Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 31 780
  • 556
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 4 057
И аз изобщо не питам. Ако трябва да платя примерно 10 лв и 5 ст. вадя първо стотинките от портмонето си, оставям ги на касата и чак след това вадя и давам банкнота от 20 лв, за ресто от 10. Някои касиерки са бързи като светкавица и ако направя обратното, докато питам искате ли дребни или докато извадя банкнотата, те вече са ми върнали 9,95 на дребно Grinning

А веднъж една сервитьорка така ме ядоса... кафето ми беше 2,90. Имах точно 2,90 на монети - цяло 2 лв и стотинките - 4 х 20 и 2 х 5. Оставих ги така, защото освен тези пари имах цяло 50 лв. Да уточня, че бяхме група от десетина колеги и всеки беше оставил за неговата част от сметака, плюс имаше някаква горница за бакшиш.  Оставили сме парите на масата и тръгваме да си ходим, при което сервитьорката ни вика зад гърба да сме сменили жълтите стотинки с бели, защото шефът ѝ не ги приемал ?!?
Излишно е да обяснявам за законовите платежни средства, както и за това, че тия стотинки реално ще останат в бакшиша ѝ.
Всеки може да казва каквото иска, може да каже, че не приема и бели стотинки, ама какво от това?

Изобщо не ме впечатляват какво ще кажат или помислят разни пикли имащи се за нещо кой знае какво, а всъщност носят кафе..

Миналата година имах интересен случай във Варна, имахме сметка примерно 52лв, давам 60лв, като не казвам нищо. Минаха 5 мин, сервитьорката мина няколко пъти, ама ресто няма.
Попитах я какво се случва, с неохота каза, че сега ще види и след малко донесе цели 10лв. Казах й, че са в повече, а тя нагло каза нищо.
Щеше да е смешно, ама не беше тъжно, взех си парите и заминах. Един от компанията му стана неудобно, не знам защо и остави 2-3лв да не е на загуба, макар да е ясно, че всичко е нарочно.
Та по случайност познавах и шефа й и след това му казах как работят подчинените му..

Няма нужда да казвам, че над 50% от клиентите няма да кажат нищо и ще си заминат директно, с идеята, че те не са за 8-10 или колкото там лева, всички са топ гъзари и ги е срам да не си помисли келенрката, че са бедни, скръндзи, смотани  или нещо от сорта..

# 436
  • Мнения: 5 870
И това трябва да е проблем на някой друг, а не на вас?
Ако детето има заболяване, което не му позволява да яде всичко избирате вегетариански ресторант, а не отивате в ресторант с меню пълно с месни продукти и да се зверите на сервитьорката заради това. Не е ли далеч по-разумно?

# 437
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Ами, не е нормално да искаш нещо извън менюто и да се фръцкаш, като не ти изпълнят каприза.
Освен това е нормално предварително да се информирате какво предлага ресторантът и да отидете на място, което да покрива претенциите ви. Не може да отида в kfc, например и да поискам шопска салата, защото аз така се храня и съм на диета. Слезте малко на земята.

# 438
  • Мнения: X
Извинявай, ама това вашето си е чиста наглост. Хората не са длъжни да ви приготвят неща извън менюто. Това, че на други места се е случвало, не означава, че е нещо нормално.
И какво, пък, толкова да не яде дете на 4г, което тепърва ще расте и ще се развива? Малко с излишни претенции ми се струвате, после хората виновни.
Едниственото, за което може би имаш право е, че сервитьорката не е запозната добре с ястията в менюто и как се приготвят, но това е пропуск на управата, че не я е обучила.

Детето се храни здравословно и не яде вредни храни и пържено, а така също и както дадох примера със зелените салати, които просто не обича.

И не, не смятам, че сме нагли.
Смятам, че е нормално да искаш нещо, което е по индивидуалните ти “претенции”. Още повече, щом е за детето.

Ми водете го това дете тогава на ресторанти, където се готви здравословно или му гответе вкъщи - или, както е редно в наистина хубавите ресторанти, не го взимайте там да смущава евентуално другите гости - на тази възраст още го правят и не са за такива места.

Ето тука се обърка - като отиваш на ресторант, поръчваш си спрямо индивидуалните ти претенции в рамките на менюто. Действително сте поискали базови неща, можели са да ви направят услуга, но както се каза вече - може да им е такава политиката.

# 439
  • Мнения: 990
И това трябва да е проблем на някой друг, а не на вас?
Ако детето има заболяване, което не му позволява да яде всичко избирате вегетариански ресторант, а не отивате в ресторант с меню пълно с месни продукти и да се зверите на сервитьорката заради това. Не е ли далеч по-разумно?

Слава Богу, детето НЯМА заболяване, госпожо и защо коментирате нещо, което явно не сте прочела?! Написала съм, защо детето се храни здравословно.
Четете преди да коментирате чуждите деца!

# 440
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
И какъв е този 5- звезден ресторант, пълен с джънк? В такива ресторанти се предлага качествена храна.
Като имате претенции към храненето на детето, подбирайте си местата, където отивате.

# 441
  • Мнения: 990
И какъв е този 5- звезден ресторант, пълен с джънк? В такива ресторанти се предлага качествена храна.
Като имате претенции към храненето на детето, подбирайте си местата, където отивате.

И къде съм написала, че е пълен с джънк?

# 442
  • София
  • Мнения: 18 701
Цялото ни семейство се храни здравословно. Подбираме ресторанти, в които се готви здравословно или тези храни от менюто, които отговарят на вкуса ни.
Нагло е да очакваш в ресторант с меню да ти готвят като частен готвач у дома.
Особено в скъпите и специализирани ресторанти пък най-много си държат на менюто и на спецификата на предлаганите ястия.

# 443
  • Мнения: X
Мен по-скоро ме учудва, че във fine dining ресторант са настанили малко дете. На това се гледа с недобро око, и клиентите на такива ресторанти обикновено са наясно с това и самите те не искат кряскащи деца наоколо. Никога не съм виждала бебета или малки деца в елитни ресторанти.

# 444
  • Мнения: 990
Мен по-скоро ме учудва, че във fine dining ресторант са настанили малко дете. На това се гледа с недобро око, и клиентите на такива ресторанти обикновено са наясно с това и самите те не искат кряскащи деца наоколо. Никога не съм виждала бебета или малки деца в елитни ресторанти.

Настанили са я, защото аз често ходя там, а тя е дете, което не крещи на обществени места и много добре знае как да се държи. От още по - малка я водим в такива ресторанти и знае как да се храни там.

# 445
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Като ученичка през летата работех в снек бара на един хотел. Имало е подобни капризи, от кухнята не се приемаха добре, защото нямаше как да се маркират узвън менюто, а на тях често им правеха ревизия. Няма за какво д асе фръцкате, хората просто си вършат работата.
Щом не сте намерили нищо здравословно за детето из цялото меню, тогава какво предлага този луксозен ресторант, или просто претенциите и капризите са вповече?

# 446
  • Мнения: 10 479
BadKarma,

Сигурна ли си, че в България има такива ресторанти?

# 447
  • Далечният изток
  • Мнения: 20 020
Аз не мога да си го обясня как ще се сготви нещо, което го няма в менюто?!
Тази кухня прави заготовки по менюто, което се предлага...
Освен това в касовия апарат е вкарано само менюто по кодове...
И как въобще ще ми хрумне в ресторант да си поръчам нещо извън менюто?!

# 448
  • Мнения: 990
Аз не мога да си го обясня как ще се сготви нещо, което го няма в менюто?!
Тази кухня прави заготовки по менюто, което се предлага...
Освен това в касовия апарат е вкарано само менюто по кодове...
И как въобще ще ми хрумне в ресторант да си поръчам нещо извън менюто?!

Аз наистина не разбирам, какво толкова ви възмущава. Да, правили сме го много пъти.

# 449
  • Мнения: 4 057
Кой е този луксозен 5 звезден ресторант, много любопитно ми е да го видя, дори през гугъл.
И да, в България няма такива, по простата причина, че няма дори продукти за такива неща или ще е нещо много инцидентно.

Общи условия

Активация на акаунт