Пазаруване от НМ, тема 57

  • 44 319
  • 753
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 196
И аз върнах, не вярвах как се оплаквахте от скъсани, избелели и т.н. дрехи, и ето - детска пижама, с някакъв разбридан конец на крачола. Не можах да преглътна и връщам.

# 661
  • Мнения: 1 975
Има банер, че намалението расте и си поръчах още 2-3 долнища на бански за по 7,99

# 662
  • Мнения: 7 730
При мен в "любими" няма пораснало намаление, скролнах набързо детското, но нищо ново не видях.
Моята поръчка пристигна. Плетеният потник толкова простее, че и 15лв.са му много!  Две плюшени пижами бях поръчала от бебешкото, едната е с изпуснат шев около сантиметър, но реших че не ми се разправя да връщам и поръчвам пак.

# 663
  • Мнения: 11 784
В “любими” и при мен са същите цени като вчера и онзи ден.
Една рокля от тънък памук взех за плажна, когато имаше -20%с някаква оферта, тя сега е на редовна цена.

# 664
  • Мнения: 15 357
Един плетен панталон за вкъщи чакам да падне още и един спортен клин.Гледам не са .

# 665
  • Мнения: X
Аз пък се обадих в офиса, че отказвам поръчката, без въобще да я гледам. Платена е. Момъкът се почуди правилно ли ме разбира какво му казвам. 😆 Нещооо... тая седмица не е хубава за пазар. 🙄

# 666
  • Мнения: 3 836
Нямам намалени, само едни детски гащеризони, които, ако не бях изпрала вече, щях да върна и поръчам пак
https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.1028697001.html

# 667
  • au bout du monde
  • Мнения: 5 426
До сега не съм поръчвала бански. Може ли да се върнат, ако не ми стават? Естествено със всичките му етикети и лепенки.

# 668
# 669
  • Мнения: 62 373
Може, връщала съм.

# 670
  • Мнения: 893
Как се връща само един артикул, ако поръчката ми беше обемна и дойде с кашон. В същия кашон да сложа само едната рокличка ли? Или в плик на еконт с лепенката на HM отгоре? Трябва ли да е в техния си оригинален пакет, с който са дошли?

# 671
  • Мнения: 10 352
Не е задължително. Аз съм връщала и с мои пликове.

# 672
  • Мнения: 11 784
Какъв е този нов  вид бъг - но този път в полза на НМ? Виждам разни намалени артикули и други разцветки от същия модел, на които също показва намалената цена (уж намалена- показва и на тях задраскана и нова с червено, но разликата е само, че в този случай липсва и показан % намаление), а реално не са- като се сложат в кошницата са на редовна … то че всеки трябва да си гледа ясно, ама защо трябва да губя време с добавяне на неща, които като ги цъкнеш чак става ясно, че не са намалени (това в приложението става, през сайта не съм гледала как е).
Ето едно такова лъжливо намаление нагледно:

Последна редакция: чт, 23 юни 2022, 15:28 от fenyx

# 673
  • Мнения: 9 804
Намалението е за лоялни клиенти по спомен от банера. Трябва да сте си влезнали в профила, за да поръчате на намалената цена.
Ако сте си в профила обаче...пишете им в контактната форма.

# 674
  • Мнения: 11 784
Пиша го, че може някой да се подведе по новата им мода за бъгове. Мен не могат да излъжат така, но някой може и да не забележи, а с тях и съпорта им хич и нямам намерение да се занимавам.
(В профила и т.н съм, виждам и знам какво трябва да виждам 😉)
Примерът горе беше само с илюстративна цел, даже в момента няма какво да харесам за поръчка.

Последна редакция: чт, 23 юни 2022, 15:55 от fenyx

Общи условия

Активация на акаунт