Пазаруване от LCWaikiki тема 6

  • 54 610
  • 749
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 2
Здравейте имам нужда от помощ. Направих поръчка ,но част от нещата желая да върви, но никъде не откривам къде се въвежда банковата сметка за възстановяване на парите. Моля за съдействие.

# 436
  • Мнения: 2
Аз следвах стъпките в сайта и върнах артикулите, които исках,но така и не намерих къде да въведа данните от банковата ми сметка. В Спиди ми казаха, че би трябвало от сайта да се свържат с мен. Не е нужно да вписвам ръчно номера върху бланките за връщане. Ще изчакам няколко дни и ще видим.
Здравейте свързаха ли с вас поне и аз не откривам къде да си въведа банковата сметка и това ме притеснява

# 437
  • Мнения: 6 471
Здравейте имам нужда от помощ. Направих поръчка ,но част от нещата желая да върви, но никъде не откривам къде се въвежда банковата сметка за възстановяване на парите. Моля за съдействие.
Първо ще ти ги върнат в профила "LCW пари", а после ти от там можеш да ги прехвърлиш към банковата сметка или да пазаруваш директно.

# 438
  • Бургас
  • Мнения: 10 692
Здравейте имам нужда от помощ. Направих поръчка ,но част от нещата желая да върви, но никъде не откривам къде се въвежда банковата сметка за възстановяване на парите. Моля за съдействие.
Първо ще ти ги върнат в профила "LCW пари", а после ти от там можеш да ги прехвърлиш към банковата сметка или да пазаруваш директно.

Toва не го знаех и аз, благодаря! За колко време се прехвърлят в сметката?
Имах 45 лв и се чудих за какво да ги оползотворя, но сега ги метнах към банката.

# 439
  • Г. О.
  • Мнения: 1 995
Няколко дни след като върнах артикулите в Спиди, в самия ми профил имах прехвърлени пари в "LCW пари". От там вече като се влезе има опция за прехвърляне в сметката ми. Та именно там се вписват данните.

# 440
  • София
  • Мнения: 20 787
Аз за всеки случай си изпратих айбана и по мейл, защото преди време в сайта не го приемаше (моят айбан има букви към края, колкото и да се опитваха да ме убеждават, че след началните означения трябва да са само цифри)

# 441
  • Мнения: 594
Здравейте!
Опитвам се да направя поръчка, поръчвала съм и друг път, но съм няма този проблем - при въвеждането на адреса не ми дава да избера улица. Става въпрос за гр. РУСЕ. Пробвах да сменя общината и ми излизат улиците.
Надявам се да има дама от Русе, да сподели дали и тя има такъв проблем.
Благодаря!

# 442
  • Мнения: 6 471
Има колело на късмета отново.

# 443
  • Мнения: 50 894
Има колело...аз вече поръчах. Мислех да анулирам и поръчам пак, те пък изчерпани, а други не ги лови кода
Само се ядосах

# 444
  • Мнения: 1 002
Днес пристигна поредната поръчка, но вече с Еконт.
От колелото спечелих - Купи 1, вземи 1 безплатно. Сложих всичко от любими в кошницата и което не хващаше кода го върнах в любими, да чака по добри времена Grinning
Ето какво поръчах:
Скрит текст:
Можеше и още да търся, но бързах да не се бъгне пак нещо Grinning Сега ако дойде всичко поръчано, без липси, ще е пълно щастие Heart Eyes

# 445
  • Мнения: 50 894
О, доста добре!
На мен нещо напоследък ми бавят и парите

# 446
  • Мнения: 594
Здравейте!
Опитвам се да направя поръчка, поръчвала съм и друг път, но съм няма този проблем - при въвеждането на адреса не ми дава да избера улица. Става въпрос за гр. РУСЕ. Пробвах да сменя общината и ми излизат улиците.
Надявам се да има дама от Русе, да сподели дали и тя има такъв проблем.
Благодаря!

Звъннах на Customer service, знаят За проблема, опитват се да го отстранят.
За съжаление, ние от Русе няма да можем да се възползваме от сегашната им промоция с колелото.
Казах им че очаквам някаква компенсация, защото кошницата ми е пълна заради кампанията.

# 447
  • Мнения: 50 894
Напиши някаква улица, каквото приема, а отдолу в коментар реалния адрес.

# 448
  • Мнения: 6 471
Здравейте!
Опитвам се да направя поръчка, поръчвала съм и друг път, но съм няма този проблем - при въвеждането на адреса не ми дава да избера улица. Става въпрос за гр. РУСЕ. Пробвах да сменя общината и ми излизат улиците.
Надявам се да има дама от Русе, да сподели дали и тя има такъв проблем.
Благодаря!

Звъннах на Customer service, знаят За проблема, опитват се да го отстранят.
За съжаление, ние от Русе няма да можем да се възползваме от сегашната им промоция с колелото.
Казах им че очаквам някаква компенсация, защото кошницата ми е пълна заради кампанията.
Поръчай до някое близко село, а след като получиш SMS от куриера, пренасочи пратката до офис(безплатно). Стига да ти се разкарва до офисът на куриера. Не знам дали ще може да се пренасочи до адрес в Русе в този случай, но може да пробваш.
Ако я пратят по Speedy, защото Econt имат такса за пренасочване до офис.

# 449
  • София
  • Мнения: 20 787
Вярно, че днес ми поиска улица, въпреки че поръчвам до автомат на Спиди. Ами написах още веднъж улицата и така...
С тези колела на късмета направо ще фалирам. 4 рокли напоръчах + на сина ми няколко неща, защото спечелих - 20%. Накрая с ни една няма да се харесам, ама нали с кодчето без пари....

Общи условия

Активация на акаунт