От Великобритания до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 24

  • 63 707
  • 752
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 4 218
След Брексит броя на фирмите-превозвчи намаля. Затова по-добре си търсете правата с GGBG, а не оспорвайте транзакцията

# 721
  • Мнения: 3 958
За поръчка от сайта на Victoria's Secret кой доставчик ползвате?
Пробвах да въведа на ГГБГ, но не го приема.

Доставки от Англия са писали, че вече имат нов адрес за получаване на пратки в Англия, ако някой ги ползва.

# 722
  • София
  • Мнения: 407
За поръчка от сайта на Victoria's Secret кой доставчик ползвате?
Пробвах да въведа на ГГБГ, но не го приема.

Доставки от Англия са писали, че вече имат нов адрес за получаване на пратки в Англия, ако някой ги ползва.
Victoriassecret.com доставят директно до България, защо ви е доставчик в Англия? Пратките пристигат директно със Speedy.

# 723
  • Мнения: 71
Нещо не схващам логиката на поста ви. Какво предлагате всъщност? Да не си търсим затритите от GGBG пратки ли? И как точно си представяте да "се оправяме с комуникацията си с фирмите посредници" ако въпросните посредници не отговарят на тел или мейл при забавени и загубени пратки, а когато отидеш на място и чакаш с часове да си потърсиш правата - се държат нагло и неуважително? Какво друго можеш да направиш при самозабравил се посредник?
И така ли ще мислите ако и на вас ви зачезне някоя скъпа или важна пратка? Ще си траете и ще мигате влюбено?
А-а-а, мерси, казвам аз на такваз любоФ!
Като клиенти, не е ли по-логично да помогнем некачествените посредници да бъдат пресяти от пазара? Разбира се, че трябва да си търси правата дамата! Аз на нейно място отдавна да съм оспорил транзакцията. Какви са тия глупости!?
Пък ако GGBG не може да работи добре - ами, да влиза в черни списъци, да си плаща загубеното/откраднатото и т.н. Ще отидем при друг посредник и толкова. Каква е драмата?
Нарича се конкуренция.

Аз смятам, че много ясно се изразих. Друг е въпроса, че когато някой е решил да се прави на тарикат, едва ли може да бъде убеден колко грешно разсъждава.
Как точно оспорването на транзакцията ще накаже ГГБГ или който и да е посредник? Не чакам смислен отговор, а само тропане с краче и пискане - искам си парите без значение от кой.
Оспорването на транзакция е към търговеца, не към GGBG. Оспорвайки транзакцията към банка или paypal ощетява търговеца, които съвестно си е изпълнил задължението и  доставил пратката като е представил доказателство за това. Търговеца не е виновен, че хиляди балкански субекти са решили да използват един общ адрес на посредници, при  които цари анархия. Търговеца в Англия няма задължение да ви достави пратката до България, нито има контрол над случващото се при посредника. Това, че Вие не можете да се разберете с посредника, не е проблем на търговеца в Англия. Нито търговеца, нито куриера могат да подложат на кръстосан разпит посредника и ако търговеца трябва да търпи щети за чужди грешки, естествената му реакция е да се спре всякакви доставки до този адрес. В конкретния случай е повече от ясно, че пратката е била доставена, а ГГБГ са известни с бавното обработване на пратки с неясно ID. Ако искате да бъдете коректни, отстоявайте си правата пред посредника и ако е необходимо искайте компенсация. Никакво друго действие не може да накаже посредника а само ще страдат невинни по веригата.

# 724
  • София
  • Мнения: 3 904
Аз последно получавах с GGBG от Великобритания преди около година, доколкото си спомням, всичко пристигаше доста бързо, включително с изпращането до офис на Еконт. Имах забавена пратка, която не ми бяха препратили навреме и се наложи да им пиша за нея, но тя беше от Испания преди две години. Жалко, че са влошили качеството и бързината на услугата.

# 725
  • софия
  • Мнения: 25 842
Явно съм с постоянен късмет при ГГБГ и докато не стане нещо сериозна, не смятам да ги сменям. Още имам ясен спомен за отношението на Габиели и тяхната наглост, въпреки че са минали години. Нервите ми не струват стотинките, които евентуално ще спестя с тях. Продължавам да поръчвам от испанския амазон на немски адрес на ГГБГ, а Габиели нека си правят доставка от там.
Преди Коледа за първи път поръчах доставка с Еконт, че ми излиза същата цена като с тяхна доставка, пратки от #1266 и #1268. Още на следващия ден, след потвърждение промяната на начина на доставка, бяха в офис на Еконт, което е втория ден след получаване на мейла за пристигнала пратка.
Това, което в случая леко ме ядоса е, че ги изпратиха в последователни дни и не ги пуснаха заедно, но в следколедната лудница не исках да ги занимавам и не им бях писала.

Последна редакция: ср, 03 яну 2024, 18:04 от zvаnchе

# 726
  • Мнения: 132
Аз моите пратки от 1266 и 1268 си ги получих на 30ти...
И ми бяха надписали 150лв отгоре, та звънях, та някакъв господин се опита да ми остроумничи по телефона... Много грозно се държат.
Не стига, че висях сума ти време в Еконт, докато ГГБГ си оправят кашите, ами и като се прибрах намерих 2 чужди пратки между моите, та ходих да им ги изпратя.
За втори път слагат чужди пратки при моите.
Постоянно забъркват някакви каши, нищо никога не им е наред, винаги закъсняват курсовете, че и после по 1 седмица ги чакаме да разтоварват и да ни изпратят поръчките.
Та не знам zvanche за какви стотинки спестени ми говориш... Изобщо не става въпрос за стотинки тук!

# 727
  • софия
  • Мнения: 25 842
Пончи, не знам защо се припозна в написаното от мен. То отразява моя опит, впечатления и виждане за двете коментирани фирми, без да отричам чуждите и различни от тях.
Продължавам да поръчвам от испанския амазон на немски адрес на ГГБГ, а Габиели нека си правят доставка от там.
Изобщо не става въпрос за теб и твоите пари, колкото и да са. На чужди пари сметка не правя.
Друго не мога да си обясня:  Когато бях недоволна от Габиели (объркаха ми за пореден път доставката и се държаха нагло), Доставки Англия (безумни като цяло) просто спрях да ги ползвам. Споделяте постоянно недоволство от ГГБГ, но продължавате да ползвате услугите им. Има алтернатива и всеки има свой личен опит.

# 728
  • Мнения: 27
Здравейте, моля за помощ Sob как да върна артикул към zalando.de. Дали може директно да се изпрати от България?

# 729
  • Мнения: 132
zvanche не съм се припознавала в никакви думи.
На мен ми е все тая кой какъв доставчик използва. Темата е за това - да споделяме впечатления от опитът ни и всеки да намери своят най-добър доставчик.
Казвам нещата такива каквито са.
Факт е, че дотук нямам изгубени пратки при тях.
Това е, което мога да кажа ХУБАВО за ГГБГ.
Започнах да си пазарувам на техен адрес Август и спрях в средата на Декември. Имам пратки в 1271 и 1274 (поръчвани преди средата на Декември) и чакам да ги получа, за да изчистя всичко.
Бих започнала да ги използвам отново ако чуя масови положителни отзиви, че нещата са се оправили или ако Габиели се окажат по-зле и от тях.

# 730
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 7 429
Здравейте, моля за помощ Sob как да върна артикул към zalando.de. Дали може директно да се изпрати от България?
Сигурно може. Нямам опит с Германия, но когато Англия беше в Евросъюза редовно връщах стоки до там с Български пощи. Не съм имала проблеми, всичко си пристигаше, тогава цената беше разумна.

# 731
  • софия
  • Мнения: 25 842
zvanche не съм се припознавала в никакви думи.
...
Ъхъм. Приемам, че този твой коментар е техническа грешка.
...
Та не знам zvanche за какви стотинки спестени ми говориш... Изобщо не става въпрос за стотинки тук!

# 732
  • Мнения: 106
Здравейте!
Идвам с въпрос относно GGBG..
Някой случайно вече да си е получил пратките от курс #1271 Великобритания с Еконт?
Виждам, че са пристигнали в събота..

# 733
  • София
  • Мнения: 3 904
Здравейте, моля за помощ Sob как да върна артикул към zalando.de. Дали може директно да се изпрати от България?
Сигурно може. Нямам опит с Германия, но когато Англия беше в Евросъюза редовно връщах стоки до там с Български пощи. Не съм имала проблеми, всичко си пристигаше, тогава цената беше разумна.

Може. Едната опция е Спиди, другата е Български пощи. Като цена не знам кое е по-изгодно в момента, предполагам БП.

# 734
  • Мнения: 12
Привет! Не исках да разпалвам страстите така, честно казано. Просто съм в патова ситуация, в която пратката ми хем е доставена, хем не е Sad Говорих с търговеца и даже ми изпратиха етикета, който е бил на пакета. Което означава, че пратката ми не е Неадресирана, както ГГБГ се опитаха да набедят. Въпросът ми по-скоро беше за съвет (в случай, че някой има опит) как да действам с ГГБГ, защото очевидно те са сгафили. Те ми казват, че пратка не е получавана при тях и че снимката от потвърждението ми е лян лян. Как мога, според вас, да си търся правата? :/
Нито на място ми съдействаха, нито отговарят на мейл или телефон, а вчера видях, че и във ФБ не може да им се пише. Егати алпийската фирма 😑

Нещо не схващам логиката на поста ви. Какво предлагате всъщност? Да не си търсим затритите от GGBG пратки ли? И как точно си представяте да "се оправяме с комуникацията си с фирмите посредници" ако въпросните посредници не отговарят на тел или мейл при забавени и загубени пратки, а когато отидеш на място и чакаш с часове да си потърсиш правата - се държат нагло и неуважително? Какво друго можеш да направиш при самозабравил се посредник?
И така ли ще мислите ако и на вас ви зачезне някоя скъпа или важна пратка? Ще си траете и ще мигате влюбено?
А-а-а, мерси, казвам аз на такваз любоФ!
Като клиенти, не е ли по-логично да помогнем некачествените посредници да бъдат пресяти от пазара? Разбира се, че трябва да си търси правата дамата! Аз на нейно място отдавна да съм оспорил транзакцията. Какви са тия глупости!?
Пък ако GGBG не може да работи добре - ами, да влиза в черни списъци, да си плаща загубеното/откраднатото и т.н. Ще отидем при друг посредник и толкова. Каква е драмата?
Нарича се конкуренция.

Аз смятам, че много ясно се изразих. Друг е въпроса, че когато някой е решил да се прави на тарикат, едва ли може да бъде убеден колко грешно разсъждава.
Как точно оспорването на транзакцията ще накаже ГГБГ или който и да е посредник? Не чакам смислен отговор, а само тропане с краче и пискане - искам си парите без значение от кой.
Оспорването на транзакция е към търговеца, не към GGBG. Оспорвайки транзакцията към банка или paypal ощетява търговеца, които съвестно си е изпълнил задължението и  доставил пратката като е представил доказателство за това. Търговеца не е виновен, че хиляди балкански субекти са решили да използват един общ адрес на посредници, при  които цари анархия. Търговеца в Англия няма задължение да ви достави пратката до България, нито има контрол над случващото се при посредника. Това, че Вие не можете да се разберете с посредника, не е проблем на търговеца в Англия. Нито търговеца, нито куриера могат да подложат на кръстосан разпит посредника и ако търговеца трябва да търпи щети за чужди грешки, естествената му реакция е да се спре всякакви доставки до този адрес. В конкретния случай е повече от ясно, че пратката е била доставена, а ГГБГ са известни с бавното обработване на пратки с неясно ID. Ако искате да бъдете коректни, отстоявайте си правата пред посредника и ако е необходимо искайте компенсация. Никакво друго действие не може да накаже посредника а само ще страдат невинни по веригата.

Последна редакция: пт, 05 яну 2024, 19:00 от dena345

Общи условия

Активация на акаунт