Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна поръчан артикул без оригиналните опаковъчни бележки?
Как мога да получа възстановяване на средства при връщане на артикул?
Как да приложа код за отстъпка и все още ли е валиден?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна поръчан артикул без оригиналните опаковъчни бележки?
Ако сте изхвърлили опаковъчните бележки и искате да върнете поръчан артикул, можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти по телефона. Те ще ви издадат нов ваучер за връщане и ще ви го продиктуват. Като алтернатива, ако загубите ваучера за връщане, номерът му може да бъде написан на ръка върху формуляр в офис на куриерската служба и да се използва за обработка на връщането.
-
Как мога да получа възстановяване на средства при връщане на артикул?
При връщане на артикул, средствата могат да бъдат възстановени чрез различни методи. Когато плащате с карта, възстановяването се обработва в рамките на един ден след получаване на имейл за връщане. За плащане с наложен платеж може да отнеме повече време, но няма допълнителни такси за възстановяване по карта. Освен това опцията LCW Money също може да се използва за възстановяване на сумата.
-
Как да приложа код за отстъпка и все още ли е валиден?
-
Предлага ли безплатна доставка за поръчки над определена сума?
-
Какви са отзивите за чорапите?
Куриерът както беше наясно, сега се оказа, пе въобще не е наясно, говори ми, че от скоро работят с Уайкики, че туй, че онуй.... Нямам бележка, не е ми е дал (моя е вината, че не настоях, да ми даде), но и от Спиди никога не ми даваха бележки за връщането, но никога не са и губили пратките. В централата ми казаха, че въобще не е отразено, че пратката е предадена от мен, само, че съм заявила връщане. Върви сега докажи, че нямаш сестра дето се вика. В същия ден предавах и връщане към Манго, там днес звънях, уж вс е наред, макар, че не видя ли парите в сметката ми, няма да смятам, че е наред. Но поне са отразени пратките в приложението, че са пътували, а тази на Уайкикито наистина я няма. Не знам, каква е тази история, но ми развали абсолютно настроение за пазарене от където и да е.

