Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Прекратяване на договор с А1! Как?

  • 820
  • 19
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2
Благодаря за бързата реакция, но не мога да се възползувам от услу-
гата на А1, защото качеството на изображението на приеманите
канали не ме задоволява- много са далече от качеството което предлагаше cooolbox. Oсвен това от предлагания пакет "100+" аз гледам само 5 програми, а при предишния оператор 37 от 123.
  Благодаря за отзива отново и... хубава седмица!

# 16
  • София
  • Мнения: 8 686
Може да пробвате и без рогата напред - да напишете в свободен текст какво искате и да входирате искането в офис на А1. Отговарят до 10-14 дни.
Това ли начина?
 Понеже в сайта нямат такава опция... https://www.a1.bg/complaints
А на този мейл само веднъж ми отговориха.
customerservice@a1.bg
Става дума за стара сметка, която ме накараха да платя.

# 17
  • Мнения: 5 327
Аз отидох на място в магазин, дадоха ми бланка, оставиха ме да си пиша на място, дадох си искането и ми върнаха вх. номер. После ме уведомиха по имейл какво са решили и ми звъннаха по телефона да отида в който искам магазин, за да ми дадат заверено копие от отговора.

# 18
  • София
  • Мнения: 8 686
От вчера СМС, че от това месец вдигат цената на Макс спорт...
Това основание ли е да го пракратя?

# 19
  • Мнения: 8 612
Голям смях. Аз сключих нов договор с А1 и към него има безплатен пакет ТВ мини, с малко програми. Нещо не можах да си го задействам и отидох в същия офис да ми помогнат. Служителят започна да ме убеждава как тяхната телевизия е по-добра от всяка друга във Вселената, че и отвъд и че трябва направо да си взема по-големия пакет от 100+ програми, вече срещу заплащане.
Много ясно, че не се съгласих. След това изпробвах на село тази телевизия с ТЕХЕН мобилен интернет. Ами, получи се страшна мизерия, едвам нещо тръгна, на ниво пълен ужас.

Та, странно е, ако човек да плати за нещо и после, като го изпробва, да се окаже, че то не е ок изобщо, но той вече има договор и няма мърдане. Е, в моя случай аз получих безплатна услуга, така че не се сърдя, но ме изгубиха като клиент за пакета с повечето програми.

Общи условия

Активация на акаунт