Какво повече НЯМА да купя - 20

  • 102 543
  • 754
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 413
3-4 пратки имам с Лео. Имах бюро, сама жена, в преспите зимата едвам го замъкнах ( в къща живеех, но все пак). Куриера не пожела да го занесе до вратата, а тогава даже нямаше Ковид. Другите пратки са документи и играчки от Рая Тойс- нямам оплаквания.
Европът- куриерът никога няма дребни пари да върне, два пъти детето спи и ме кара да слизам от 5-тия етаж и да я зарязвам сама.
Не носи постерминал- нямали!!!! Веднъж не е дошъл, когато е обещал. Казах му, че ще се оплача- разговорите му с клиенти не се записват. Значи Спиди досега да са ги глобили с 200-300 лв за всичките тия провинения ( аз имам лични познати в Спиди)

# 586
  • Мнения: 31 791
Виждам как "хвалите" Европът, Лео...😃 Да добавя и Репидо /или Рапидо🤔/, М&БМ...и Intime...🙄 Последните въобще не ми доставка телефон от Амазон, върнаха го обратно, изобщо не си вдигнаха телефона и върхът- уж били звъняли вкъщи, но мен ме нямало и аз съм била виновна, за да не ми доставят пратката...🥴

Последна редакция: пт, 03 юни 2022, 01:39 от dolce miele

# 587
  • Мнения: 2 585
Еконт винаги са ми били пълен смях. Ползвала съм в два града- София и провинцията и тотално разочарование. Колежка в София също бра яд с тях ( а тогава тя работеше в Спиди и имаше добра база за сравнение).
Спиди, откакто въведоха час на доставка са направо златни ( с дете съм и това ми е доста важно). Цените винаги са им били по- ниски от Еконт, особено до офис ( което също много ползвам).
Еконт ме връзват по цял ден, не спазват обещания за доставка в удобно за мен време, не се качват до етаж. Плюсовете им са нищожни. Но по- голям ужас от Европът не съществува. Това е пълно безхаберие и безотговорност, никакво спазване на договорки, никакво разбиране. Нямат и отдел рекламации! Тотална излагация, тая фирма да се закрива и това е.

Това аз ли съм го писала?! 😂😂😂

# 588
  • Мнения: 1 905
Всичко, което описахте , ми се е случвало с куриери на Спиди. Обяснявах си ужасното обслужване с липса на обучение на служителите и ниски заплати. В Еконт, обратно, никога не съм имала забележки. Но те са на франчайз и явно си зависи кой какви хора е взел на работа.

# 589
  • софия
  • Мнения: 30 257
Явно зависи от офиса. Служителите в офисите, които ползвам на Спиди и Еконт, са ок, но предпочитам Спиди, заради по-ниската цена.
Виж офисът на М&ВМ на Струма е пълна трагедия. Този куриер не бих го ползвала при избор по никаква причина.

# 590
  • Мнения: 14 225
Европът и Лео Експрес взаимно си поемат пратки. Пускам заявка към Европът, защото се оказва, че само с тях мога да изпратя до лицензиран сервиз на Леново един служебен лаптоп, който даде дефект в монитора, малко след закупуването. Пристига един младеж, с вид на клошар, с очукан личен автомобил, твърди, че работи за Лео, взаимно си помагали, няма документ, с който да се идентифицира, няма товарителница, иска да му дам техника, колкото бяха тогава заплатите ми за три месеца и да съм благодарна, че имало кой да ме обслужи. Куриер на Европът се появи чак на четвъртия ден, защото...те обслужвали района, от който съм ги извикала само веднъж седмично. Какви са тези куриери, дето централна градска част на втория по големина български град, обслужват веднъж седмично, смешници. Е, замениха в последствие лаптопа, ама ми кажете какво можех да направя в случая.

# 591
  • Пловдив
  • Мнения: 15 989
Поради различни онлайн покупки съм ползвала почти всички изброени куриери и никога не съм имала проблем. Последно не помня кой куриер беше с неща от алиекспрес, който просто отишъл на адрес, без да предупреди, но все пак беше крайно любезен и изчерпателен по телефона, когато позвъни и се разбрахме.

# 592
  • Мнения: 413
Спиди също имат куриери от външни фирми, голяма част от офисите в София са им франчайз. Значи, всичко е до обучение, дисциплина и начин на работа. Има текучество, младоци куриери на 2-3 месеца, не очаквайте чудеса и съобразяване от тях.
В София на района ни на Цариградско Цецо бе железен, бърз, коректен, цвете Simple Smile.
Един- два съм го хващала в дребни издънки ( работата му е страшен гърч, не се учудвам).
До късмет, но поне имат контрол. Звъня на отдел за рекламации и те го предупреждават. Веднага идва. Другите, без Еконт са разпасана команда. Идват, когато им е кеф. Звъня, да кажа, че имам час за стоматолог или за детска кухня, но хич не им дреме

# 593
  • Мнения: 31 791
Винаги предпочитам Спиди (при възможност за избор), Еконт са ми втори избор. Почти 100% от пратките свикнах да пренасочвам или изпращам направо до офис и така ми е просто чудесно.🙂
Такива куриери с офиси незнайно къде, без предварително уведомяване за (поне) ден на доставка или пък въобще, че имаш някаква пратка за получаване, оставяне на бележки на входа, че били минали, а те нямало (а ти си си бил вкъщи и знаеш, че никой не ти е звънял на звънеца😉)...само в най-най-краен случай...😷

# 594
  • Мнения: 35 645
Ужасни! Поредните пари на вятъра. Имат ужасен вкус. ( Опитах тези с " кафе")

# 595
  • София
  • Мнения: 1 170
Аз съм взимала бисквити с кафе и също бяха ужасни,по -скоро е от комбинацията.

# 596
  • Sofia
  • Мнения: 29 073
Кафе няма,прекалили са с ароматите.

# 597
  • София
  • Мнения: 20 721
МВМ всекидневно ги "хранят" в една група за покупки от АЕ във ФБ.
Не поръчвам много и досега не съм попадала на тях, но прочетеното е ужасно.

# 598
  • Мнения: 371
Ужасни! Поредните пари на вятъра. Имат ужасен вкус. ( Опитах тези с " кафе")


+1 мн неприятни.
По-добре обикновенни бисквити.

# 599
  • Мнения: 765
МВМ всекидневно ги "хранят" в една група за покупки от АЕ във ФБ.
Не поръчвам много и досега не съм попадала на тях, но прочетеното е ужасно.

 Чаках пратка от АЕ. Трябва да дойде с MBM. Нямам позвъняване, а в тракинга се появи "грешен адрес". Звъня на нац. им телефон. Работели от незнам колко си часа, колцентъра не работи но това не пречи да таксуват яко. Пристига пратката на другия ден с бус на expressOne(явно имат нещо общо с МБМ, като Спиди с DPD). Не успял предния ден да я донесе, че имал много пратки, не знае защо така е отбелязано в тракинга.

Общи условия

Активация на акаунт