите тук винаги са писали, че на булевард е шумно, съответно цената няма как да бъде като на вътрешна улица. И че всеки трябва да се съобрази кое му е deal breaker. И винаги е имало хора, които казват, че постоянен монотонен шум не е проблем за тях, че не е като шумът от ниско прелитащи самолети. Запомнила съм, че много повече хора се оплакват от самолетите, отколкото от булевардите Wink
Така че драмата с Изток (и другата ти болка - Яворов) в случая е пресилена. Горната цена е за апартамент на булевард. За аналогичен, но на тиха улица, цената ще бъде друга. Трябва да има по нещо за всеки.

Скрит текст:
Дори на Цариградско в Младост пак ще е по-скъпо от тих панел в Сухата река под кацащите самолети.
Сетих се за Сухата река, тъй като четох за мъката на живущите там - https://www.dnes.bg/obshtestvo/2021/07/02/ot-helpbook-jivotyt-e- … radi-shuma.495709
Интересно, че не съм чела подобни материали от хора от Яворов, Гео Милев, Изток, Младост и т.н.
Те да са благодарни, че покрай Ковид кризата, полетите спаднаха драстично. Интересно е, че никой досега не коментира замърсяването, което причиняваха излитащите и кацащи самолети над София.

Това е много добър въпрос всъщност.

# 656
  • Мнения: 429
Потребителите тук винаги са писали, че на булевард е шумно, съответно цената няма как да бъде като на вътрешна улица. И че всеки трябва да се съобрази кое му е deal breaker. И винаги е имало хора, които казват, че постоянен монотонен шум не е проблем за тях, че не е като шумът от ниско прелитащи самолети. Запомнила съм, че много повече хора се оплакват от самолетите, отколкото от булевардите Wink
Така че драмата с Изток (и другата ти болка - Яворов) в случая е пресилена. Горната цена е за апартамент на булевард. За аналогичен, но на тиха улица, цената ще бъде друга. Трябва да има по нещо за всеки.

Не става въпрос само за шумно, става въпрос за "вредно" в смисъла на "разболяващо", защото не може да живееш и спиш всяка нощ буквално на един метър от платното на Цариградско без никаква бариера, зеленина или отстояние между имота и шосето, и това да не ти вреди на здравето. Просто не е възможно! И не е само шум, а са и много газове, много отрови, пушилки, прах и т.н.

Така че драмата изобщо, ама изобщо не е пресилена. Този имот според мен не е подходящ за трайно обитаване. Става за отдаване под наем чрез Airbnb например, значи инвестиция. Но дали тази инвестиция ще задържи цената си? Тоя 60 годишен блок са го измазали, да. Но струва ли блокът толкова пари, искат за 90 квадрата в него половин милион все пак!

Да не говорим вече за другите фактори - последен етаж, липса на асансьор, преходен апартамент, краен с много външни цени, съответно през зимата по-студен, а понеже е на последен етаж през лятото горещ и т.н.

# 657
  • Мнения: 1 962
Интересно е, че никой досега не коментира замърсяването, което причиняваха излитащите и кацащи самолети над София.

Защото е минимално. Самолетното гориво е супер чисто, изгаря напълно и няма ФПЧ. А изгорелите газове са на високо и се разнасят, не се утаяват надолу.
Донякъде, след като се качат на 10-12 хил. м. височина, но съвсем друго е, когато двигателите са подложени в стресов режим на форсаж при излитане.

Последна редакция: нд, 30 яну 2022, 17:26 от etr

# 658
  • Мнения: 21 759
Потребителите тук винаги са писали, че на булевард е шумно, съответно цената няма как да бъде като на вътрешна улица. И че всеки трябва да се съобрази кое му е deal breaker. И винаги е имало хора, които казват, че постоянен монотонен шум не е проблем за тях, че не е като шумът от ниско прелитащи самолети. Запомнила съм, че много повече хора се оплакват от самолетите, отколкото от булевардите Wink
Така че драмата с Изток (и другата ти болка - Яворов) в случая е пресилена. Горната цена е за апартамент на булевард. За аналогичен, но на тиха улица, цената ще бъде друга. Трябва да има по нещо за всеки.

Не става въпрос само за шумно, става въпрос за "вредно" в смисъла на "разболяващо", защото не може да живееш и спиш всяка нощ буквално на един метър от платното на Цариградско без никаква бариера, зеленина или отстояние между имота и шосето, и това да не ти вреди на здравето. Просто не е възможно! И не е само шум, а са и много газове, много отрови, пушилки, прах и т.н.

Така че драмата изобщо, ама изобщо не е пресилена. Този имот според мен не е подходящ за трайно обитаване. Става за отдаване под наем чрез Airbnb например, значи инвестиция. Но дали тази инвестиция ще задържи цената си? Тоя 60 годишен блок са го измазали, да. Но струва ли блокът толкова пари, искат за 90 квадрата в него половин милион все пак!

Да не говорим вече за другите фактори - последен етаж, липса на асансьор, преходен апартамент, краен с много външни цени, съответно през зимата по-студен, а понеже е на последен етаж през лятото горещ и т.н.

Показах ти аналогичен имот в трагично състояние, който е бил продаден за няколко дни. Така че за теб имоти на Цариградско в Яворов и Изток може да са скъпи, но за други купувачи са приемлив вариант.
За хиляда евро на кв. отгоре пак за няколко дни беше продаден имот за основен ремонт на Латинка - помня, че май с Тео го обсъждахме.
Сама виждаш, че в този случай микролокацията е отразена в цената.

За вредите от живот на булевард е добре да се поговори и да се сравни с кварталите по пътя на самолетите. Нещо не съм убедена, че на булевард е по-вредно Simple Smile  Не живея на булевард, но личното ми убеждение е, че самолетите са с по-дразнещ шум и по-вредни за околната среда, за психическото и физическото здраве на жителите в сградите под тях. Колкото по-близо до летището, толкова по-лошо. Това също се отразява на цените.

Simple Smile Сещам се, че Джедая е голям защитник на живота на натоварен булевард, дано да се включи със своя опит, ще бъде интересно.

# 659
  • Мнения: 429
За вредите от живот на булевард е добре да се поговори и да се сравни с кварталите по пътя на самолетите. Нещо не съм убедена, че на булевард е по-вредно Simple Smile  Не живея на булевард, но личното ми убеждение е, че самолетите са с по-дразнещ шум и по-вредни за околната среда, за психическото и физическото здраве на жителите в сградите под тях. Колкото по-близо до летището, толкова по-лошо. Това също се отразява на цените.

Тогава ще ти покажа един имот, който има следните недостатъци и ще те помоля да ми кажеш колко би била реалната му и приемлива цена. Не се сещам коя си, но вероятно си професионално свързана със сферата. И така, недостатъците са следните:

- антена на мобилен оператор не над, а НА балкона на апартамента. Възможно е, защото апартаментът е покривен, терасата му се явява плоча/покрив на блока и на нея има гигантска антена, която излъчва буквално на нивото на очите на бъдещия обитател.

- първа линия на Ботевградско шосе и ул. Витиня.

- над него летят самолети, точно под трасето им е в Сухата река.

- последен етаж.

- преходен апартамент, външен, всички стени са външни.

Ето го имотът https://www.imot.bg/pcgi/imot.cgi?act=5&adv=1b16329156612873 … k=7mcppk&f1=2

Това жилище продаваемо ли е изобщо, и колко би била реалната му цена? Ясно, че не заслужава 1100 евро на кв.м. и ако не свалят драстично цената ще стои дълго обявата.

Общи условия

Активация на акаунт