Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства ~2022г.~

  • 61 677
  • 1 443
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 17 116
Еми вече се чува, че искат да се спира изобщо производството на дизелови автомобили.
Не само "искат", от тази година някои марки вече нямат дизел, до тук беше. То при толкова стари автомобили може и да не се забележи директно, но като идеш на бензиностанцията определено ще почне да се забелязва че цената на дизела пъпли забележимо нагоре.

# 166
  • София
  • Мнения: 2 345
Ами, вижте, това в България скоро няма да стане, така че аз не виждам проблем (все още), ако някой иска да си купува дизел. За мен минусите са много на дизела, но това е мое мнение.

# 167
  • Пловдив
  • Мнения: 16 258
Аз също мисля, че бая години ще има дизели тук, при съотношение МРЗ - чисто нова кола не висок клас.
Тук дори и това по центъра на градовете да не се движат МПС с вредни емисии ще мине време, защото самите автобуси от ГТ, не са такова ново поколение и масово са на дизел. /поне в Пловдив/

# 168
  • Light of Zartha
  • Мнения: 1 849
И аз не вярвам,че скоро ще се случи. Аз също не бях фен на дизела, но ето на - точно дизел си купих. Изисква си своето, но като разход съм доволна. Иначе цените са нагоре и колкото да не ми се вярваше, наистина май ще продължат да се покачват.

# 169
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 715
В някои европейски градове има нещо като график за влизане на дизели. Но смятам, че все още сме достатъчно далече от това да изчезнат напълно. Фактът, че продължават да се произвеждат и продават чисто нови дизелови автомобили, е достатъчен, за да не се притеснявам на този етап. Моят дизел е на почти 3 години, Евро 6. Със сигурност е в пъти по-чист от 15-годишния дизел на мъжа ми Simple Smile Както и в пъти по-чист от която е да бензинова кола на 10 години.

# 170
  • Мнения: 17 116
това в България скоро няма да стане, така че аз не виждам проблем (все още), ако някой иска да си купува дизел.
Ако ЕС въведе масово ограничения, няма как да останем самотен остров, има и натиск по зелени сделки и т.н. Често България дори доста напредничаво въвежда някои новаторски мерки, така че няма да се изненадам ако нападнат и дизела в по-близък срок. А и след като в чужбина ще изчезнат такива автомобили на старо, няма да има и внос, така че намаляването ще стане по естествен начин.  Джип, Алфа, Фиат, Крайслер, Мазерати, Порше, Тойота, Хонда, Сузуки, Хюндаи, Рено, Волво вече напускат дизеловия пазар.

# 171
  • Мнения: 12 303
Баща ми, който беше машинен инженер, винаги ме е съветвал да не купувам дизел в никакъв случай. Твърдеше, че ако колата е по-стара, ремонтът на дизелов мотор е труден и скъп. Възможно е разбиранията му да са били остарели, днешните дизели да не правят такива проблеми. Моите коли, по някакво стечение на обстоятелствата, са били винаги с бензинов двигател.

# 172
  • 1st floor
  • Мнения: 9 832
wiwala75, честита кола! С кеф да си я караш и да те слуша дълго време!

Резервната гума в багажника ни не се лашка на завои. Стои си като пън и не  мърда.

Драмата ни с катализатора продължава - докато всички ни съветваха да го махаме и да не го мислим, вчера другият ни доверен авто монтьор  е казал на ММ, че чакали всеки момент закон, катализаторите да са задължителни и няма да може да мине преглед другата година. Също да мине през  сервиза, за да погледне и той това ли е проблема или някаква сонда (май така каза). Не било ОК да караме със  запушен катализатор за двигателя.

# 173
  • Мнения: 14 201
Не се лашка гумата,понеже може би на дъното на багажника е сложена някаква противоплъзгаща материя? На моята кола (от по-старите модели е) на дъното беше сложен...мокет,буквално мокет. Черен на цвят. И затова гумата се лашкаше при по-рязък завой. Но нямаше проблем.
Впрочем,мокет имаше и вътре в колата на пода. Но отгоре с гумени постелки.

# 174
  • София
  • Мнения: 2 345
Баща ми, който беше машинен инженер, винаги ме е съветвал да не купувам дизел в никакъв случай. Твърдеше, че ако колата е по-стара, ремонтът на дизелов мотор е труден и скъп. Възможно е разбиранията му да са били остарели, днешните дизели да не правят такива проблеми. Моите коли, по някакво стечение на обстоятелствата, са били винаги с бензинов двигател.

Въобще не е бил с остарели разбирания. На дизела всичко му е цифра. Като започнем от съединител и минем през дюзи. Майко, дюзи. Simple Smile И това е, за което аз знам и съм се сблъсквала.

Една зима нафтата ни беше замръзнала. После пък колага беше глътнала въздух... Някакси, беше страшно приключение.

# 175
  • 1st floor
  • Мнения: 9 832
Не се лашка гумата,понеже може би на дъното на багажника е сложена някаква противоплъзгаща материя? На моята кола (от по-старите модели е) на дъното беше сложен...мокет,буквално мокет.
Няма допълнителна подложка. И при нас е нещо като мокет. При рязък завой всичко останало се намесва, но тя стои. Достатъчно тежка си е. Говорим за легнала хоризонтално гума, нали?

# 176
  • Мнения: 14 201
Да,за хоризонтално легнала гума с лята джанта,като е легнала върху външната си страна.
Ти може би не я усещаш и чуваш като се движи в багажника. Yum

# 177
  • 1st floor
  • Мнения: 9 832
Да,за хоризонтално легнала гума с лята джанта,като е легнала върху външната си страна.
Ти може би не я усещаш и чуваш като се движи в багажника. Yum
Дори да е така, би трябвало да е разместена, когато отварям багажника. А тя не е. Simple Smile

# 178
  • Мнения: 51 808
От опит - дюзи за Рено Меган дизел - 2000 кинта. И само оригинални и нови стават, защото сами по себе си не работят, а трябва да отиде колата в оторизиран официален сервиз и там следва настройка с компютър. При това компютърът не е в сервиза, а някъде в централата на Рено и се връзват по интернет.

# 179
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 475
Здравейте, днес намерих колата си в това състояние.

Отвън е сухо, отвътре направо тече. Някакви идеи?

Общи условия

Активация на акаунт