Постерминал-откъде?

  • 8 830
  • 21
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 101
Това е стандартна KYC процедура, която се следва от всеки доставчик на подобни услуги.

# 16
  • варна
  • Мнения: 1 263
Видях темата и реших да попитам един глупав въпрос.
Имам постерминал на mypos от скоро,вс е супер ,но не знам защо реших да направя плащене за лични нужди в магазин от mypos картата . В месечния отчет ,то се вижда .
До колко е проблем това от счетоводителска гледна точка?

# 17
  • Мнения: 3
Аз искам само да предупредя никой, по никакъв повод да не става клиент на това подобие на фирма myPos!

НИКОГА, НИКОГА, НИКОГА, ама НИКОГА не си причинявайте да имате вземане-даване с myPos. Докато ви "свалят" да им стане клиент изглеждат супер солидни, отзивчиви, да не кажа, че даже бях впечатлен, както от рекламираните възможности на продуктите, така и от бързата и лесна процедура да си закупите устройство.

Е, месеци по-късно, след куп бъгове и нерви, покрай недоразумения в дизайна на платформата им (която иначе е лъскавичка), неработещо устройство и безпричинно сервизиране на касовия апарат ( който е с пос терминал)... устройството отново НЕ РАБОТИ.

Адски трудно е да се свържеш със съпорт - крият си телефона, на чат е като шестица от тотото, на имейл е като на арменския поп... та, накрая отидох до офиса им... "ще предадем на техническия екип и лично ще се свържа с вас днес или утре". Това "днес или утре" е вече повече от 5 работни дни. НИКАКВА ОБРАТНА ВРЪЗКА, НИКАКЪВ СЪПОРТ... Просто вече съм бесен

Не мога да си представя какво би се случило с фирмените финанси, ако не можеш да си достъпиш фирмената сметка... Всъщност, мога.

# 18
  • Мнения: 3
Това им е нивото на "съпорт" - отговор на 9-ти работен ден. Не знаеш човек ли ти отговаря, или малоумен ИИ. Естествено, куриерската услуга до Варна е за моя сметка, нищо че направих пътека до офиса им в София.

Трагедия.

# 19
  • Мнения: 2
Никога не се занимавайте с mypos. Много слаб съпорт. Вземе си виртуален ПОС терминал от тях, първите 5-6 месеца беше всичко наред. След това започнаха проблемите им, свързани с техните вътрешни "неписани" никъде правила. Накрая се наложи да ги сменим. Е бяхме инвестирали много време и усилия в имплементацията, но....

# 20
  • Мнения: 770
С какво решение го сменихте?

# 21
  • Мнения: 17
Аз също се актуализирах с POS терминал във фирмата ми, поради честото запитване за плащане с карта. Спрях се на Datecs, тъй като самият ми КА е Datecs и така са свързани заедно. Всичко се маркира на КА и излиза само една бележка. Сумите си постъпват във фирмената ми банкова сметка.

Общи условия

Активация на акаунт