Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Проблем с Револют

  • 1 585
  • 10
  •   1
Отговори
  • Мнения: 315
Здравейте, вече две седмици се боря с банката и нямам успех. Искам да ползвам Револют. Изтеглих си приложението, направих всичко стъпка по стъпка и когато искам да си прехвърля от дебитната карта в Револют сметката не става. Моя близка от нейния Револют ми прехвърли пари, а аз не мога. Имам Visa debit  на ОББ. Ходих в клона на банката, звънях на националния телефон и нищо. Направила съм си ЗD паролата и пак не става. Може ли някой са ме посъветва още какво трябва да направя. Благодаря предварително.

# 1
  • Мнения: 2 924
Напиши какво правиш, за да прехвърляш пари и на коя стъпка засичаш.
Така написано изглежда, че се опитваш да прехвърляш пари с нареждане от банката към Револют, а не зареждаш Револют от банковата карта чрез приложението

# 2
  • Мнения: 315
Напиши какво правиш, за да прехвърляш пари и на коя стъпка засичаш.
Така написано изглежда, че се опитваш да прехвърляш пари с нареждане от банката към Револют, а не зареждаш Револют от банковата карта чрез приложението
Когато дам добавяне на пари и тръгна по стъпките още веднага ми дава да потвърдя прехвърлянето от онлайн приложението на ОББ, но там нищо не отчита.

# 3
  • Мнения: 24
И аз съм на ОББ и имах същия проблем, но се оправи автоматично, не знам как. Трябва да питате в ОББ има ли разрешение да прехвърляте пари в чуждестранни сметки/карти от вашата карта, ако не стане по долуописания начин.
Запазете си данните на картата на ОББ в приложението на Revolut. Влизате в Revolut, отивате на добавяне на пари, цъкате на запазената карта и избирате суматата - и процедурата е като при покупка, праща ви се динамична парола и си въвеждате и статичната. При мен така става, само първия път след като ми преиздадоха ОББ картата не ми разреши да направя превода.

Последна редакция: вт, 22 мар 2022, 18:57 от Plam3

# 4
  • Мнения: 315
Благодаря на всички да съветите. Справих се. След две седмици борба с разни касиерки в местния клон и три обаждания на тационални телефон, вчера реших да пусна писмена молба за помощ. Днес ми се обади една дама и ми обясни как точно ще станат нещата.  Влязох в сайта както ми каза, оправих си стагичната парола и вече мога да прехвърлям.

# 5
  • Мнения: 8 447
Прехвърлянето е все едно плащате някъде с карта. Трябва да е много ограничена карта, за да не можете.
И аз имах отначало проблеми, но се оказаха първо в моя телевизор - май не бях разбрала добре кои точно данни иска, а после в приложението на ОББ - там се оказа, че първо влизам с паролата в приложението и после втори път въвеждам паролата, за да одобря 'плащането', а аз мислех, че въвеждам паролата еднократно.

# 6
  • Мнения: 315
Проблемът е бил в някакви настройки на картата ми. Попаднах на адекватен консултант в ОББ на националния телефон и дамата оправи проблема за две минути. Сега използвам онлайн картата без проблем.
Сега ще чета как са си активирам и физическата. Прастикага ми пристигна днес. Ще съм благодарна да ми кажете как става и това?
Благодаря на всички за отговорите.

# 7
  • столицата
  • Мнения: 3 071
Направихме на детето  карта Револют и трябва да я захраня чрез банков превод или от банкова карта /за да получа бонуса за привлечен клиент Simple Smile/. При опит за валутен превод, обаче, нашата банка ми иска име и адрес на банката на получателя. Детето не е клиент на банка Револют, а ползва само карта. Какво следва да се запише в това поле? или друго решение , за да изпълним условието.

# 8
  • Мнения: 2 924
Посочвате IBAN на банката, в която е сметката. Не е задължително да има сметка в Револют

# 9
  • Мнения: 24
И аз имам един въпрос относно револют-а - имам обменени турски лири в приложението едновременно с българските левове, които са там. Сега, когато плащам в Турция, от лирите ли ще харчи или от левовете?

# 10
  • Мнения: 120
От лирите. Когато свършат, ще премине към левовете.

Общи условия

Активация на акаунт