На пазар в Одрин, Лозенград и Чорлу - 38

  • 71 961
  • 743
  •   1
Отговори
# 180
  • Варна
  • Мнения: 4 239
На 19-ти ходих - имаше от всичко, но ми казаха, че ако на 18.02. съм дошла, сметката е щяла да бъде с 38% надолу. Мога утре да напиша какви бяха цените на някои от основните лекарства, които взех.

В сайта цените са обновени. Всеки може да си провери там и да намери точно това, което му трябва.

И ние сме имали такъв "късмет" - да отидем в деня след вдигането на цените. Преди да тръгнем, а и докато бяхме там, дори още не бяха обновени в сайта. Но вече знам, че през февруари ги вдигат и както споделих и по-рано, дори е странно, че при сегашната ситуация успяха да изчакат отново тази дата, а не ги вдигнаха многократно досега.

От днес-няма нурофен под никаква форма, казват, че бил спрян от завода. Също и ксизал. Проверих в две аптеки по централната улица.
Ще се появи Нурофен все някога, предполагам. Споменавала съм, че се случват такива неща. Преди години дори аналгините (лекарствата с метамизол) бяха изчезнали за някакъв период и отново казваха, че са спрени от производство и че едва ли не в Турция вече няма да има.
Конкретно видовете Нурофен ли липсват или всякакви лекарства с Ибупрофен?


Имам въпрос към тези, спали в Унисите  скоро.  Помня, че преди се оплакваха, че им крадяли данните на картите и точели пари. Понеже повечето тук хвалят този хотел, а там не сме спали,  реших този път да го пробваме. Та въпросът ми е дали правите резервация през букинг  или директно през сайта? През сайта им цената е по-ниска, но ми иска плащане при резервация, а не на място и се притесних дали няма да ми копират данните от картата  и да изгоря и аз.
Проблемът отдавна е отстранен. Беше още по време на старото управление (докато беше Unisite 6th floor) и още тогава прекратиха практиката. Някое/и от момчетата (на рецепция, вероятно) дърпаха неголеми суми. Поне при нас беше опит за около 25 лв. към някаква игра, доколкото помня. Дори не беше успешно - банката бе блокирала транзакцията и се обадиха на мъжа ми. Така или иначе, за едно кратко време имаше немалко такива инциденти, но и бързо бяха взети мерки. Не съм спряла да резервирам през Букинг и никога повече не сме имали проблеми. Пу-пу!
Пари не дърпат, освен ако не канселирате след края на периода с безплатно анулиране или ако не се явите в хотела. Тогава се удържа сума, която е упомената в условията на резервацията (може да е цялата, за първата нощувка или половината сума... според условията). Данните от картата се дават само за гаранция при такива обстоятелства. Иначе се плаща на място. Когато правите резервация, вижте с каква валута ще ви е по-изгодно да платите (нека самият сайт да ви изчисли). Обикновено сумата в евро е по-изгодна от тази в лири.
Скрит текст:
Аз винаги плащам в евро там. Случвало се е разликата да е две порции тава джи'ер за две нощувки. Еми...
Последния път поради конкретни дати и липса на места за тях в Букинг, се наложи да се обаждам по телефона. Дадоха ми добра цена, но после в Букинг се появиха стаи, при това на по-добра оферта. Звънях да отменя резервацията, за да направя онлайн и естествено, по телефона ми дадоха същата цена като в Букинг. Да, обаче на място се опитаха да ме подхлъзнат с някакъв безумен трънски курс на еврото и поискаха около 10 евро повече от изчисленото по телефона от техния служител. Наложи се да платя с карта в лири. Сметката за телефона не я коментирам. Да не говорим, че на място би трябвало да дават по-ниска цена, защото спестяват комисионната на Букинг. Та, този вариант го ползвах зорлем за първи, надявам се - и за последен път. Защото в Букинг като пише 18 евро, си е 18 евро, а не според курса на рецепциониста.
Ако питате защо съм се обаждала... Опитах през Месинджър, защото преди съм обсъждала подробности с тях по този начин. Там директно препраща към обаждане по телефона. Wats App не ползвам и най-малко заради резервация ще почна, а беше и спешно. Не помня точно този път дали гледах в сайта им, но там сякаш цени няма и трябва запитвания и пр. Беше "от днес за вчера" ситуацията, не толкова заради близостта на момента, колкото заради организацията служебно, деца и пр.

Последна редакция: чт, 24 фев 2022, 10:34 от beljata

# 181
  • Мнения: 5 681
Аз бях една от жертвите на хазартния служител на Unisite. Дръпнаха ми около 400 лв. от картата. ДСК тогава се оказаха пълни за*ници, но от сайта за залагания, който беше английски, ми съдействаха. Всъщност отидох до Еконт за пратка и на пос терминала ми изписа, че няма достатъчна наличност, а аз трябваше да имам над 400 лв. Влязох си в банкирането и видях, че на няколко пъти са теглени суми от сайт за залагания. Обадих се на ДСК, като междувременно записах всичко, което имаше в банкирането - номер на трансакции, час, детайли, каквото можеше да се свали, го свалих. Та от ДСК никаква помощ не получих, но писах на сайта, обясних им ситуацията, поискаха данните, които имах свалени от банкирането и те ми върнаха парите.

Въпреки че вече са други собствениците, а вероятно служителят не работи там, вече резервирам само и единствено с еднократна карта на Револют. Тя се самоунищожава, след като бъде използвана веднъж и приложението ми генерира нова еднократна карта. Плащаме на място и само кеш. Страх лозе пази е нашият случай.

# 182
  • Мнения: 588
Револют картите са на Литвийска банка.
При нас всяка банка дава възможност за виртуална карта.
Не поддържате авоар по нея, прехвърляте средства до размера на безкасовото плащане минута преди нареждането му от вас или вашето съгласие за изтегляне на сумата.
В случай на нерагламентирано плащане от сметката, разпоредбите са в полза на клиента.
Трябва човек да е настоятелен, да кореспондира само писменно с банката и с каквото може да подкрепи искането си.

Последна редакция: чт, 24 фев 2022, 11:36 от Tony Maria 22

# 183
  • Мнения: 37
Скрит текст:
На 19-ти ходих - имаше от всичко, но ми казаха, че ако на 18.02. съм дошла, сметката е щяла да бъде с 38% надолу. Мога утре да напиша какви бяха цените на някои от основните лекарства, които взех.

В сайта цените са обновени. Всеки може да си провери там и да намери точно това, което му трябва.

И ние сме имали такъв "късмет" - да отидем в деня след вдигането на цените. Преди да тръгнем, а и докато бяхме там, дори още не бяха обновени в сайта. Но вече знам, че през февруари ги вдигат и както споделих и по-рано, дори е странно, че при сегашната ситуация успяха да изчакат отново тази дата, а не ги вдигнаха многократно досега.

От днес-няма нурофен под никаква форма, казват, че бил спрян от завода. Също и ксизал. Проверих в две аптеки по централната улица.
Ще се появи Нурофен все някога, предполагам. Споменавала съм, че се случват такива неща. Преди години дори аналгините (лекарствата с метамизол) бяха изчезнали за някакъв период и отново казваха, че са спрени от производство и че едва ли не в Турция вече няма да има.
Конкретно видовете Нурофен ли липсват или всякакви лекарства с Ибупрофен?


Имам въпрос към тези, спали в Унисите  скоро.  Помня, че преди се оплакваха, че им крадяли данните на картите и точели пари. Понеже повечето тук хвалят този хотел, а там не сме спали,  реших този път да го пробваме. Та въпросът ми е дали правите резервация през букинг  или директно през сайта? През сайта им цената е по-ниска, но ми иска плащане при резервация, а не на място и се притесних дали няма да ми копират данните от картата  и да изгоря и аз.
Проблемът отдавна е отстранен. Беше още по време на старото управление (докато беше Unisite 6th floor) и още тогава прекратиха практиката. Някое/и от момчетата (на рецепция, вероятно) дърпаха неголеми суми. Поне при нас беше опит за около 25 лв. към някаква игра, доколкото помня. Дори не беше успешно - банката бе блокирала транзакцията и се обадиха на мъжа ми. Така или иначе, за едно кратко време имаше немалко такива инциденти, но и бързо бяха взети мерки. Не съм спряла да резервирам през Букинг и никога повече не сме имали проблеми. Пу-пу!
Пари не дърпат, освен ако не канселирате след края на периода с безплатно анулиране или ако не се явите в хотела. Тогава се удържа сума, която е упомената в условията на резервацията (може да е цялата, за първата нощувка или половината сума... според условията). Данните от картата се дават само за гаранция при такива обстоятелства. Иначе се плаща на място. Когато правите резервация, вижте с каква валута ще ви е по-изгодно да платите (нека самият сайт да ви изчисли). Обикновено сумата в евро е по-изгодна от тази в лири.
Скрит текст:
Аз винаги плащам в евро там. Случвало се е разликата да е две порции тава джи'ер за две нощувки. Еми...
Последния път поради конкретни дати и липса на места за тях в Букинг, се наложи да се обаждам по телефона. Дадоха ми добра цена, но после в Букинг се появиха стаи, при това на по-добра оферта. Звънях да отменя резервацията, за да направя онлайн и естествено, по телефона ми дадоха същата цена като в Букинг. Да, обаче на място се опитаха да ме подхлъзнат с някакъв безумен трънски курс на еврото и поискаха около 10 евро повече от изчисленото по телефона от техния служител. Наложи се да платя с карта в лири. Сметката за телефона не я коментирам. Да не говорим, че на място би трябвало да дават по-ниска цена, защото спестяват комисионната на Букинг. Та, този вариант го ползвах зорлем за първи, надявам се - и за последен път. Защото в Букинг като пише 18 евро, си е 18 евро, а не според курса на рецепциониста.
Ако питате защо съм се обаждала... Опитах през Месинджър, защото преди съм обсъждала подробности с тях по този начин. Там директно препраща към обаждане по телефона. Wats App не ползвам и най-малко заради резервация ще почна, а беше и спешно. Не помня точно този път дали гледах в сайта им, но там сякаш цени няма и трябва запитвания и пр. Беше "от днес за вчера" ситуацията, не толкова заради близостта на момента, колкото заради организацията служебно, деца и пр.
Конкретно за видовете Нурофен казаха, но сега се сещам, че и Majezik sprey нямаха, а там активната е флурбипрофен.

Последна редакция: чт, 24 фев 2022, 12:50 от Не се сърди, човече

# 184
  • Варна
  • Мнения: 4 239
Именно заради Majezik питах... Дано скоро решат проблема!

Винаги има риск с картите, където и да плащаме. Да се надяваме, че банките наистина работят за клиентите си и в случай на такива проблеми биха съдействали адекватно.

# 185
  • Мнения: 2 585
Какво значи, дръпнаха ми еди колко си? Не гледате ли какво пише на ПОС терминалите?! Никой не може да ти изтегли повече от написаното там.. не разбирам?!

# 186
  • Мнения: 5 681
Какво значи, дръпнаха ми еди колко си? Не гледате ли какво пише на ПОС терминалите?! Никой не може да ти изтегли повече от написаното там.. не разбирам?!

Ако тези въпросителни и удивителни са към мен, да поясня, че никъде не съм си давала картата на пос терминал Simple Smile при резервация в booking обаче се изисква карта, с която да се "гарантира" нощувката. Само че не booking проверяват картата, а от хотела. Така данните от картата отиват в хотела и вече зависи от съвестта на служителя дали ще злоупотреби с тях. Тоест имената ми, номера на картата, датата, cvs кодът са били при човек, който е залагал в английски сайт за залагания и междувременно е работил в хотела. Надявам се сега да съм била ясна.

# 187
  • Мнения: 588
Не бъркайте плащане на физически  ПОС- терминал с интернет плащане.
Обикновенно за да се приключи
резервацията се иска въвеждане на номера на картата,  а он-лайн магазините искат и кода записан на самата карта. От там нататък плащането е оторизирано.

# 188
  • Мнения: 2 585
Когато плащането става през Букинг, хотелът няма Вашите данни. Парите пристигат по сметка на Букинг, а те се разплащат с мястото за настаняване.
Може да го проверите лесно като видите в мобилното си банкиране, как без значание къде по света е мястото за настаняване то парите са изтеглени от едно и също място.
Ако се плаща директно през сайта на конкретен хотел не съм наясно какво точно виждат служителите на хотела.

# 189
  • Мнения: 6 615
Така или иначе като си вкараме данните от картата, съответния оператор има данни до нея, независимо реално кой осъществява плащането - Букинг или хотелът. Аз се сетих, че имам подобен негативен опит, за радост завършил благополучно
Скрит текст:
-първият път, в който решихме да посетим Истанбул, резервирах /чрез Букинг/ хотел, като пишеше, че плащането ще се осъществи в хотела, само искаха данните за гаранция. Аз обаче имах пари в картата /май си бях дала данните на титулярната карта всъщност, а не на виртуалната/. И два-три дни преди да пристигнем, получавам известие, че сумата е дръпната. не се притесних, понеже така или иначе отиваме и плащането все ще е факт. Бяхме изумени обаче когато пристигайки в хотела отново искаха да ни таксуват и упорито твърдяха, че плащане няма. Заплаших ги да се свържа с Букинг, показах им мое извлечение и след едночасова сага все пак потвърдиха, че всичко е платено. Свързваха се с нещо като счетоводство тяхно, откъдето все пак потвърдиха за плащането. Това ме навява на мисълта, че дърпането от картата не е дело на Букинг, а на някой,, свързан с хотела.

# 190
  • Пловдив
  • Мнения: 14 818
И аз мисля,  че дърпането от картата не е дело на Букинг, а на  хотела. По същия начин резевирам за Одрин, като пише, че се плаща на място. Първия път като отидохме казаха, че са дръпнали от картата, но и ние малко позакъсняхме с часа. Втория път направо им казах "карта" и те си дръпнаха.

# 191
  • Мнения: 2 585
Принципът е следния. Човек трябва да следи в Букинг кога е посочено, че ще се извърши плащането - на място в хотела, веднага или до определена дата.
На мен ми се е случвало да пристигна в хотела, който съм резервирала много късно през нощта. Тогава според политиката на Букинг парите са били задържани вече от сметката ми. В хотела обаче още не бяха видими, което е нормално. Платих и в хотела. След което представих касовата бележка в Букинг и ми възстановиха парите.
Проблема не е в Букинг. Проблема е, че често ние не обичаме да четем. Simple Smile

# 192
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 976
наскоро направих резервация на хотел в София през букинг. изписа ми, ч ще платя на място при настаняване, но отново ми искаше данни от картата.

# 193
  • Мнения: 2 585
наскоро направих резервация на хотел в София през букинг. изписа ми, ч ще платя на място при настаняване, но отново ми искаше данни от картата.

Винаги иска данни от картата. Това е начин да бъдете таксувани съгласно условията им в случай, че не анулирате резервацията си /ако има такава опция/ или не се явите в хотела на датата на резервацията. Simple Smile

# 194
  • Мнения: 6 615
Соня, невинаги е въпрос на не четене на условия. Не знам защо между редовете ти се чете някакво високомерие, все едно с индианци говориш. Хайде няма нужда, всеки явно има своята история с подобни практики.

Общи условия

Активация на акаунт