Пазаруване от Aliexpress.com 64

  • 42 684
  • 736
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 96
Здравейте, как мога да си сменя имейла, с който съм регистрирана в Алито, понеже ми хакнаха пощата. Като се опитам да го променя от настройките ми изписва, че трябва да въведа кода, който ми е изпратен на пощата, но след като не мога да си вляза в пощата как да го видя този код. Писах на съпорта, но там автоматично ми отговарят как да си сменя имейла т.е по начина, който описах по горе. Някой може ли да ми помогне?
Според мен само съпорта. Поради масови измами с подмяна на мейл адресите не са много навити. Има други данни за вас когато сте се регистрирали, но предполагам не сте ги изпратили и затова не могат да Ви идентифицират. Мошениците търсят лична карта а балъците дават нея. В случай, че дадете друго и не казвате на никого какво е ... Става сложно да ви хакнат. Пък и повечето пощи се хакват вече трудно. Привързани са към 4-5 неща и ти се отелва вола да ги хакнеш.

Проблемът е там, че няма или поне аз не откривам директен чат, а само някакви автоматични отговори ми изпращат като им пиша

# 91
  • Мнения: 2 590
Здравейте, как мога да си сменя имейла, с който съм регистрирана в Алито, понеже ми хакнаха пощата. Като се опитам да го променя от настройките ми изписва, че трябва да въведа кода, който ми е изпратен на пощата, но след като не мога да си вляза в пощата как да го видя този код. Писах на съпорта, но там автоматично ми отговарят как да си сменя имейла т.е по начина, който описах по горе. Някой може ли да ми помогне?
Според мен само съпорта. Поради масови измами с подмяна на мейл адресите не са много навити. Има други данни за вас когато сте се регистрирали, но предполагам не сте ги изпратили и затова не могат да Ви идентифицират. Мошениците търсят лична карта а балъците дават нея. В случай, че дадете друго и не казвате на никого какво е ... Става сложно да ви хакнат. Пък и повечето пощи се хакват вече трудно. Привързани са към 4-5 неща и ти се отелва вола да ги хакнеш.

Проблемът е там, че няма или поне аз не откривам директен чат, а само някакви автоматични отговори ми изпращат като им пиша
Трябва упорство Трудно се преборва бота за да се стигне до човек. Защита срещу социал инженеринг. Бота е тъп и няма прескачане.

# 92
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
в йоутуб показват начини пробвай ги


Последна редакция: сб, 02 апр 2022, 18:39 от musicdoubl3

# 93
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
намерих и снимка от преди по малко от месец - за прескачане на бота

# 94
  • Мнения: 34
Здравейте,имам няколко поръчани пратки от Али.Получих смс с номер на пратка,който не отговаря на номерата.И на всичкото отгоре пише,че дължа митнически сборове.Всичките ми пратки са до 20 лв.Какви са тези сборове?Нали си плащаме предварително митото

# 95
  • Мнения: 2 590
Здравейте,имам няколко поръчани пратки от Али.Получих смс с номер на пратка,който не отговаря на номерата.И на всичкото отгоре пише,че дължа митнически сборове.Всичките ми пратки са до 20 лв.Какви са тези сборове?Нали си плащаме предварително митото
Погледнете в скоро дали не са обединили няколко поръчки в един пакет. Познава се по втори проследяващ номер

# 96
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
поне засега незнам нашите пощи да правят следния номер
стоки на ниска стойност за които митниците искат ДДС а от това спиране и пощите печелят такси
получателя ги е отказал заради таксите, и след това пощите извършват преразпределение
тъй като знаят данните на тези които поръчват, да не губят таксите, само сменят етикета на лице което поръчва, и така се получава че ти имаш пратка за която трябва да платиш данък и такса и незнаеш какво има в нея

# 97
  • Мнения: 2 590
поне засега незнам нашите пощи да правят следния номер
стоки на ниска стойност за които митниците искат ДДС а от това спиране и пощите печелят такси
получателя ги е отказал заради таксите, и след това пощите извършват преразпределение
тъй като знаят данните на тези които поръчват, да не губят таксите, само сменят етикета на лице което поръчва, и така се получава че ти имаш пратка за която трябва да платиш данък и такса и незнаеш какво има в нея
"получателя ги е отказал заради таксите, и след това пощите извършват преразпределение"
От тази фраза нататък всичко е фантазия. Вие някога чели ли сте документите на всемирният пощенски съюз. Нашите пощи могат да си преразпределят само цървулите.

# 98
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
"получателя ги е отказал заради таксите, и след това пощите извършват преразпределение"
От тази фраза нататък всичко е фантазия. Вие някога чели ли сте документите на всемирният пощенски съюз. Нашите пощи могат да си преразпределят само цървулите.
може и митниците да го правят - незнам в кои форуми го четох, но го има в доста държави и все е било за някакви ключдържатели и подобни дреболии

# 99
  • Мнения: 2 590
"получателя ги е отказал заради таксите, и след това пощите извършват преразпределение"
От тази фраза нататък всичко е фантазия. Вие някога чели ли сте документите на всемирният пощенски съюз. Нашите пощи могат да си преразпределят само цървулите.
може и митниците да го правят - незнам в кои форуми го четох, но го има в доста държави и все е било за някакви ключдържатели и подобни дреболии
Както казах прекалено много фантазии. Те могат и от битака да вземат нещо и да му лепнат етикет, но кой ще им се върже. Друго е да решиш един телефон деклариран за 10 долара и да го продадеш за 300. Там изглежда балъците са свършили и не се хващат често на тази схема.

# 100
  • Мнения: 43
Здравейте,имам няколко поръчани пратки от Али.Получих смс с номер на пратка,който не отговаря на номерата.И на всичкото отгоре пише,че дължа митнически сборове.Всичките ми пратки са до 20 лв.Какви са тези сборове?Нали си плащаме предварително митото

И на мен за първи път ми се случва това. Става въпрос за гримове - сенки. Като проследяващите номера от сайта не отговарят на номерата, написани на пликчетата. На какво се дължи това? Мога ли да си върна парите за обработка на документи в пощата?

# 101
  • Мнения: 2 590
Мога ли да си върна парите за обработка на документи в пощата?
Не

# 102
  • Мнения: 50 776
Две поръчки са ми канселирани от продавача. Как ще си получа парите и кога? Автоматично ли е? Не ми се е случвало
Благодаря

# 103
  • Мнения: 2 590
Две поръчки са ми канселирани от продавача. Как ще си получа парите и кога? Автоматично ли е? Не ми се е случвало
Благодаря
Има два вида канцелиране, но не сте писали по кой начин са канцелирани. При канцелиране докато е в процес на пращане става автоматично. Когато е отбелязана като изпратена и текат 90 дена за получаван етогава е с диспут.

# 104
  • Мнения: 50 776
само това виждам, ни опция за диспут, ни нищо

Общи условия

Активация на акаунт