Лош опит с доставка от Takeaway

  • 1 812
  • 22
  •   1
Отговори
# 15
  • Русе
  • Мнения: 560
Четох Ви вече на няколко различни места на дълго и широко да се оплаквате заради собствената си грешка.
Не разбирам как може да сте толкова дребнави, боже една почъчка и сте за заели да се оплачете на максимално много места...
Хайде тичайте на следващото да мрънкате за същото, ма поне променете малко текста, че copy paste, a сте уж над средното IT ниво.....дайте малко по-жално и драматично за по-голям ефект

Всеки добър търговец се старае да удовлетвори клиентите си. В случая грешката не е била непоправима, но от Takeaway не са пожелали да направят нищо. Очевидно и ръководството не е сметнало за нужно поне да се извини за непрофесионалното отношение на своя служител. И да, трябва да се пише на всички възможни места за лошите практики. Не разбирам също упрека Ви за еднаквия текст. Защо трябва да се променя? Имате ли рационални аргументи, или просто се чудите за какво още да се заядете с един пострадал човек?

# 16
  • София
  • Мнения: 28 559
Всъщност, един техен служител не е пожелал да направи каквото и да било (нямам представа какво е можел или не можел да направи технически), друг е изпълнил доставката.

# 17
  • СИ
  • Мнения: 4 406
Защо не пробваш пак да поръчаш храна с грешен адрес и без предплащане? Просто да видиш какво ще се получи?
Иначе не е някаква тайна, че отношението на много български търговци се променя веднага към по-лошо след момента в който си платил. И аз много се дразня, но е така.

# 18
  • Мнения: 9
Четох Ви вече на няколко различни места на дълго и широко да се оплаквате заради собствената си грешка.
Не разбирам как може да сте толкова дребнави, боже една почъчка и сте за заели да се оплачете на максимално много места...
Хайде тичайте на следващото да мрънкате за същото, ма поне променете малко текста, че copy paste, a сте уж над средното IT ниво.....дайте малко по-жално и драматично за по-голям ефект
Аз смятам, че имам пълно основание да съм недоволен и това, че адресът по някаква причина не е бил коректен, не може да е причина няколко минути след поръчката, когато съм се свързал с тях, да се твърди, че нещата няма как да се коригират дори и срещу заплащане и дефакто фирмата да е готова нито да върне пари, нито да достави храна, само и само защото е предплатено. А относно това, че сте прочели и другаде за случката - много се радвам за това, значи ще разберат максимално много хора какво да очакват, ако сбъркат поръчката си по някаквъв начин. Аз считам, че така е честно и ако всичко наистина е наред, няма причина никой да се притеснява от това, че случката е публично достояние. Разбира се, който смята, че нещата са на 100% ОК и реално няма никакъв проблем с Takeaway - да си ги ползва със здраве! Хубавото обаче е, че съм убеден, че не всеки смята така и за определен кръг от хора, Takeaway спира да бъде опция - точно както и при мен.

P.S. Пропуснах да добавя нещо много важно. В деня на поръчката, попълних формата на Takeaway за удовлетвореност и ясно обясних какво се случи и колко недоволен съм от ситуацията. Никой така и не се обади дори да каже, че съжалява. Неколкократно исках да говоря със супервайзор и КАТЕГОРИЧНО ми беше отакзано. Изрично казах, че ще опиша случката във всички форуми, където участвам и ще я направя достояние на максимален кръг от хора и поне 2 пъти попитах дали наистина няма как да си платя доставка и все пак да ми доставят поръчката. Отговорът беше доста лаконичен - да правя каквото преценя и че било мое право. Е къде е тогава проблема и защо да не пиша за случката навсякъде, нали всичко е наред и Takeaway са 100% изрядни???

Последна редакция: нд, 08 май 2022, 16:36 от Seth76

# 19
  • Мнения: 1 391
Така, така, първо твърдяхте, че веднага сте видяли грешката и сте се обадили, сега казахте, че след няколко минути, да не се окаже накрая, че поръчката вече е била тръгнала като сте си видяли недоглеждането?
И друго не ми е ясно, като видяхте, че им е бъгав сайта, защо просто не използвахте приложението?

# 20
  • Мнения: 10
Мисля, че основният извод от цялата работа е един - НЕ ПРЕДПЛАЩАЙТЕ, а плащайте при доставка. Имах сходна (но не идентична) ситуация с Glovo, при поръчка от Kaufland Стара Загора. Та, казусът с две думи беше, че половината от стоките от поръчката ми ги нямаше и никой не се обади да ме предупреди. Бях предплатил с карта, взеха ми цена за доставка, а на всичкото отгоре се наложида ходя до Kaufland, за да купя на място останалите стоки то поръката, които не бяха доставени. Двойни разходи за нищо. Направих си експеримент и поръчах отново някои неща от Kaufland, но този път избрах да платя на куриера в кеш. Е, отново липсваха стоки от заявените, но познайте какво -  от Kaufland ми се обадиха да ме питат дали потвърждавам поръчката заради липсващите артикули.  Та, казах ли го вече - не предплащайте.

# 21
  • Мнения: 9
Мисля, че основният извод от цялата работа е един - НЕ ПРЕДПЛАЩАЙТЕ, а плащайте при доставка. Имах сходна (но не идентична) ситуация с Glovo, при поръчка от Kaufland Стара Загора. Та, казусът с две думи беше, че половината от стоките от поръчката ми ги нямаше и никой не се обади да ме предупреди. Бях предплатил с карта, взеха ми цена за доставка, а на всичкото отгоре се наложида ходя до Kaufland, за да купя на място останалите стоки то поръката, които не бяха доставени. Двойни разходи за нищо. Направих си експеримент и поръчах отново някои неща от Kaufland, но този път избрах да платя на куриера в кеш. Е, отново липсваха стоки от заявените, но познайте какво -  от Kaufland ми се обадиха да ме питат дали потвърждавам поръчката заради липсващите артикули.  Та, казах ли го вече - не предплащайте.
Точно така си го представях и аз, но някаква дама, която работела в подобна фирма, ме убеждаваше настойчиво, че нямало разлика. Ама, разбира се, веднага повярвах, че някой просто ей така ще зачеркне едни пари и няма да направи поне опит да ги вземе. Предплатиш ли, нещата стават други. Както и да е, няма да се повтори това с предплащането повече, за който и да е доставчик. А Takeaway, както казах вече, съм ги баннал до живот и всичко е наред. А който иска, да си ги ползва - през сайта, през приложението, през космоса, ако иска и ако допусне грешка, да бъде шороко скроен, да махне с ръка и да си повтаря, че все пак той е объркал и всичко е както трябва.

Последна редакция: пн, 09 май 2022, 11:35 от Seth76

# 22
  • Мнения: 36
Здравейте:) тя темата е стара вече, ама мога и аз да се оплача от същата платформа по друг повод. Не веднъж съм си поръчвала с опцията за зададен час и нито веднъж не са я спазвали. След един опит с плащане предварително и закъснение над половин час, аз също се убедих, че не трябва да се предплаща. За протокола - не живея в София и като цяло в особено голям град, и оправдание с далечни квартали и трафик не може да има. Най-смешното е, че няма номер нито към сайта, нито към ресторанта, нито към куриер. При доставка, куриерът показа, че при него дори не фигурира час зададен от клиента.Писах им през сайта, не отговарят. Може би вече им е писнало от толкова недоволни клиенти и са решили, че не си струва даже да отговарят.

Общи условия

Активация на акаунт