Време е за ИКЕА! - Тема 36

  • 40 149
  • 754
  •   1
Отговори
# 645
  • София
  • Мнения: 1 303
Къде ги гледате тези гардероби по 244см? Аз виждам само по 236см.

# 646
  • Мнения: 75 970
Таванът й е 244 санта...не пакса.

# 647
  • София
  • Мнения: 232
ЗаСлон виж дали не си грабнала 3ката панти. За 236 гардероби пантите са 4бр на врата.

# 648
  • Пловдив
  • Мнения: 4 141
Ренус е закупена от ГЕБРЮДЕР ВАЙС, Надявам се да е лъч светлина и да се усети разлика в чачеството на работа.

# 649
  • Мнения: 75 970
ЗаСлонче, какво стана, мисля те...пъхна ли гардероба в нишата? Simple Smile

Божее, лято стана, няма ми ги още обещаните кУлила за стола...ужас просто ... Grinning

# 650
  • гр. София
  • Мнения: 468
Здравейте! На 17-ти февруари вече бях отчаяна, че няма да мога да се снабдя с предвиденото легло (MALM, черно - кафяво, 120*200 см). Попариха ме от нашата ИКЕА, че този продукт никога повече няма да е наличен, защото е "изходяща" серия. Дорева ми се.
Писах и тук и благодарение на _Mishlence_ се сетих какво още мога да направя.
Опитах да направя поръчка през ЕКОНТ - греда! ИКЕА Солун било извън Солун зона, не можели да я вземат поръчката. Да им го доставя до офиса в Солун?!?
СПИДИ - взимат от адрес, но не могат да платят в магазина (естествено, леглото беше налично само във физическият магазин).
Писах мейли на: ИКЕА Швеция, ИКЕА Гърция, ИКЕА международен он-лайн магазин (за държави, в които няма магазин).
В общи линии, от всякъде почти ме отсвириха. Предлагаха ми да разгледам другите им продукти. На всички им казах, че размерът е специфичен и го нямат в други серии. Пак упорито ми отговориха да разгледам каталога им. Простичко им отговорих, че са малоумни и че ще си направя легло по поръчка.
2 дни след това, черното легло се появи в каталога!!! Вярно, пишеше, че не е налично, но че се очаква!
Днес поръчах пустото му легло Simple Smile Стискайте ми палци, да няма дефекти.

# 651
  • София
  • Мнения: 5 350
Лина, браво на теб! Дано стане!
teta75, след няколко дни ще сглобяваме, ще викам на помощ и приятелка с много Икеа-опит Simple Smile

А вие имате ли опит с матраците на Икеа, като сравняване с тези на Юск, iSleep
и българските Екон ?
Купихме легло на Икеа, но ми свършиха силите, а като погледнах морето от матраци, просто избягах Sad
Искам без пружини, средна твърдост и средна цена.

# 652
  • Мнения: 175
А вие имате ли опит с матраците на Икеа, като сравняване с тези на Юск, iSleep
и българските Екон ?
Аз съм много доволна от Екон. Имам един от времето, когато още фирмата се казваше Латекс, много комфортен и не е мръднал. Преди няколко години още два взехме (със свалящ се калъф, може да се пере), единият по-твърд, за доста тежък и голям човек - доволна съм от цената и качеството. Има опция за избор на твърдост, размери, поне тогава де.

# 653
  • гр. София
  • Мнения: 468
За матраците - имаме латексов ЕКОН (свалящ се калъф) 160*200*20 см, единственият минус е, че е безумно тежък. Като бях в напреднала бременност дори подпъхването на чаршафа беше тежко изпитание.
От ИКЕА имаме същия размер (160*200*20 см)  дунапренов, свалящ се калъф, удобен колкото латексовия, по- евтин беше. Трябва да проверя коя серия беше.
И накрая - за онова прословуто легло Simple Smile купих матрак от Медико +, не е свалящ се калъфа, има две страни -лятна и зимна (вълна). Ами, страхотни са. Майка ми ползва на същата фирма, някаква лукс серия 25 см височина - уникален е.

# 654
  • Мнения: 1 417
Скрит текст:
Ами миналия май сме го купили. Teta, рекламация за избелялото на дамаската имаш предвид, нали? То всъщност не е чак толкова видимо, но е цвят антрацит и малко му личи. Започва да добива един леко избелял чернозеленикав цвят. Но ще се разчета в сайта за рекламации
Така. Прочетох за гаранции и рекламации на дивани - 10г.е, но не покрива всички видове дамаски, а само някои:
Скрит текст:
Срок на гаранцията
Гаранцията за диваните и креслата е валидна десет (10) години
от датата на закупуване на продукта от магазин ИКЕА („Хаус
Маркет България” EАД). За удостоверяване на покупката е
необходима оригиналната касова бележка.
Какво покрива гаранцията?
Гаранцията е валидна от датата на закупуване на продукта от
магазин ИКЕА („Хаус Маркет България” EАД). Гаранцията важи
само при употреба в домашни условия и покрива дефекти в
материала или изработката на рамки и възглавници за седалка и
облегалка, закупени след 28 август 2017 г.:
Гаранцията важи само за следните серии:
• EKTORP мека мебел
• FÄRLÖV мека мебел
• GRÖNLID мека мебел
• KIVIK мека мебел
• LANDSKRONA мека мебел
• SÖDERHAMN мека мебел
• VALLENTUNA мека мебел
• VIMLE мека мебел
• KARLSTAD дивани
• LINANAS дивани
• ANGERSBY дивани
• KLIPPAN дивани
• KNOPPARP дивани
• PARUP дивани
• EKEBOL триместен диван
4
5
• EKENÄS кресло и табуретка
• POÄNG кресла и табуретка
(с изключение на възглавници POÄNG)
• STRANDMON кресло и табуретка
• BINGSTA кресло
• EKERÖ кресло
• EKOLSUND кресло
• FRÖSET кресло
• GISTAD кресло
• NOLMYRA кресло
• REMSTA кресло
• KOARP кресло
• VEDBO кресло
• GRÖNADAL люлеещ се стол
• STOCKHOLM пуф
• SMEDSBYN механизъм
Продукти и части, които не се покриват от гаранцията
Гаранцията не покрива разтегателни дивани и модули с легла от
всички серии, текстилни калъфи/тапицерия, кожени
калъфи/тапицерия. Гаранцията не важи за:
• разтегателни дивани от всички серии
(с изключение на разтегателни дивани GRÖNLID, VIMLE, LIDHULT и
VRETSTORP)
• модули с легло от всички серии
(с изключение на модул с легло VALLENTUNA)
• MUREN кресло
• POÄNG възглавници
• POÄNG детско кресло
• STRANDMON детско кресло
• TULLSTA кресло
• DELAKTIG осветление
т.е. Vilasund - Не:rolling_eyes:Sad
Сега се сещам, нямаше ли някакво условие след като се спре от продажба даден продукт, производителят е длъжен оределено време след това да поддържа резервни компоненти/части, или това се отнася само за ел.уреди и пр.
Дали пък да не пиша тук:
За контакти със централата в Швеция (при продължителни проблеми от българска страна)
Email: ikeainfo@ikea.com (general)
Email: franchise@inter.ikea.com (franchise queries)

# 655
  • Мнения: 75 970
Две години гаранция има по закон! всичко.
Щом го няма към изброените в линка горе твоя модел, значи си остава двегодишната законова гаранция. Така че...заявявай рекламация, според мен.

Длъжни са , имаше директива с която удължиха уж този срок, но работата е мътна.

На мен ще ми върнат парите за стола, вчера ми се обадиха от отдел рекламации, след като им пуснах оня ден 6 еднакви имейла, защото ми писна. Сега ще ми пращат транспорт да им върна дефектиралия стол, ще чета как връщат парите - по б.сметка или на ръка като при Виденов, в момента на връщането.

Поръчах си скрина малм с 4 чекмеджета, снощи се появи известие, че е наличен отново..гледам 19 бройки има в сайта. Писах им днес да съчетаем куриера - като дойде да доставя, тогава да предам стола, ама ни вест ни кост ни от умрял писмо. Ще им пусна 10 мейла един след друг скоро..май..май...много тегава комуникация, много.
 
ПС..няма ли я дамаската в чуждите икеи, да я поръчаш о там с превозвач?

Последна редакция: чт, 17 мар 2022, 16:06 от teta75

# 656
  • Мнения: 1 417
Тета, няма ни калъф, ни диван.
Намерих 2-3 сайта в чужбина, които предлагат  калъфи, но на цени да си взема нов диван. Може ли на лични, да ти пиша?

# 657
  • София
  • Мнения: 222
Здравейте!
Ако някой има тази кофа за боклук, може ли да сподели какви торбички ползва за нея? https://www.ikea.bg/products/small-storage-organisers/waste-sort … -s-pedal/00422854

# 658
  • Мнения: 75 970
Тета, няма ни калъф, ни диван.
Намерих 2-3 сайта в чужбина, които предлагат  калъфи, но на цени да си взема нов диван. Може ли на лични, да ти пиша?

Вариант е да върнеш този, като му направиш рекламация - да си вземеш парите.
И не знам какъв да търсиш, че то все боклуци правят.

Ей го аз - връщам стола и се хванах за главата какъв да взема. Ходих в юск вчера да гледам, че те на мострите вече не им се търкалят гладко колелцата, а се суркат..ужасен ужасон. А кажете какво да се купи....

Пиши ми...

# 659
  • Мнения: 5 627
Тета юскените се суркат, когато никой не е седнал, пробвай го седнала, тогава ще видиш, че се въртят.

Общи условия

Активация на акаунт