Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна поръчка от Mango?
Как мога да върна дефектен/неправилен артикул от Mango?
Как мога да върна поръчка от Mango Outlet, която не отговаря на очакванията ми?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна поръчка от Mango?
За да върнете поръчка от Mango, регистрираните потребители могат да изберат опцията „Вземи вкъщи“ в раздела „Връщания“ на профила си. Нерегистрираните потребители трябва да отидат в раздела „Моите покупки“, да въведат своя имейл адрес и номер на поръчка и след това да следват инструкциите за връщане. След като пратката бъде получена в склада, сумата ще бъде възстановена в рамките на 3-12 работни дни.
-
Как мога да върна дефектен/неправилен артикул от Mango?
За да върнете дефектен/неправилен артикул от Mango, изпълнете следните стъпки: не запечатвайте пакета, занесете го в пощата, оставете го да бъде претеглен и изчислен цената на доставката. Получете разписка за разходите. На фактурата посочете причината за връщане и прикрепете етикета за връщане към върнатия пакет.
-
Как мога да върна поръчка от Mango Outlet, която не отговаря на очакванията ми?
-
Как мога да върна поръчка от Mango, която не отговаря на очакванията ми?
-
Как мога да върна поръчка от Mango Outlet?