Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 30 205
  • 556
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 75 393
Галактически пътник, върна ми надеждата. Дано повече търговзи са като теб. Ама надали..бели лястовици сте...
Но имаш уважението ми!!!

# 211
  • Мнения: 58
Аз коментирам една конкретна ситуация.
Обясних си мнението няколко пъти.
Който иска и може да ме разбере, го направи.

Да, клиентът има право по принцип да звъни и да пита.
Да, има право да се допита до второ, трето МЯСТО, след като първият път е бил объркан.
Да, служителите са там, за да обслужват клиентите.

Но.
Служителите заслужават уважение.
Да - благодарение на клиентите те имат работно място.
Обаче - благодарение на тези служители, вие живеете улеснен и олекотен живот.
Защото са назначили някой, който да ви отговори веднага на телефонното обаждане, а не чакате по опашки 100 часа на гишета, за да получите отговор.
Или не се налага да си го четете сами. Защото при последния вариант е спорно кой какво и колко би разбрал и би загубил много повече време.

Служителите печелят, защото сте там и имат работа.
Но вие печелите, защото те са там и ви улесняват и олекотяват живота.

Тук, от някои коментари, аз лично оставам с впечатление, че липсва взаимно уважение и съпричастност.

Некадърни и мързелив служители има навсякъде факт. Винаги има изключения, това е положението. Не всчики са перфектни.

Но понякога зад определено "грубо" или "некомпетентно" поведение на служител има и други обяснения.
Може тази услуга да е нова. Може да не са обучили служителите.
Може служителката да е съвсем нова и да се е объркала.

Може да е била некомпетентна.
Да, неприятно е. Съгласна съм. И на мен ще ми е неприятно. Слуват се такива неща.
Но има по-градивни начини за НАС САМИТЕ да се справим в такива ситуации.

# 212
  • Мнения: 75 393
Масово са НЕКОМПЕТЕНТНИ . И освен да НЕ ти свършат работа..друго не помагат.

Преди да вляза в банка се запознавам с продуктите и условията ЛИЧНО, от сайта на банката.
Защо го правя и защо не вярвам на служителите - защото са НЕКОМПЕТЕНТНИ.
Защото веднъж една ме излъга и навреди. Жалба-извинетие от централата-компенсация. Още такива случаи имам в други банки..хъка мъка не си знае петте депозита, които банката предлагаше. Дали пък ще й се доверя? Не естествено.
Некомпетентни са мнозинството, не са за там, нямат знанията, не са се запознали с продуктите....ама цвъкнати там.
Какво уважение търсят?!?
На кое отгоре....

# 213
  • Мнения: 17 891
Какви са сега тези али-бали? Нямало уважение... Значи влизам аз с усмивка и добър ден, насреща ми се тросват казвайте!, и ако направя забележка - лошата съм аз?
Нещо тестостеронът и липсата на самоконтрол в повече им идват на някои.
Наистина ли не можете да направите разлика между кривак по подразбиране и предизвикан кривак? Много лошо за вас.

# 214
  • Мнения: 58
Масово са НЕКОМПЕТЕНТНИ . И освен да НЕ ти свършат работа..друго не помагат.

Преди да вляза в банка се запознавам с продуктите и условията ЛИЧНО, от сайта на банката.
Защо го правя и защо не вярвам на служителите - защото са НЕКОМПЕТЕНТНИ.
Защото веднъж една ме излъга и навреди. Жалба-извинетие от централата-компенсация. Още такива случаи имам в други банки..хъка мъка не си знае петте депозита, които банката предлагаше. Дали пък ще й се доверя? Не естествено.
Некомпетентни са мнозинството, не са за там, нямат знанията, не са се запознали с продуктите....ама цвъкнати там.
Какво уважение търсят?!?
На кое отгоре....

Пожелавам ви да имате занапред по-малко проблеми или никакви с банките и да намерите място, където хората са компетентни.

# 215
  • Мнения: 75 393
А аз пожелавам на сружителиге, освен да чакат уважение, да седнат да прочетат два реда за продукта, който предлагат..ей тъй, колкото да не ги е срам..че е смешно.

# 216
  • Мнения: 17 891
Това невинаги работи.
Голямата част от нашите клиенти търси евтиничкото. Обясняваме какви са характеристиките на евтиничкото и на скъпото и защо евтиничкото почти със сигурност няма да свърши работа. Не, пак него взимат. Даже точно тази седмица имах разговор с клиент, който изведнъж е решил, че продуктът май не е толкова добър. Ами не, добър е, ама за друго. Най ми е смешно, когато се помъчат да изкарат, че Ваша колежка не ни обясни тогава добре - единствената колежка, която би могла да не обясни добре, не контактува с моите клиенти
Тази некомпетентна 'колежка' , с която се мъчат да оправдаят грешното си решение, съм аз Simple Smile На гореспоменатия лично аз съм му обяснявала, когато е купувал, че е по-добре да вземе друго. Естествено (тоест за мен е естествено, за други може да не е), не му натъртвам, че е авантаджия и уонаби-лъжец, само споменавам, че най-вероятно пак с мен са говорили, понеже нямам колеги. Ама така рязко губят инерция да ми се жалват от некомпетентната колежка...
Така де, и от двете страни има кретени, но откъм нашата страна, на обслужващия персонал, да се държи възпитано е част от длъжностната характеристика, която забравят.

# 217
  • Мнения: 2 914
Loth, четейки те, се прозинах. Клишета, лозунги и празни приказки.
Всеизвестно и изпробвано е, че съществува некомпетентност, грубост и неприязън.

# 218
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 482
Loth, защо смесвате нещата? Наличието на груби клиенти, никой не отрича. Ама не е оправдание за некадърност или лошо обслужване.
П.П. ако клиент се държи грубо - имам предвид да ме обижда, псува, заплашва - категорично ще помоля да напусне и ще откажа да го обслужвам.
Това че е влезнал при мен и не ме е поздравил, не е грубо, а невъзпитано - ама не е моя работа да възпитаваме. Това, че звъни в събота или неделя по нощите и даже не казва - извинете за късния час или удобно ли е, също е въпрос на възпитание. Аз че го смятам за абсурдно, си е мой проблем. Клиентът ще бъде обслужен, до колкото ми е възможно в момента.

Всички комуникираме с невъзпитани хора. Но това не ни дава право да сме груби или да не си вършим работата.

# 219
  • София
  • Мнения: 18 324
Чета и се чудя дали мнението на някои наистина е от 100-процентов опит или се базира на идеята "като се знам какъв инженер съм, не смея да отида на лекар". Wink

# 220
  • София
  • Мнения: 25 822
Аз съм в сърцето на бурята. Държавен служител съм и се занимавам с обслужване на граждани. Никога не съм си позволила да им държа тон или да съм груба, но знам и какви служители има. Отивам в НАП и имам нужда от помощ, не можех да се оправя с едни документи- всичко си пишело, да чета и ме отпрати. Еми добре тъпа съм явно чета, но не разбирам. Казах и, че ако в моята администрация се държа така, нещата няма да останат без последици. След това изказване ме извика колежката и и буквално ми диктуваше къде какво се попълва.
Аз не се впечатлявам вече и на викове и на нищо, особено като знам, че вината за даден проблем или забавяне не е моя. Казвам, че ги разбирам, че са прави и им давам телефон на колегата, който може да им съдейства.
Иначе при нас нещата са малко по-специфични, има доста особености и неща, които са тясно специализирани и често не можем да отговорим на въпроси, които ни се задават. Ама не им казваме на гражданите: не знаем, довиждане. Звъним на някой, питаме, търсим телефони, адреси, ако трябва и така.
Щом аз мога да го правя, смятам, че имам право да го изискавам и аз.

# 221
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 13 478
Никога бе съм имала проблем с грубо обслужване, даже напротив, помагали са ми с избора. Едно време беше грубостта в обслужването. На разни гишета, където трябва да се попълва нещо, дори помагат с образци и лично. Последният път в паспортната служба даже и полицаите помагаха за попълване на документите.

# 222
  • Мнения: 554
За щастие има и такива помагащи, полицаи и други!

Никога бе съм имала проблем с грубо обслужване, даже напротив, помагали са ми с избора. Едно време беше грубостта в обслужването. На разни гишета, където трябва да се попълва нещо, дори помагат с образци и лично. Последният път в паспортната служба даже и полицаите помагаха за попълване на документите.

# 223
  • Мнения: 2 679
Авторката на поста изглежда като най-неприятните клиенти - които търсят повод за скандал и са жадни за внимание и извинения. Държи на уважение, но не е готова да подхожда и тя със същото. Иска професионално отношение и обрани емоции, но тя самата е шумна и крещяща.
Та, съчувствие - нула.
От личния ми опит:
- КАТ:
- преди окололо 3,5 години, бях бременна, една от служителките ме видя и помоли колежка да ме обслужи с предимство.
- преди година, регистрация на кола: бързо, компетентно, отне ни по-малко от час;
- тази година: смяна на шофьорска книжка, отново експедитивно и любезно отношение.
- БГ-пощи: имам досег с два клона, и на двете места служителките звънят навреме за пристигнали пратки.
- ДСК: връхлитам с две кипящи от енергия и шумни деца, кротнали се за малко. Услугата, която трябва да ползвам, се оказва, че е на втория етаж, но служителка съвсем адекватно и любезно ме насочва към друга нейна колежка на гише на първия, за да не разнасям двата звяра.
- 7 РПУ: паспорти за вече споменатите непълнолетни урагани - търпеливо изчакаха тригодишното да застине за секунда , за да е видно на снимката кой е седял да бъде сниман; съвсем любезно и спокойно отговаряха на заядливи и провокативни въпроси на граждани.
- Община Младост - не помня какви документи ми трябваха, но отново служителите бяха услужливи и добронамерени.
Далеч съм от мисълта, че съм специална и само и единствено мен обслужват с усмивка.

# 224
  • София
  • Мнения: 25 822
За съжаление за БГ пощи нищо хубаво не мога да кажа от личния си опит. Важни препоръчани документи оставени на стълбището, 50 апартамента сме. Има още много неща, но това ми беше най-фрапиращото. Служебно биват горе-долу.

Случка от днес, влизам в едно ново магазинче до нас за алкохол и цигари и грабвам 2 големи води, обаче нещо има проблем и не могат да маркират. Бяха 2 млади момчета, много се притесниха, казват сега ще опитаме да го оправим. Аз им казах да не се притесняват и ще взема 2 други води и, че не е проблем за мен. И те, ама не, ако искате си вземете тези, пак казаха, че ще пробват да редактират в системата, извиняват се. Ами при такова отношение как да подходи лошо човек. Просто си смених водите, казах им да не се притесняват и им пожелах лека вечер. Даже пак бих се върнала.

Общи условия

Активация на акаунт