Частни училища - информативно-дискусионна тема 53

  • 46 342
  • 837
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 9
Оtter, стархотно и много благодаря!
А идея за статистика на 10 клас, да имаш?
Все си мисля, че за там никой не се готви и всичко е само с училищни знания.

За 4, 7 и 12 клас вече имам изградена софтуерна инфраструктура и там нещата вече стават по-бързо, буквално в рамките на деня, когато получа/изтегля съответните данни от МОН. За данните за 10 клас ще ми трябва известно време, за да ги анализирам и обработя, и не се наемам със срокове. Отделно, че съм с 3 деца на главата и почти нямам свободно време. Simple Smile

# 691
  • София
  • Мнения: 7 658
Хоуп, и това не е съвсем така - познавам 2 деца в ДУ, които ходиха на уроци тази година за НВО Бел в 10 клас.

# 692
  • София
  • Мнения: 16 354
Е, за това вече съвсем резонно може да се каже, че са пари и време, хвърлени на вятъра.

# 693
  • София
  • Мнения: 20 104
Хоуп, и това не е съвсем така - познавам 2 деца в ДУ, които ходиха на уроци тази година за НВО Бел в 10 клас.

Отделно нищо няма да покаже тази статистика, след гафа на МОН с формулите по мат на места са работили децата само в рамките на зададеното време, на други са стартирали едва ли не  от нулата повторно, на места са  имали бонус от половин час, на едни са давани при оценяването  4 точки бонус, на други не.. Да не говорим в суматохата с подмяната на формулите как се е подсказвало/преписвало/споделяло. Може би донякъде само НВО-то по БЕЛ е някакъв ориентир..

# 694
  • Мнения: 9 050
Оtter, стархотно и много благодаря!
А идея за статистика на 10 клас, да имаш?
Все си мисля, че за там никой не се готви и всичко е само с училищни знания.

За 4, 7 и 12 клас вече имам изградена софтуерна инфраструктура и там нещата вече стават по-бързо, буквално в рамките на деня, когато получа/изтегля съответните данни от МОН. За данните за 10 клас ще ми трябва известно време, за да ги анализирам и обработя, и не се наемам със срокове. Отделно, че съм с 3 деца на главата и почти нямам свободно време. Simple Smile

E, ако намериш време Simple Smile много, много, благодаря за чудесната работа Simple Smile

# 695
  • Мнения: 582


За 4, 7 и 12 клас вече имам изградена софтуерна инфраструктура и там нещата вече стават по-бързо, буквално в рамките на деня, когато получа/изтегля съответните данни от МОН. За данните за 10 клас ще ми трябва известно време, за да ги анализирам и обработя, и не се наемам със срокове. Отделно, че съм с 3 деца на главата и почти нямам свободно време. Simple Smile

Страхотна работа сте свършили, супер е сайтът, поздравления!

# 696
  • Мнения: 851
Хоуп, и това не е съвсем така - познавам 2 деца в ДУ, които ходиха на уроци тази година за НВО Бел в 10 клас.

Отделно нищо няма да покаже тази статистика, след гафа на МОН с формулите по мат на места са работили децата само в рамките на зададеното време, на други са стартирали едва ли не  от нулата повторно, на места са  имали бонус от половин час, на едни са давани при оценяването  4 точки бонус, на други не.. Да не говорим в суматохата с подмяната на формулите как се е подсказвало/преписвало/споделяло. Може би донякъде само НВО-то по БЕЛ е някакъв ориентир..
Аз пък мисля, че тази статистика ще е най-информативна, точно защото намеса на частни учители почти няма. Хубаво станал сега гаф. Но аз така и не намерих статистика по училища и според мен това не е случайно.

# 697
  • София
  • Мнения: 20 104
Хоуп, и това не е съвсем така - познавам 2 деца в ДУ, които ходиха на уроци тази година за НВО Бел в 10 клас.

Отделно нищо няма да покаже тази статистика, след гафа на МОН с формулите по мат на места са работили децата само в рамките на зададеното време, на други са стартирали едва ли не  от нулата повторно, на места са  имали бонус от половин час, на едни са давани при оценяването  4 точки бонус, на други не.. Да не говорим в суматохата с подмяната на формулите как се е подсказвало/преписвало/споделяло. Може би донякъде само НВО-то по БЕЛ е някакъв ориентир..
Аз пък мисля, че тази статистика ще е най-информативна, точно защото намеса на частни учители почти няма. Хубаво станал сега гаф. Но аз така и не намерих статистика по училища и според мен това не е случайно.

Принципно, да, съгласна съм, но не и във вида на тазгодишната математика конкретно. Неслучайно споделих горе мнението, че БЕЛ може да е по-показатлен заради  равните условия на провеждане и оценяване. Едва ли е случайно това, че споделените резултати по мат в десетокласната тема са често по-високи от тези по БЕЛ Wink.

# 698
  • София
  • Мнения: 62 595
Грешка.

Последна редакция: ср, 13 юли 2022, 17:13 от Andariel

# 699
  • Мнения: 851
Andariel, 10 клас не е финала и това е най-хубавото. Наистина ще ми е интересна статистиката. Ако излезе.

# 700
  • София
  • Мнения: 16 354
Миналата година излезе справка по училища, не виждам причина да не излезе и тази. Но по математика ще е опорочен резултатът. Най-голямото предизвикателство в тези НВО-та е времето, което е изключително кратко за формата /по мнение на децата, включително дъщеря ми, която е от най-бързите и времето по принцип никога не й е било проблем/, а с това почти двойно време, което дадоха тази година на много места, плюс останалото, за което писа Русалка, няма да даде реална картина.

Последна редакция: ср, 13 юли 2022, 17:35 от sanaka

# 701
  • София
  • Мнения: 5 434
И аз се присъединявам към благодарността за огромния труд.

# 702
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 641
Аз с риск да прозвуча като Ежко, но какво точно ви помагат резултатите, след като confounding факторите са неизвестни?

# 703
  • София
  • Мнения: 16 354
Не разбрах какво имаш предвид, Лейка /не е поради незнание на значението на confounding/.

# 704
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 641
Е щом си наясно как се прави статистика, ще коментираш ли? Някой може ли да оцени влиянието на факторите, които повлияват резултатите...

Графичното изображение на глупостите не ги прави по-умни 😂😂😂

Последна редакция: чт, 14 юли 2022, 21:35 от Leika_moja

Общи условия

Активация на акаунт