Време е за ИКЕА! - Тема 36

  • 40 238
  • 754
  •   1
Отговори
# 405
  • ENGLAND
  • Мнения: 4 167
Благодаря за предложенията.
miraluba дивана е Vimle. На снимките изглежда по-тъмен цвят, но всъщност си е средно сиво.
Картината е оригинал, поръчана от сестра ми за сватбата ни и ще си е на малката стена. Зад креслото ще мисля какво да сложа, преди имах един много тесен и висок шкаф с рафтове за дискове, мразех го, захлупваше ме. Но не ми се слага шкаф, отсреща цялата стена е библиотека, може би цвете. Определено ще си взема хубав лампион.
Килима ми е нов и много си го харесвам, може би ще добавя повече цветни възглавнички.
Преди на тази дългата стена имах един тапет с фигури, затова и сега ми стои празно, но така е по-добре от преди.
Искам масичката да сменя, но тази не ми се хвърля. Икеа тук изкупуват техни стари мебели, но нито масичката, нито Поанга стария го вземат.

# 406
  • Майничка
  • Мнения: 13 865
Много хубаво е станало!
Според мен, нека засега си остане празна стената. Твоите картини сами ще те намерят лека-полека.

# 407
  • Мнения: 2 783
От доста време следя една етажерка, което да ползваме за книжките на децата. Получих имейл за наличност, поръчах я до магазина във Варна, полупих имейл за потвърждение - всичко точно! Десет минути по-късно мъжът ми реши да поръчаме още една за негови неща в мазата. Пуснах пак поръчка, въведох си данните на картата за плащане, но в момента, в който натиснах "Потвърди", ме върна към началната страница и до там - нямам имейл за потвърждение, няма я поръчката в профила ми, но парите са дръпнати. Успях да се свържа с кол центъра, щели да направят проверка, но още никой не ми е звъннал. Някой с подобен проблем?

# 408
  • ENGLAND
  • Мнения: 4 167

Таванът как е правен?

Скрит текст:


Таванът е тапет. Така си беше преди 15 години, когато се нанесохме и така си го оставихме, сега само го боядисахме. Мразя го този таван, но ако смъкнем тапетите не знам какво ще е отдолу, нямаш представа какво е английското строителство. Явно ще трябва да се шпахлова, но това засега не искам да си го причинявам.

# 409
  • Мнения: X
Аз минавам само да се оплача, миналата седмица поръчах за Калакса Branas за 19.99 лв, сега влизам да поръчам още и какво да видя - цената им вече е 27.99 лв... Смисъл ясно ми е, че всичко поскъпва, ама чак пък толкова..

# 410
  • Мнения: 630
Имате ли представа какво се случва с ИКЕА? Сякаш нищо не зареждат, магазинът стои все опразнен, доставките се бавят сума време... Да не затварят?

# 411
  • София
  • Мнения: 11 078
Имате ли представа какво се случва с ИКЕА? Сякаш нищо не зареждат, магазинът стои все опразнен, доставките се бавят сума време... Да не затварят?
Вчера ми казаха, че около 15ти ще ги заредят. Имали проблеми покрай вдигането на цените.

# 412
  • Мнения: 735
Аз чакам една чиния да я заредят вече 2 месеца, има я в магазините, но онлайн я няма. Къде да ги запитам кога да я очаквам, по телефона или по имейл? В сайта не намерих имейл, само форма за връзка, но от падащото меню няма опция като за моя въпрос.

# 413
  • Мнения: 1 727
Миналата седмица поръчах онлайн за пръв път и вчера пристигна пратката. Бях с нагласа, че ще чакам повече. Изуми ме как всичко пристигна опаковано в кашон с изключение на бамбуковия органайзер/поставка за домакински прибори. Той си беше открит, опакован само с неговата опаковка по краищата и ъглите. Не знам как го получих без драскотини.

Следя да се появят тези артикули по-долу /на първата снимка чакам релсата/. Някой запознат ли е дали се зареждат редовно за онлайн покупка? Шкафа за обувки го чакам от октомври и още няма наличности.
И дали в Икеа предлагат в бял цвят тази кофичка, която е окачена на релсата?







# 414
  • Мнения: 29 519
Днес има безплатна доставка за зона 2 и 3 /които и да са те, не мога да се ориентирам от сайта/ за поръчки над 300лв направени онлайн

# 415
  • Мнения: 1 680
Имате ли представа какво се случва с ИКЕА? Сякаш нищо не зареждат, магазинът стои все опразнен, доставките се бавят сума време... Да не затварят?
https://www.wsj.com/articles/ikea-struggles-to-stock-shelves-ami … -woes-11634214348
Новини не четете ли? От началото на пандемията магазинът изглежда по този начин, скоро няма да се промени ситуацията, особено когато проблемът засяга абсолютни всичките им магазини по света.

# 416
  • Мнения: 648
Имам въпрос относно тази лампа https://www.ikea.bg/products/lighting/ceiling-lights/ceiling-lam … za-tavan/60336274. Купих я преди поскъпването. Тогава в сайта беше обявено, че е съвместима с аксесоарите за безжично смарт осветление. Тъй като имам дистанционно от серията TRADFRI и съм го свързала с друга лампа от серията NYMANE, реших, че ще мога да го вържа и с тази. Да ама не. Не става. А сега влизам в сайта и освен променената цена, гледам, че са махнали и инфото, че е съвместима с аксесоарите за безжично затъмнение. Чудя се къде да им пиша за повече инфо по върпоса и мога ли да предявя някаква претенция ако се окаже, че информацията на сайта е била подвеждаща?


Impatiens, чашата я имаше в бяло преди, но куката за окачване към нея беше в златно.

Последна редакция: ср, 09 фев 2022, 11:13 от Freyaaa

# 417
  • Мнения: 76 025
Можеш. Пиши им.
В гаранция ли е, пазиш ли касовата бележка?

Тук пиши
cs.ecommerce@ikea.bg

Може и на фейсбук страницата им.

# 418
  • Мнения: 648
Онлайн е купена, не помня имаше ли касова в кашона, но я има в историята на поръчките ми. Ще им пиша на мейла, благодаря!

# 419
  • Мнения: 76 025
Имало е касова бележка, отвън на кашоните ги лепят..в найлоново джобче..

Общи условия

Активация на акаунт