Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства ~2022г.~

  • 61 050
  • 1 443
  •   1
Отговори
# 1 365
  • Мнения: 2 486
Pako1, доколкото знам актове и фишове и пр. наказ. постановления се водят на егн-то + номера на шоф. книжка. Ако колите ви са на твое име други готови наказания за момента нямаш. Няма гаранция, че междувременно от някое провинциално МВР няма да дойде някое старо фишче. Получавам от време на време такива исторически.
 Действително 900 лв за три години за човек, който шофира много в България е перфектно. Това са само по 3 глоби годишно за +21-30км от разрешената скорост.
Виж Петенцето с + 61!!! Км в час в населено място!!! е много зле, пък и пръст размахва...

# 1 366
  • Мнения: 35 370
Не с +61, а, доколкото разбрах, с 61 км/ч, т.е. +11 над 50 км/ч., което не е нищо. Със сигурност повечето от нас превишават всеки ден с поне +10 км/ч някъде по улиците.

# 1 367
  • София
  • Мнения: 1 230
Ако някой тук се изправи 7 каже, че никога ама никога не е нарушавал правилника, еми няма да му повярвам.
Претендирам да карам внимателно, но да аз карам на ръба на ограничението. Всеки внимава, но и всеки е правил дори и неволно нарушение. За цялото ми шофиране до момента имам 3 фиша, за толкова са ме хванали😁.
 Първият ми е глупав, за шофиране без документи на колата и беше за 10 лева-да поясня имаме няколко коли, просто съм взела грешните. Всичките бяха с еднакви тефтери, но след тази случка всички са с различни калъфи.
Втората глоба е с триножник за превишена скорост н магистралатя, даже не съм ги видяла. Близо до изход на бензиностанция съм минала с 18 км повече и глобата беше 50 лева.
Е третата е голяма сума, отново за превишена скорост. На новия участък между Чирпан и Стара Загора, ограничението било 90, знаци няма, за мен си е магистрала и ... Абе минала съм бързо, добре ме зарадваха но си платих като поп и не оспорвах нарушението.
На моменти са безумни ограниченията, но щом има знаци сме длъжни да ги спазваме. Щом в чужбина можем и в България можем. Няма да казвам, че българите си личим отдалеч дори и в чужбина.

# 1 368
  • Мнения: 35 370
На новия участък между Чирпан и Стара Загора, ограничението било 90, знаци няма, за мен си е магистрала и ...

Е, то е обществена тайна, че умишлено там не се оправя пътя, а си стои 90 км/ч, за да не се спре лапачката. Както със знака преди Пазарджик на магистралата заради ремонт, който е приключил преди 2-3 години, но знакът 50 км/ч стои (не знам дали още, скоро не съм  се заглеждала) и точно там - камеркаааа.....от 140 да паднеш на 50, малко трудно, пък и няма защо, нито ремонт, нито нищо. Що народ си плащаше глоби за там....

# 1 369
  • Мнения: X
Морско конче, жалко, че не се познаваме за да видиш на живо опровержението на теорията си.
Коя теория? Че златен талон имат шофьори с 2000 км месечно? Или градски аматьори...

# 1 370
  • Мнения: 17 116
Това какво е добро каране и добър шофьор е доста разтегливо понятие. Онзи, дето уби две момичета, със сигурност е имал добра техника на шофиране
Няма нищо разтегливо. Добър шофьор включва и да пазиш останалите участници в движението 🤨

# 1 371
  • Мнения: 35 370
Всеки ден ми идва да напиша във фейсбук или другаде, където да го прочетат много хора: "Ползвайте ги тези мигачи, не са за красота и не хабят ток... Помагат някой да не ви тресне изневиделица, понеже не е разбрал, че се гласите да завивате или да се престроявате без пуснат мигач!"
Това е всеки ден. Един път преброих 20 коли само от Младост до центъра  и то в 7 ч. сутринта, когато няма трафик (за 15 мин).

# 1 372
  • Мнения: 7 248
Хайде сега, личим си и в чужбина българите. Пътуваме от София до Марсилия през септември миналата година с кола. Влизаме в Сърбия, ние караме с ограничението. Тея с немските регистрации си караха сякаш са в Германия. Стотина километра преди да излезем от Италия и да влезем в Монако, се появиха тея с регистрациите от Монако и скъпите коли. Ми и те си караха, колкото могат по-бързо. Демек доста над ограничението.

# 1 373
  • София
  • Мнения: 1 230
За гастарбайтерите изобщо няма да коментирам...тия са безсмъртни и гледам да съм далеч от тях.
Пътувам в чужбина и знам как се кара, тези яко си плащат глобите. Тези кабинки освен за такси си има и за ограничения. Те си знаят в колко часа си минал на кабинка Х и знаят за колко време трябва да стигнеш до кабинка Y. Особено в Сърбия на магистралата, опитайте някой път 😁😁.
В Турция е същата работа, милион пъти са отбивали коли пред мен да си плащат глобите, чудно защо ли.
София-Италия от град Фоджа съм го минавала за 36 часа с престой на ферибота, ами убийствено е.
Ако нямате съзнание как карате и какво правите, по добре не се качвайте и да карате.
Ааа тия мигачи харчат ток и крушки, ма моля ви се това е скъпо 😂😂😂. За шофиране в София романи мога да пиша. Караме по зле и от Турците на моменти, тия поне си подсвирнат и се пускат, ние направо в бронята влизаме.

# 1 374
  • Мнения: 7 248
Тея от Монако се съмнявам да са гастарбайтъри. И аз съм пътувала в чужбина. И сестра имам, която живее в чужбина и шофира там всекидневно.

# 1 375
  • Мнения: 17 116
Няма какво да спорим кой къде как кара, има си статистика за ПТП 😁

# 1 376
  • Другата България
  • Мнения: 42 175
Самонадеяните и агресивни джигити, които се мислят за Шумахер и гледат отвисоко на каращите нормално (и по правилата) са опасни във всякакво състояние - трезви, пияни или надрусани. Характерно за тях е, че когато нарушават правилата стават двойно по-агресивни. Пък нека има умения.
Факт.
Да не говорим, че това е и повод за гордост. При определени индивиди.
Жалка история.

# 1 377
  • Мнения: 3 838
И в тая статистика в България за всичко е виновна "несъобразената скорост", дори пътя да се разпадне под теб, че да не вземеш да осъдиш държавата...
На Владая един автобус му бяха писали несъобразена скорост при 1 км/ч...

# 1 378
  • Мнения: 3 997
Истината е, че бавните шофьори на магистралата доста пъти са по-опасни от бързите.

# 1 379
  • Мнения: 1 613
Няма какво да спорим кой къде как кара, има си статистика за ПТП 😁
Вярно е. Тази статистистика показва, че в Германия, въпреки че има хиляди километри магистрали без ограничение на скоростта жертвите са по-малко от повечето страни със строги ограничения. Явно отнемане на предимство, шофиране в нетрезво състояние, минаваме на червено и т.н. са далеч по-опасни от бързото каране на магистрала. Жалко, че в толкова страни включително и в България отнемането на предимство се е превърнало в коронна дисциплина.

Последна редакция: чт, 26 яну 2023, 03:00 от Мъфин

Общи условия

Активация на акаунт