Пазаруване от LCWaikiki тема 6

  • 54 570
  • 749
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 6 471
Имам само отбелязаното в приложение, че съм искала да направя връщането
Скрит текст:

Това ли е товарителницата, или какво се води товарителница?
Те ми казаха, че това нищо не означава, което имам, че това се появява автоматично, след като въведа връщане на сайта.
Това е товарителницата, но реално само е генерирана и такава пратка все едно няма.

# 571
  • Мнения: 747
Нямат ли застраховка на пратката?

# 572
  • Пловдив
  • Мнения: 44 618
Не, аз писах, нямам бележка, не ми я дадоха, и не съм я поискала.

Ох, дано да я намерят, че ...
ако знаеш датата поне на подаване, звънни на Еконт...ще дадат инфо за товарителницата.

# 573
  • Мнения: 1 600
Знам датата, да, тя е същата, когато е генерирана товарителница. Не могат да ми кажат, с каква товарителница е подадена, защото тя въобще липсва в системата. Т.е  все едно не съм я пращала въобще. Никъде и по никакъв начин не е отразена. Същата дата имам две пратки връщане към Манго (преди обяд), те са отразени, а по-късно през деня пуснах по куриер и връщането към Уайкики (след обяд). Не я ли е сканирал, не я ли е вкарал в системата - не знам, но никъде я няма, по никакъв начин не е отразена в системата. Но разговорите нали се записват, т.е., когато куриерът ми е звъннал да дойде да вземе пратката и ме е питал за къде връщам, това има записано, така че повече не позволявам да ме правят на луда (както се опитаха да ме изкарат, все едно съм забравила да предам пратката). А в системата в същия ден е отразено само едно идване. Куриерът днес ме звъни да питам за детайлите, да му припомня, каза че я търсят, но, реално, грешката излиза, че е неговата - не я е вкарал дори в системата. Ще видя, какво ще донесе утрешния ден. Да, моя е вината, че не съм поискала бележката, за доказателството, но и телефонният разговор би могъл да бъде такъв, предполагам.

За застраховка на пратката нямам идея, от къде да искам тази и формация, от Уайкикито ли? Не ми се е случвало до сега подобно нещо, и нямам идея, какво трябва да се прави.

# 574
  • Мнения: 2 680
Застраховките са за изгубена или повредена пратка, тук се търси доказателство, че е изпратена, чак след това влиза в сила застраховка за изгубена.

# 575
  • Мнения: 747
Да,така е,сега ще кажа при мен друга случка,подадох заявка за връщане на пратка,после видях че се е генерирала товарителница в е-еконт и чакам куриер,обаче той не идва,днес звъня да ги питам(уайкики) кога ще дойде и те ми казват ще създадем ново връщане(те го направиха)и  куриер ми звъни след няколко часа,но в с друга товарителница,да не би и при вас да е така и вие да гледате първата,че няма движение по нея.Според мен разговора е доказателство,че вие сте приела да предатете пратката,след като сте отговорили,че слизате и т.н.другото е,че при Еконт винаги искат подпис на таблет,интересно ми е кой е разписал вместо вас,разбира се куриера.Аз винаги връщам в офис,просто много рядко успявам да се засека с куриера,и не съм имала проблем,но главните виновници за мен са Уайкики,преди години поради тяхна грешка не успях да върна пратка за 50лв,бях ядосана и не поръчвах година и повече,после пак почнах,дори днес се карах с тях малко за това,че те обвиняват еконт за грешки,а аз съм сигурна че вината не е в тях,просто на Уайкики сайта е мега зле и организацията също,като звънна на този телефон всеки път ще се обръщат към някакъв отдел и после ще чакам незнайно колко време да ми върнат отговор,като съм чакала и седмица за такъв.

# 576
  • Мнения: 1 600
Абе търсете си бележки, като получавате или връщате нещо, че да не става като при мен Joy

АнЗл, ако честно, не знам, има само една генерирана товарителница Sad И аз звънях в поддръжката на Уайкикито да питам, как да стане връщане, че със Спиди беше лесно и ясно. Да, не съм разписвала нищо на таблет, въобще цялото нещо си е мистерия за мен. Но разговор си го има, няма без причина куриерът да идва у нас.

# 577
  • Мнения: 747
А куриера сканира ли е въобще пред теб пратката или е взе само и е прибра?Аз имах изгубена пратка от Еконт ,която трбяваше да ми доставят,познайте кога е намериха,една година по-късно,даже ме питаха искам ли си е.Аз не съм има проблем наистина никога с еконт,но винаги ходя в един и същи офис и куриера много рядко се сменя,но настоявайте към Еконт за разговора,не сте длъжна да плащате чужди грешки,и с Уайкики също,ако те нямаха проблем със системата за връщането,това нямаше да стане,или поне шанса е много малък.

# 578
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 774
В офисите на Еконт трябва да има камери. Ако ви се направят на интересни, искайте записите за доказателство.

# 579
  • Мнения: 1 600
Аз предадох пратката от адрес, то няма как да се види Sad И не, не я е сканирал пред мен, и друг път се е случвало, и всичко беше наред (пазарувам често, съответно, и връщам често). Но този път се обърка работата.

# 580
  • Мнения: 50 893
Поговори с него, помоли го да я потърси.

# 581
  • Мнения: 2 761
Звучи ми сякаш куриера изобщо не я е сканирал и после е забравил, забутал го е някъде... И аз само 1-2 пъти съм връщала с куриер до адрес, но все са ми давали някакви листове, бележки...
Дано се намерят, по-скоро стои забутана някъде, отколкото да е объркал получателите... Много неприятно!

# 582
  • Пазарджик
  • Мнения: 1 266
Как се процедира при връщане със Спиди?Получих пратката с него и предполагам, че трябва да върна с тях.

# 583
  • have faith and be patient ..
  • Мнения: 4 694
Пак безплатна доставка... Пуснах поръчка... Отново

# 584
  • Мнения: 42 201
Аз не мога, защото предишната ми е с НП - имаше някакво правило; още не съм я получила.

Общи условия

Активация на акаунт