От Великобритания до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 24

  • 63 484
  • 752
  •   1
Отговори
# 735
  • софия
  • Мнения: 25 656
Пише се мейл, пише се в месинджър, прилагат се снимките и номер за проследяване. Изчаква се 7 дни за отговор и ако (не) се получи (не)удовлетворяващ такъв, се пише официална жалба до КЗП. В жалбата до КЗП се описват всички обстоятелства, прилагат се снимки, кореспонденция и поведението на посредника. Жалба до КЗП се пуска изключително лесно само онлайн през сайта им.

# 736
  • Мнения: 12
Благодаря за насоките! Мейли им пиша от 11ти декември насам, всичко както се описали със снимки и потвърждения. Ходих и на място. В месинджър се опитах да им пиша вчера, но имаше някакъв проблем и не успях да им изпратя съобщение, защото функцията изобщо не работеше. Ще опитам пак. Ако нямам успех и тогава, ще се обърна към КЗП, както посъветвахте. Благодаря още веднъж!

Пише се мейл, пише се в месинджър, прилагат се снимките и номер за проследяване. Изчаква се 7 дни за отговор и ако (не) се получи (не)удовлетворяващ такъв, се пише официална жалба до КЗП. В жалбата до КЗП се описват всички обстоятелства, прилагат се снимки, кореспонденция и поведението на посредника. Жалба до КЗП се пуска изключително лесно само онлайн през сайта им.

# 737
  • Мнения: 3 059
Аз преди около 2 години имах подобен случай - пратката доставена, но в ГГБГ я няма. Бяха ми казали, че са прегледали и камерите и че не е оставяна моята пратка при тях. Писах на сайта, от който бях поръчала и те ми пратиха повторно продукта, макар че на проследяването пишеше, че е доставена и първата поръчка. Беше една пудра за лице, около 100 лв струваше, от feelunique мисля я бях поръчала. Ако от сайта не бяха постъпили така, просто щях да се примиря, че е загубена. Оттогава драстично намалих пазаруването от УК - едно заради тази случка и второ заради бавната доставка.

# 738
  • Мнения: 7 171
Днес бях към 18:30 ч. в ГГБГ и се бях настроила за чакане повече от час, защото отидох в час пик, но се изненадах приятно - всичко приключи за 20-тина минути.
Съжалих един мъж, който си издирваше пратката, явно не я намираха при тях, а те се се държаха много назидателно и заядливо. Дори и да са били провокирани от него по някакъв начин (макар той да говореше тихо), много непрофесионално е така да говорят на клиент.

# 739
  • Мнения: 69
Привет! Не исках да разпалвам страстите така, честно казано. Просто съм в патова ситуация, в която пратката ми хем е доставена, хем не е Sad Говорих с търговеца и даже ми изпратиха етикета, който е бил на пакета.

Етикета показва ли правилно изписано ID и снимката на самия етикет залепен на пратката или търговеца е предоставил просто данните, които имат за неговото принтиране? Задавам тези въпроси защото без значение, че като клиент сте задали правилно адреса, ако ID-то не е било принтирано изцяло на етикета (а това се случва много често), пратката ще отиде в купчината пратки без ID, а там могат може да престои и повече от месец и ще я намерят тук а не в Англия. Те могат да продължават да си твърдят, че пратката я няма за да им се махнете от главата и в един момента тя да се появи, просто защото и е дошъл реда. Не вярвам някой там, особено в този период на годината да тръгне да рови за една пратка.
На всички е ясно, че пратката е доставена и те също много добре го знаят. Пратката е доставена на име на техен служител, в позната им среда, снимана в техните си чували. Единствения вариант да изчезне не по тяхна вина е доставящият куриер да я е снимал и пак да е прибрал, което звучи крайно конспиративно и малко вероятно.
Ако се сподели точната дата и час на доставката, хора с доставени пратки по това време могат да видят кой е бил служителят на смяна. Дори може да се намери някой тук с пратка от същия куриер, защото те оставят накуп голям брой пратки. Та може да видим и снимка със същата обстановка.

# 740
  • Мнения: 2 854
Аз съм писала вече тук в темата ,нямаше начин никъкъв да се разбера с ГГбГ ,на тях просто не им се рови в пратки със съсипани етикети (замазани или липсващи ID -примерно) Грам не им се занимава и КЗП няма да ги оправи.Аз пих една студена вода ,пених се ,пених се и се кротнах.Пратката я загубиха лятото има повече от 6 месеца ,според мен никъкъв шанс няма да я пратят дори случайно да я намерят.И преди съм се чудила защо нямат страница с неразпознати пратки снимани?Как така? Едва ли ги унищожават ,по скоро се изпаряват?Иначе да имах снимка ,проследяване и с търговеца си писах ……само нерви излишни!

# 741
  • Мнения: 12
Качвам пак снимката от 4ти декември, 14:21ч, приел служител Lora. Ако някой има снимка от същата дата, ще се радвам да сподели, а не ГГБГ да се опитват да ме правят на луда. Така или иначе съм си прежалила пратката, просто грам не ми допада като някой се прави на по-умен от останалите. Отделно това нагло държание не ми понася в допълнение на всичко. :/
Привет! Не исках да разпалвам страстите така, честно казано. Просто съм в патова ситуация, в която пратката ми хем е доставена, хем не е Sad Говорих с търговеца и даже ми изпратиха етикета, който е бил на пакета.

Етикета показва ли правилно изписано ID и снимката на самия етикет залепен на пратката или търговеца е предоставил просто данните, които имат за неговото принтиране? Задавам тези въпроси защото без значение, че като клиент сте задали правилно адреса, ако ID-то не е било принтирано изцяло на етикета (а това се случва много често), пратката ще отиде в купчината пратки без ID, а там могат може да престои и повече от месец и ще я намерят тук а не в Англия. Те могат да продължават да си твърдят, че пратката я няма за да им се махнете от главата и в един момента тя да се появи, просто защото и е дошъл реда. Не вярвам някой там, особено в този период на годината да тръгне да рови за една пратка.
На всички е ясно, че пратката е доставена и те също много добре го знаят. Пратката е доставена на име на техен служител, в позната им среда, снимана в техните си чували. Единствения вариант да изчезне не по тяхна вина е доставящият куриер да я е снимал и пак да е прибрал, което звучи крайно конспиративно и малко вероятно.
Ако се сподели точната дата и час на доставката, хора с доставени пратки по това време могат да видят кой е бил служителят на смяна. Дори може да се намери някой тук с пратка от същия куриер, защото те оставят накуп голям брой пратки. Та може да видим и снимка със същата обстановка.

# 742
  • софия
  • Мнения: 25 656
Че КЗП няма да ги оправи, няма. Ще трябва да си направят труда да попишат и може да се позамислят.
Много повече смисъл има от писането тук.

# 743
  • Мнения: 5 286
Че КЗП няма да ги оправи, няма. Ще трябва да си направят труда да попишат и може да се позамислят.
Много повече смисъл има от писането тук.
Има смисъл и тук да пише, за да знаят клиентите им що за стока са.

Като няма да помогне КЗП, защо ѝ предложи да им пише? Няма да ги накарат да пишат обяснения при условие, че ние нямаме договор с превозвачите, не са признали за загуба на пратка, не сме им платили предварително за нещо, да не говорим, че в случая става дума за нещо случило се в страна не членка на ЕС и в най-добрия случай ще дадат съвет да се свърже с местните органи.

# 744
  • софия
  • Мнения: 25 656
Много повече смисъл, за да променят нещо в работата си. Не отричам в темата да се споделят впечатления.
Кое не е ясно?

# 745
  • Мнения: 532
Едно от най-тъпите неща е невъзможността за връзка с тях.Да имате телефони е безсмислено,като не отговарят нито на тях ,нито на месинджър.
Отидох да взема пратки и един господин попита кога се очаква някакъв курс,а те казаха”ще получите мейл”.Сякаш не знаят накъде се движи курса.Абе кажи в понеделник ще дойде,сряда ще раздаваме надявам се.
Аз винаги съм била от доволните от тях,но пратките си ги получавам много преди мейлите тк са по обемни,но когато са празници и има забавяне отговори им на хората,кажи кога да ги очакват ориентировачно.А и вече нали минаха празниците?1274 нямам представа кога ще
дойде,а 1276 е трябвало да тръгне на 4ти,а още е там.

# 746
  • Мнения: 7 171
Припомням, че тяхната точна реплика е: "Ще получите мейлЧЕ". Laughing
Случвало ми се е и след "мейлче" пратката да не е още при тях, обещаха да се обадят, когато вече е при тях, за да ми я доставят за тяхна сметка. Е, и това не се случи.
Изчаквам още два пакета и мисля да се разделя/разведа с тях поради дълбоко и непоправимо разстройство на отношенията.

# 747
  • Мнения: 2 391
Припомням, че тяхната точна реплика е: "Ще получите мейлЧЕ". Laughing
Laughing Може и телеграма знае ли човек. Ммм дааа. Да се смеее ли човек да плаче ли.

# 748
  • Мнения: 532
Аз не знам хората от другите градове кога си получават пратките…..Кой месец…

# 749
  • Пловдив
  • Мнения: 3 745
Веднага ще отговоря: през 2016-та година курсът от Англия тръгваше в неделя, а в петък сутринта пратките ми ме чакаха в офис на Еконт в Пловдив. Случвало се е неведнъж и в четвъртък да са при мен.
Такаааааа…, през 2023-та курсовете отново тръгват в неделя, но пратките са при мен следващия вторник-сряда най- рано, сиреч на 9-10-и ден и то ако тръгне изобщо с първия курс, а не с N -ия, каквато практика има напоследък.

Общи условия

Активация на акаунт