Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 30 178
  • 556
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 12 175
Какво толкова има да осъзнавам? Отишла съм за нещо и искам да ми бъде свършена работата.
Моят баща така го разиграваха, докато му докараха какви ли не проблеми. Но той беше точно от търпеливите и тактичните, основният му приоритет беше да загуби възможно най-малко време на човека насреща му. Е, аз питам, докато разбера.

# 196
  • Мнения: 58
Много ясно, че може да пита колкото хора си иска, те затова са там.
Ей това отношение ви вкарва в проблеми, и вас, и авторката. Но няма шанс да го осъзнаете.

Много добре казано.
Едно изречение изчерпа и изрази целият проблем

# 197
  • Мнения: 17 886
Тази история ми се струва повече показателна, че в К не са запознати със заповедите на министъра. Иначе щяха да цитират актуалната на госпожата. В заповедта пише да се покрива и носът, и устата и - тука признавам, че нямам съвсем ясен спомен, но мисля че - не пише магазините да осигуряват маска на клиентите си, нито маската да е FFP2 или 3.

Да, аз също смятам, че клиентите често ми губят времето. Но ако имам тъп, некомпетентен, агресивен и нетърпящ забележки колега, предпочитам клиентът да загуби моето време няколко пъти, докато му обясня това, което тъпият колега не е обяснил, и да му взема парите, отколкото после този не-клиент да разнася тъпата фирма Х заради тъпия служител ХХ и да загубим още клиенти.

Последна редакция: сб, 19 мар 2022, 08:57 от bubanka

# 198
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 482
Loth в частен сектор, обслужвам клиенти.

И честно продължавате да правите абсурдни изказвания. Клиентът е в абсолютното си право до звънне и до 20 клона. И на тези клонове им се плаща точно за да обслужват И такива клиенти.
И това че се представяте като медицинско лице и смятате, че човек няма право да търси второ, трето, ако трябва и десето мнение е много тъжно.
В 80% от случаите клиентите ми губят времето, но това ми е работата. И това е сферата на предоставяне на услуги в условията на конкуренция....Явно като няма такава, всички се смятат за "богове". И ужас ако някой поиска от тях да си свършат работата.

# 199
  • Мнения: 58
Loth в частен сектор, обслужвам клиенти.

И честно продължавате да правите абсурдни изказвания. Клиентът е в абсолютното си право до звънне и до 20 клона. И на тези клонове им се плаща точно за да обслужват И такива клиенти.
И това че се представяте като медицинско лице и смятате, че човек няма право да търси второ, трето, ако трябва и десето мнение е много тъжно.
В 80% от случаите клиентите ми губят времето, но това ми е работата. И това е сферата на предоставяне на услуги в условията на конкуренция....Явно като няма такава, всички се смятат за "богове". И ужас ако някой поиска от тях да си свършат работата.

Аз смятам за абсурдно да звъня на например на 5-ти човек, който да ми потвърди нещо, което 4-ма са потвърдили преди това,  както и сайт.
а само един човек е непотвърдил.

Аналогията, която правите, е неадекватна.
Тук не говорим за медицинска диагноза на заболяане и, или лечение и търсене на допълнително мнение.
Двете ситуации нямат нищо общо.
Тук говорим, че една жена е получила отговор "не" от едно място, отговор "да" от 4 или 5.
Но след първият или вторият отговор "да, правим услугата", е продължила да звъни.

Аналогията, която правите, с професията ми, която идея нямате каква е, но продължавате да зачепквате и да намесвате, вместо да ме попитате директно каква е, също е неадекватна.

Това е моето мнение.

# 200
  • Мнения: 17 886
А, не, не. Много ме впечатли изказването как клиент губел на ценното време на обслужващ персонал, който бил имал друга работа. На обслужващия персонал това му е работата. Ако на някой 'колега' не му харесва - да бèга да търси нови хоризонти за широките си компетенции.

# 201
  • Мнения: 10 842
В 80% от случаите клиентите ми губят времето, но това ми е работата. И това е сферата на предоставяне на услуги в условията на конкуренция....Явно като няма такава, всички се смятат за "богове". И ужас ако някой поиска от тях да си свършат работата.
Това изказване за мен няма ни-ка-къв смисъл. Zero.

# 202
  • Мнения: 17 886
Напротив, има смисъл. В повечето сфери общата цел е да продадеш нещо - продукт, услуга. Продаваш в 20% от случаите. Останалите 80% технически са ти загубили времето да обясняваш и консултираш, а накрая нищо не са купили. Между другото, някъде бях чела, че добрият продавач има 10% 'успеваемост', та ако съфорумката постига 20% - евала.

# 203
  • Мнения: 10 842
Именно. Ако броят на “губещите” й времето изчезне какво следва с работното й място?

# 204
  • Мнения: 17 886
Е, баш, де! Контрира другата потребителка, която пък обясняваше как клиенти губят времето на обслужващия персонал, който имал и друга работа. Егати нахалството. Значи, лично аз съм човекът-оркестър и само част от работата ми е обслужване на клиенти, но гледам да не си позволявам да казвам, че някой ми губел времето. Има обаче страшно много простакели и простакелчовци - работила съм с такива - те не искат да си губят времето с бедни клиенти, със сърдити клиенти, с административни глупости...на такива им дай да се правят на велики продавачи и консултанти и да постигат таргети. А даже и в това рядко се справят добре.

# 205
  • Мнения: 10 842
Тъй-тъй. Няма win-win тука. Аз съм в търговията от 100 години. Наясно съм с някои неща.

# 206
  • Мнения: 658
А, не, не. Много ме впечатли изказването как клиент губел на ценното време на обслужващ персонал, който бил имал друга работа. На обслужващия персонал това му е работата. Ако на някой 'колега' не му харесва - да бèга да търси нови хоризонти за широките си компетенции.

А не, не, ама да. Такива клиенти губят времето не само на персонала, но и на другите клиенти, и мен много ме "впечатляват" клиенти които вместо кратко и ясно да обяснят какво искат, започват едни безсмислени обяснения, спорове, скандали, и така нататък, а аз да чакам след него....

# 207
  • Мнения: 17 886
Ама аз не говоря за касата в кауфланд. А и там идва управител да решава проблема.

# 208
  • Мнения: 75 375
Отговарям кратко на авторката, не съм чела цялата тема - Не, не е в теб проблема! Не е.
Такива са си отсреща, няма да се оправят скоро.

# 209
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 482
Именно. Ако броят на “губещите” й времето изчезне какво следва с работното й място?
Струва ми се, че не сте ме разбрали коректно. Напълно съм наясно, кога ми губят времето, но това е моята работа. И клиента ще бъде обслужен и няма да бъде нагрубяван или неглижиран. Днес може да ми губи времето, но утре ще се върне пак и вече няма да е така. И това зависи изцяло от качеството на моето обслужване. Това си е норма в търговското обслужване. И всеки, който не го разбира, не му е мястото там.

За това и твърдя, че авторката е напълно в правото си да звъни на 10 места за да получи коректно обслужване и информация.

Loth вашата професия не ме интересува. Вие повдигнахте този въпрос. И започнахте да питате за професия и компетенции.
За мен начина ви на разсъждение е стряскащ.

Когато работиш с хора "губенето на време" е част от работата ти. Без значение от личното мнение и специалност.

В коментара си окачествявате авторката като цитирам: нагла, досажда на хората (служителите), вдига диви скандали...Позволявате си квалификации към непознат човек, но някак не може на вас да ви се направят същите, с горе долу същото количество информация.

Общи условия

Активация на акаунт