Револют

  • 88 717
  • 876
  •   1
Отговори
# 765
  • Мнения: 6 823
Получих мейл от Револют, за новите условия за комисионни , влизащи в сила от 22 Април-
до сега , положението ми го изяснихте по- горе Satisfied
след 22ри Април- между 17:00 h (ET) в петък e, и  18:00 h(ET) de неделя, комисионните ще бъдат-
* за Standard - 1%
*за Plus - 0,5%
*Premium, Metal , Ultra - няма да плащат

# 766
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 802
Здравейте, моля за съдействие. Още 2022г инсталирах револют,поръчах пластика, която така и не дойде. После не остана време да разучавам приложението и сега го разучавам.
- Трябва ли да искам пластика пак на 1вата карта ?
- Виждам, че има еднократни виртуални - стават ли за онлайн разплащане и има ли ограничения в сайтове ?
- Направих си още една виртуална - тя пък няма ПИН код - тя за какво се използва ?

С коя от всички е най-добре да разплащам в ПОС на обект, с коя онлайн в чуждестранни сайтове ( напр. Амазон), има ли значение дали са включени във Google Wallet или директно през Револют трябва да плащам на ПОС ?

Благодаря предварително за мненията, че се обърках съвсем ... А и инвестиционната им програма искам да огледам Smile

# 767
  • Мнения: 512
Не е задължително да имаш пластика.
Някои сайтове имат ограничения за еднократни виртуални карти.
Не виртуална за какво ти е ПИН? Той се използва само при теглене от банкомат.
На ПОС в обект може да се плаща с виртуална карта, ако е добавена в уолета на телефона. С приложението на Револют не може да се плаща на ПОС устройство.

# 768
  • Мнения: 3 369
Картите на Револют се използват като картите на всяка друга банка.
Нова пластика можеш да си поръчаш, ако ти трябва.
С виртуалните можеш да плащаш навсякъде онлайн. Те нямат ПИН
Еднократната е добре да ползваш като пазаруваш в съмнителни сайтове (например Тему, Шейн...)
На ПОС терминал плащаш с Google wallet.

 

# 769
  • Мнения: 372
Здравейте,
Прегледах първите и последните няколко страници, но не намерих отговор на моите въпроси Simple Smile
Отворих си акаунт днес и опитах да го захраня от дебитната си карта. Няколко неуспешни опита. Може би трябва с моята обслужваща банка да се свържа?
Открих и профил на непълнолетно лице. Поръчах карта, но не разбрах как ще бъде доставена. Едва след като я получи ли ще може да я регистрира и да плаща чрез телефона си?
И последно Simple Smile след като не успях са си захраня акаунта ми преведоха сума и аз преведох на детето. В последствие още двама души опитаха да му преведат, но не се отразиха в акаунта й, а на тях им изписва че превода е в “изчакване”. На какво може да се дължи?
Пробвах и с чат асистънса на револют да си отговоря на въпросите, но до никъде не я докарахме Simple Smile.

# 770
  • Мнения: 3 369
А пробва ли да потърсиш отговори на въпросите си в Help-a на Револют?

Как опита да "захраниш" сметката си, че не се получи и коя е банката ти? Обикновено няма проблем, ако можеш да пазаруваш онлайн. Изключение са Пощенска и понякога ДСК - там трябва да заявиш в банката, че искаш да зареждаш Револют
Никой освен теб не може да прехвърли пари на детето ти.
Картата му ще бъде доставена с БГ пощи.
С телефона си ще може да плаща, ако е над 14 години и телефона му е с iOS или над 16, ако телефона му е с Андроид.
Няма да може да пазарува в магазини, които са регистрирани, че продават алкохол и цигари или хазарт. Във веригите може.
Не може да има виртуална карта.
Не може да превалутира

# 771
  • София
  • Мнения: 40 937
А акаунта на детето може да се добави Co-parent, който може да зарежда средства.
Първият (admin) може да дава и взима, вторият (Co-guardian) само дава.

# 772
  • Мнения: 372
Благодаря за отговорите!
Картата ми е на Пощенска и при няколко опита не се получи. Сега ми се изясни защо. Иначе плащам и пазарувам с нея онлайн често.
Прочетох общите условията за детския профил, но ми се стори че става въпрос при добавянето на втори родител в качеството му на администратор - да управлява профила и настройките на детето и видях, че не може да взема от сметката на детето. Ще се наложи явно да мина от план стандарт поне на следващия, защото при план стандарт нямам право да добавя друг родител. Това, което ме обърква е защо може деца под 18 години да си превеждат пари, а примерно баби, лели и т.н. Не могат да превеждат на децата.

# 773
  • Мнения: 3 369
Kакво те обърква?
Ако се замислиш, всичко е добре направено в защита на детето
За теб - баби и лели, за Револют - възрастни, които плащат едни пари на чуждо дете.
Щом е толкова важно баби и лели да дават, да ти преведат на теб парите, ти ще ги прехвърлиш (всички или на части, както прецениш като родител) в профила на детето.
А децата помежду си прехвърлят дребни суми, които ти виждаш, можеш да контролираш и имат обяснение.
Всъщност какъв е проблемът, че ти контролираш какво получава и харчи детето ти?

Последна редакция: нд, 23 фев 2025, 06:50 от cool_witch

# 774
  • Мнения: 22 429
Като стане пълнолетно ще може да приема пари от кого да е, сега не е и се изисква под твой контрол и наблюдение да е това. Да минават през теб за целта, като искат да му дадат. По-добре за детето е така отколкото обратното.

# 775
  • Русе
  • Мнения: 1 732
Здравейте, преди два дни във вторник следобед направих банков превод през Револют към ОББ, който все още не е пристигнал. Пишеше, че очакваната дата на пристигане е вчера. От скоро ползвам Револют, но до сега винаги, когато съм превеждала пари са стигали за по-малко от 24 часа. Нормално ли е да се забави един превод вече близо 48 часа. Притеснявам се, защото първо парите трябваше да пристигнат спешно до вчера вечерта и второ не са малка сума за мен, почти 2 000лв. До сега винаги съм превеждала по-малки суми. Какво мога да направя, че вече доста се притесних.

# 776
  • Мнения: 312
За какво време ще се отрази превода зависи от банката получател.
Погледнах в приложението показва, че може да отнеме до два работни дни след като в получен превода да се отрази.
Показва ли, че е завършен превода (received by recipient's bank)?

# 777
  • Русе
  • Мнения: 1 732
Благодаря, Кате. От Револют се свързаха с мен през чата си, защото не са разбрали какво пише в основание на плащането. Написала съм основанието на български, както винаги го пиша, но самото основавие ги е навело на мисълта, че изпращам пари за нещо нередно. Отговорих им в чата и очаквам получателят да получи парите до няколко дни както написаха.

# 778
  • Мнения: 49
Аз затова се отказах от Револют. Блокират ти каквото си решат, без никакво предупреждение. А след това започва едно безкрайно писане. Изживяват се като някаква съдебна инстанция...

# 779
  • Мнения: 59 659
Нищо за четири години не са ми блокирали.

Общи условия

Активация на акаунт