Препоръчано и изпробвано от магазини DM - тема 16

  • 129 544
  • 1 262
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 29 225
Не схващам ся...има ли такса за доставка, нищо, че избирам магазин и плащам с карта? Понеже ми дава 2 различни суми за плащане.
Ако избереш магазин, от който да си вземеш нещата, няма да имаш такса за доставка. Аз поръчах, но съм много разочарована, че три продукта са ми написали, че ги нямат. А в сайта пишеше, че имат по няколко бройки....Сега ще видим колко пари ще си дръпнат от картата ми. Хубава работа, ама българска.

# 301
  • Мнения: 3 316
При поръчка до филиал не се начисляват доставка за регистриран клиент, а плащането е само с карта.

# 302
  • София
  • Мнения: 4 223
Здравейте!

Май само в тази тема не съм се разписвала. Simple Smile Полакомих се заради отстъпката и се регистрирах в сайта им. Но не намирам нито розовото шише с перилен препарат за пуловери, нито праха за миялна машина. Става въпрос за тяхната марка. От праха има някаква нова зелена опаковка, но е био, натурален или нещо подобно и доста по-скъп от обикновения. Отдавна не съм купувала. Изчезнали ли са от асортимента или липсват само в онлайн магазина?

Препаратът за пуловери (вълна) го няма и във физическите магазини. И аз го издирвам.

# 303
  • Мнения: 1 786
Аз поръчах заради отстъпката сега, иначе не ми е проблем да отида на място, но и наистина се спестява време, не търсиш, не чакаш на опашки. Не всички продукти са качени онлайн.
И на мен ми отхвърли едната карта, но вината не е в сайта, проблем с картата си е, пробвах с друга и нямаше проблем.

# 304
  • София
  • Мнения: 4 223
Такава рядкост е dm да направят отстъпка и то на цялата сума (освен на РД), че абсолютно си заслужава онлайн доставката. Дори на Черен петък нямат намаления.
Аз бързо наместих 100 лв - тоалетна хартия, кухненска, сапуни, памперси и АМ.
(АМ между другото е май най-евтиното от всички други магазини и аптеки, говоря специално за Аптамил).

# 305
  • На брега на реката
  • Мнения: 8 599
Няма наложен платеж, само ако е избрана безплатна доставка до магазин.
Е, как да няма.
Аз вчера си поръчах, продукти за 101 лв, а ще платя 86 лв., с наложен платеж и безплатна доставка до офис на Спиди!
Скрит текст:

# 306
  • Мнения: 3 316
Ако се избере експресно вземане от магазин, е възможно само плащане с карта. Това имаше предвид брадата.

# 307
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 644
Офис на Спиди и магазин на DM са две различни неща. Безплатна е доставката от магазин защото не се изпраща през куриер и сигурно безплатна е доставката през куриера ако е над 100 лева и както ни каза брадата до магазин само с предплащане а през куриера може и с наложен платеж

# 308
  • На брега на реката
  • Мнения: 8 599
Да, върнах се да прочета.

# 309
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 551
Моя приятелка поръчала до магазин и днес получила СМС от Спиди, че имала пратка. Тя решила, че нещо са се объркали, но по-късно получила и позвъняване от тях за пратката. Дружката ми казала на Спиди, че доставката е до магазина, да ходят там. Вътре й дали да говори с касиерката, която идея си нямала за какво иде реч, а управителката в момента я нямало. Пратката все пак е оставена в магазина и моята приятелка ще ходи да си я взема. Та очаквайте изненади.

# 310
  • Пловдив
  • Мнения: 44 272
Ако се избере експресно вземане от магазин, е възможно само плащане с карта. Това имаше предвид брадата.
добре, аз не искам експресна...а обикновена. Как и къде да отбележа?

# 311
  • софия
  • Мнения: 30 364
Мисля, че поръчката до магазин винаги е експресна. Когато тръгна да променям ми дава опция Спиди/адрес.
Пуснах пак поръчка.
За предходната до магазин сутринта получих мейл, че е изпратена и когато е там ще получа нов мейл, че мога да я взема.

# 312
  • Мнения: 3 365
Аз мога да кажа какво да очаква приятелката с поръчката до магазина. Вчера пратих мъжа ми "за малко" да се отбие да вземе поръчката, която изобщо не беше експресна (заради което беше до магазин), ами вместо сутринта да я донесе у нас безплатно, куриерът ми звъня да ме пита даденият адрес на ДМ ли е и откога работи магазина. Час и половина чака ММ да се оправят, защото им било за пръв път. Трябвало да отбележат нещ, което не са направили цял ден и пратката стои "на път", след това да получа имейл и от баркода от него да я изпишат. Разговори с куриер, с колеги и т.н. Той се отказа и след 2 часа ходи пак и този път успя само за 15 минути да се справи и взе заветната пратка.
ДМ никога повече с доставка. Каквото намеря на място - това.

# 313
  • Мнения: 3 316
Това е свързано с компетентността на конкретните служители. Аз 2 поръчки пуснах до магазин. Едната я взех без никакви проблеми, втората ще взема днес от друг магазин.

# 314
  • софия
  • Мнения: 30 364
Взех от магазин експресна поръчка от сутринта. Заговорихме се с момичетата в магазина и ми обясниха, че като пуснеш получаване от магазин експресна трябвало да я съберат за 3 часа. Когато е от магазин, но не експресно, идвала от склада. Не съм съвсем сигурна дали е така, защото никъде не виждам да пише дали е експресна или обикновена. И те не бяха много сигурни още с поръчките и кое как е. Сутринта, когато пусках поръчка, не намерих откъде мога да пусна да не е експресна от магазин. Вероятно ще пусна още една и ще разцъкам по-внимателно.
Имам и 3 липсващи продукта, които са платени. Сега ще следя кога ще ми възстановят сумата. Липсващите продукти не са отбелязани в поръчката в профила.

Общи условия

Активация на акаунт