Барселона - Тема 11

  • 50 055
  • 754
  •   1
Отговори
# 690
  • София
  • Мнения: 453
Здравейте,
включвам се с въпрос, на който не намерих отговор. Следя темата много отдавна, защото планувахме пътуване, което пандемията отмени и сега отново букнахме билети за пролетната ваканция.
Питането ми е, как мога да задам въпрос в букинг на собственика на апартамента, който мисля да резервирам. Идеята ми е че повечето апартаменти са с настаняване до 20-21.00ч., а нашия полет по разписание каца в 20,30 и искам да съм сигурна преди да разервирам, че ще е възможно по късно настаняване.
Благодаря Ви за прекрасната тема, помагате невероятно много на всички нас Simple Smile

# 691
  • Мнения: 19 937
Направете резервация с възможност за безплатна отмяна и им пишете, по друг начин не се сещам.

# 692
  • София
  • Мнения: 453
Направете резервация с възможност за безплатна отмяна и им пишете, по друг начин не се сещам.
Благодаря Flowers Tulip и аз за такъв вариант само се сетих, но реших все пак да попитам тук.

# 693
  • София
  • Мнения: 2 416
edna...., вече има възможност да се зададе въпрос и преди резервация. Като влезеш в профила на мястото за настаняване има бутон Ask a question.

# 694
  • София
  • Мнения: 453
edna...., вече има възможност да се зададе въпрос и преди резервация. Като влезеш в профила на мястото за настаняване има бутон Ask a question.
Много благодаря Flowers Tulip, но не виждам никъде такава опция

# 695
  • София
  • Мнения: 2 416
В приложението изглежда така:

После отивате на Преглед на всички въпроси и горе вдясно има бутон за задаване на нов въпрос.
От компютър казах горе как става. Възможно е обаче опцията да не е активна за всички места за настаняване. Всъщност сега видях, че трябва да сте на английски, за да го има бутона за задаване на въпрос.

Последна редакция: вт, 20 дек 2022, 18:06 от миленка_д

# 696
  • Мнения: 4 375
На нашия апартамент в допълнителните условия най-отдоли пишеше в колко часа е настаняването и колко струва за настаняване извън този часови диапазон. Ние се настанихме извън часовете, платихме си за това 30 евро и нямахме проблеми

# 697
  • София
  • Мнения: 453
В приложението изглежда така:

После отивате на Преглед на всички въпроси и горе вдясно има бутон за задаване на нов въпрос.
От компютър казах горе как става. Възможно е обаче опцията да не е активна за всички места за настаняване. Всъщност сега видях, че трябва да сте на английски, за да го има бутона за задаване на въпрос.

много благодаря, смених езика и се появи опцята 🤩

# 698
  • Мнения: 1 906
Аз изтървах една много добра оферта така. Не успях да намеря възможност да задам въпрос, а излизаше настаняване между 15 и 18 часа. След това установих, че има опция за въпрос от мобилното приложение, но апартаментът се оказа вече запазен за нашите дати Confused

# 699
  • София
  • Мнения: 2 416
В такъв случай, ако има опция за безплатно анулиране, по-добре резервирайте и после питайте. Тогава питането е много по-лесно. Ако не ви устройва отговорът, анулирате.

# 700
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 765
Друга опция за всяка дестинация е достъп с код. Резервирам основно през букинг и това ползвам при късни полети.

# 701
  • София
  • Мнения: 453
Какво ще кажете за този район:  33 Riera d'Escuder 2º 3ª, Сантс-Монжуик, 08028 Барселона. Дава го близо до метро, виждам че Камп Ноу също е близо (той ще е едно от задължителните ни посещения), но пък е по- далеко от другите забележителности.

# 702
  • sf
  • Мнения: 11 895
Не съм чела кога ще ходите, но за инфо и на други, Камп Ноу ще бъде затворен за ремонт след края на футболния сезон.

# 703
  • София
  • Мнения: 453
Камп Ноу затваря лятото, за сега билети има до края на май и предполагам че от юни затваря. Ние ще пътуваме пролетната ваканция

# 704
  • sf
  • Мнения: 11 895
Да, футболният сезон свършва през май. Очаква се ремонта да е поне две години.

Общи условия

Активация на акаунт