СЕДМИ КЛАС 2021-2022 Тема 7

  • 48 259
  • 793
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 758
Да разкажа какво стана при нас с оценяването на втори модул на пробния по математика на Регалия.
Първо трябва да кажа, че съм много доволна от организацията на Регалия. Не сме ги ползвали до сега и съм силно впечатлена.
И така, работата беше оценена на 24т. , като зад.3. на 1,5т. Влязох в преглед на работата и там се вижда , че са му написали точките за а и б, а на в - 1.5т, защото е грешна в по-голяма си част. Сверих с ключа с верни отговори.  Просто е допусната техническа грешка при преноса на точките на последната задача. Писах им, оправиха ги точките.
Но! Изникна ми въпроса, това може ли да се случи и на самото НВО?
 Нали нямаш право на преразглеждане на работата. Все пак няма да се получи огромна разлика м/у двамата проверяващи, за да му обърнат внимание. Има ли трети, който да гледа за такива грешки. Тук е пробен - не е важно, но там нали всеки се бори за точките.

# 46
  • Мнения: 8 230
Рени питаше как се изчиства допускането на технически грешки в елементарните задачи. По моему, никак. До темперамент или нагласа си е. И аз не знам. Големият винаги объркваше по 2-3 елементарни задачи в седми клас докато решаваше тестове. Справяше се със сложните и бъркаше лесните. И на самото НВО го направи също. Не намерих решение. Проблемът е, че аз примерно също допускам много технически грешки и не се усещам. Сега малкият ме поправя. При него го няма този проблем или е в много по-малка степен. При мен, и при големия, сякаш мисълта изпреварва ръцете и понякога пишем големи глупости 🤣 Лошото е, че аз не ги виждам дори и при проверка. Пише си примерно 2+2=5, аз проверявам и си го чета 2+2=4. Изобщо тази петица не я виждам като петица, виждам я като четворка. Ей такива едни неща. С твърде елементарен пример ги обясних, но картинката мисля е ясна. И вече е малко въпрос на късмет, в момента на изпита, ще ли допуснеш такива грешки или не. Защото те не се изчистват с много решаване на задачи. Те не са от незнание.

# 47
  • Пловдив
  • Мнения: 3 624
Рени не е намерила решение на проблема, няма и надежда. За втори модул няма какво да кажа- свръх доволна. Неочаквано даже. За първи си е очакваната простотия. Едната грешка е при маркирането. На черновата е получила верния отговор , но е натиснала друг. Другата грешка и подобна- получен верният отговор бяха за някакви проценти. Ако верният отговор е бил 60 например, тя е написала само 6. Останалите три са сборни.
Днес на контролно на частния урок- докажете че триъгълниците са еднакви по първи признак. Е, доказала е, ама по втори. И какво 0 точки. Или условие няма да прочете, или друга тъпотия ще направи. И това не е само по математика- за всичко е така.

# 48
  • Мнения: X
Здравейте!
Може ли да ми кажете дали в деня на НВО за 7 клас учениците са в различни училища или не.Има ли възможност ученика да избере къде да се яви питам Ви,защото всеки си мисли различно и не знам кое е вярно.

# 49
  • София
  • Мнения: 1 531
Учениците се явяват на НВО в собственото им им училище. Разпределят се в стаи, като може да се паднат с деца от техния клас или други 7 класове.

# 50
  • София
  • Мнения: 6 182
Само ученици от тяхното училище са си. Всеки се явява в собственото си училище на НВО-то и в 7-ми, и в 10-ти клас.
Едва на матурите в 12-ти се разпределят в различни училища.
Виж квесторите няма да са от тяхното училище. При нас бяха от съседното  и бяха учители по спорт Wink

# 51
  • Мнения: 21 455
Просто е допусната техническа грешка при преноса на точките на последната задача.
Но! Изникна ми въпроса, това може ли да се случи и на самото НВО?
Работите се проверяват в електронна система. Малка извадка от инструкцията за работа с нея - Ако сте пропуснали да въведете точки на някой въпрос то в горната част на екрана излиза червена линия със съобщение „въведете точки за текущия въпрос“ и автоматично ви се отваря въпросът без поставени точки.

Проверка се прави дори и при тестовата част.
-------------------------------------------
Проверка на постъпилата в системата информация за отбелязаните отговори на въпросите с избираем отговор и нанасяне на корекции, ако софтуерният продукт неправомерно е регистрирал отговор като отбелязан от ученика, както и в случай че няма маркиран от скенера отговор/няма отбелязан от ученика отговор/има повече от един маркиран от скенера отговор/има повече от един отбелязан от ученика отговор.

Допълвам се с информация относно кампанията по приема.
 От страницата на РУО - София-град
Изх. № РУО1-8821/24.02.2022 г.
ДО ДИРЕКТОРИТЕ НА СТОЛИЧНИТЕ УЧИЛИЩА

УВАЖАЕМА ГОСПОЖО/УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ДИРЕКТОР,

Във връзка с предстоящата кампания по прием на ученици в VIII клас, приложени Ви изпращам писмо до родителите на седмокласници и график на дейностите.
Моля да ги сведете до знанието на всички родители на седмокласници от повереното Ви училище.

Приложение:

Писмо и график.

https://ruo-sofia-grad.com/wp-content/uploads/2022/02/Stancheva_ … elite_za_DPP.docx

https://ruo-sofia-grad.com/wp-content/uploads/2022/02/%D0%93%D1% … 2%D0%B0-2022.docx

Последна редакция: пт, 25 фев 2022, 19:08 от Дидева

# 52
  • София
  • Мнения: 758
Дидева, благодаря!

# 53
  • Мнения: 290
Добро утро, днес мисля да правим домашно НВО .
Нашите ги карат да учат на изуст , дори сега има една песен по музика и детето много се възмущаваше, че има доста да учи , а трябва и това.
Правили са тази седмица тест по БЕЛ. Трябва вече да свършваме Една българка...мисля, че вървим назад с материала....

# 54
  • непостоянно
  • Мнения: 981
Здравейте и от мен 🤗
Доста ви бях изпуснала и докато изчета всичко и наваксааам... Бях си наумила да пиша 100 неща, ама направо ги забравих 🤪

Най-важното: Скиорче, много съжалявам за случилото се с дъщеря ти! Изключително неприятна ситуация! Вярвам, обаче, че ще намерите най-подходящите специалисти, които да направят така, че от травмата да остане само спомен. Дъщеря ти е боец! Ще се справи! Кураж!

Поздравления за всички деца преборили ПИ на Регалия. Това е хем опит, хем “сверяване на часовника”, така че да се види къде има нужда от още работа!

В класа на дъщеря ми тази седмица ги сбъркаха от тестове! То не беше БЕЛ, Мат, История, Физика, Биология, ИТ... Трябваше и по АЕ да правят вчера, но учителката ги съжалила и отложила за другата седмица.
Иначе, стихотворения ги карат да учат наизуст, но изпитва г-жата само по желание... а Опълченците им беше дала да го учат от О, Шипка! нататък.

# 55
  • Мнения: 2 111
Спомена се НВО, та, аз сега просто ей тъй, да си попитам нещо, знам че няма такава опция, но все пак, ако има ще е добре. Въпросът ми е - може ли дете да си избере с кои деца иска / не иска да бъде в една стая на НВО - то. Знам че въпроса ми е нелеп, но стига да я има тази опция, с удоволствие ще се възползвам от нея.

# 56
# 57
  • София
  • Мнения: 6 182
У мен все повече се заражда една теория, а именно, че където е било детето в началото на 7-ми клас, там ще си и остане. Не че яко учене, курсовете и пробните изпити са съвсем безмислени, но тяхната роля в 7-клас е да поддържат нивото в и без това натоварената и тежка година, за да не паднат резултатите по-надолу. Но да скочат нагоре са единици.
Може и да не съм права. Просто при дъщеря ми така се получи, а сега сценарият се повтаря и при малкия. Имаме вече по 5 ПИ по двата предмета, проведени на 3 различни места и разликата е в рамките на грешката. Почвам да си мисля, че задачата е да удържим поне това ниво.

# 58
  • Мнения: 9 689
Това е така заради пропуските в малките класове. Не.могат да се наваксат току така.

# 59
  • София
  • Мнения: 2 060
Това е защото в клас се решава едно, на втори модул - съвсем друго. Повдига ми се вече от обяснения как часовете не стигат.
Ами като не стигат защо задават задачи, които не са разглеждани в час?  Някога имахме кръжоци. Сега и това няма! Малоумни обяснения за ограничаване на общуването заради Ковид. Като трябва да се ограничава, направете го онлайн, бе джанъм!

Задачите писани от пълни идиоти, които с деца не са работили. Пресен пример с дребосъка - цяла есен решават от някакъв сборник - елементарни задачи за събиране и изваждане на многоцифрени и умножение по едноцифрено. Обаче условието на китайски - ашладисват дръвчета, търсят обиколки на цехове и административни сгради във фабрики, продават сортове грозде с различен рандеман 😱. То детето е в шок на третата дума в условието. Чакам да започнат да калайдисват котли и да варят сапун до края на срока. Софийските деца не ги разбират тези условия! Като му "пренапишат" задачите е по-разбираеми примери без проблем ги решава.

Общи условия

Активация на акаунт