Не разбирам как може да сте толкова дребнави, боже една почъчка и сте за заели да се оплачете на максимално много места...
Хайде тичайте на следващото да мрънкате за същото, ма поне променете малко текста, че copy paste, a сте уж над средното IT ниво.....дайте малко по-жално и драматично за по-голям ефект
Всеки добър търговец се старае да удовлетвори клиентите си. В случая грешката не е била непоправима, но от Takeaway не са пожелали да направят нищо. Очевидно и ръководството не е сметнало за нужно поне да се извини за непрофесионалното отношение на своя служител. И да, трябва да се пише на всички възможни места за лошите практики. Не разбирам също упрека Ви за еднаквия текст. Защо трябва да се променя? Имате ли рационални аргументи, или просто се чудите за какво още да се заядете с един пострадал човек?