Отварям настоящата тема, защото днес имах много неприятна случка с фирмата-доставчик на храна Takeaway.com, която бих желал да споделя, за да спестя на други хора филма и проблемите, в които ме вкараха, както и ме поставиха в ужасната ситуация да имам гости с малки деца и да седим на празна маса. Ще опиша накратко случката. Направих си профил и добавих в него адреса за доставка. Правя си първата поръчка (за около 50 лева) и я ПРЕДПЛАЩАМ с карта (груба грешка, от позиция на времето!) и избирам въпросния адрес за доставка. Проверявам статуса на поръчката и зяпвам - адресът за доставка е ТОТАЛНО друг (на 7-8 км от този, който си мисля, че избрах). Стана ми ясно, че поради супер неинтуитивния уебсайт, с кликване, някак съм избрал някакъв произволен адрес (не съм го въвеждал). Към този момент, поръчката ми е със статус "приготвя се". Търся телефон да им се обадя - нямат. Има чат. Започвам да пиша на оператора и обяснявам нашироко ситуацията, както и къде трябва да дойде поръчката. Предлагам също, да си платя доставката допълнително. Отговорът е: "Много съжаляваме, поръчката е обработена и няма как да смените адреса на вече приета поръчка...". Обяснявам аз, че адресът ми е тотално непознат и там дефакто няма кой да приеме поръчката. Операторът не отговаря нищо. Помолих настоятелно няколко пъти за телефон за контакт със супервайзор, за да измислим решение. Директно и доста арогантно ми беше отказано - да съм пишел на мейла и ми се повтори, че в общи линии нямало вариант да ми доставят поръчката и това е. Отсвириха ме директно в стил "Кьорав карти не играе" - да си гледал. В крайна сметка извадихме късмет, че ни звънна куриерът, който се оказа много свястно момче и на негова добра воля, се съгласи да се срещнем на улицата, ако дойдем на място. Отидохме доста експресно с колата (по пътя направих маса нарушения да бързам докато не са го пратили в друг квартал). В крайна сметка с триста зора, премеждия и неволи, си взехме поръчката. Най-дразнещото е, че ако не бях ПРЕДПЛАТИЛ сумата, съм убеден, че нещата щяха да са тотално други. Дефакто Takeaway бяха готови да не доставят нищо и да не върнат парите, което за мен си е жива кражба! Това е историята. Казано накратко - внимавайте ако поръчвате от Takeaway (аз лично никога повече няма да поръчам и дори копче от там). НИКОГА не плащайте предварително, внимавайте къде и как кликате по уебсайта им за да не се окаже, че сте поръчали от вашия квартал за Филиповци примерно, а после на юруш да ходите да преследвате куриери с колата.
Написаното по-горе представя нещата, както на мен ми се случиха и изразява моето мнение по темата. Не ангажирам никого с него и нека всеки сам да си прецени как да приеме този пост. Не искам да се натрапвам на никого - просто споделям лош опит.
Ще се радвам ако и други имат подобен опит, да го споделят тук, за да се знае и всеки да може да взема информирани решения относно Takeaway.com.