КАУФЛАНД - тема 59

  • 62 137
  • 897
  •   1
Отговори
# 780
  • Мнения: 2 625
И аз имам една везна от Лидл и нещо ми се трува,че не тегли вярно и се чудя дали мога да им я върна, но не искам пак да я купувам на редовна цена.
Последния път като бях в магазина имаше доста останали и искам просто да ги сменим дали може ?
Не рекламация и за ремонт. Нова когато от Лидъл кажат.

# 781
  • Русе
  • Мнения: 7 144
И аз имам една везна от Лидл и нещо ми се трува,че не тегли вярно и се чудя дали мога да им я върна, но не искам пак да я купувам на редовна цена.
Последния път като бях в магазина имаше доста останали и искам просто да ги сменим дали може ?
В Лидл не знам да продават електроуреди с намаление, когато са в брошура. Цената им е една и съща. В Кауфланд обаче не е така.

# 782
  • Мнения: 104
Привет. Срещали ли сте такъв шкаф скоро? Пускан ли е редовно? Има ли шанс скоро да се появи?
Не следя редовно брошурите, а търся подобен модел.

# 783
  • София
  • Мнения: 18 516
В Практикер съм виждала горния шкаф.
Ходих да го меря дали става за 1 ниша на балкона.
После се отказах от покупката.

# 784
  • Мнения: 32 298
Брошурата не е валидна за Пловдив (при нас само съботата е с луди цени😆).
Всъщност...явно е валидна и за Пловдив. И на хартиената пише, че лудите цени важат за два дни...Май е за първи път.🙂
Няма ли да има нова тема?🙂

# 785
  • Мнения: 62 561
На нашата хартиена пише петък и събота.

# 786
  • Мнения: 32 298
Дева, да, просто не бях запомнила кои точно са двата дни и затова не уточних.🙂

# 787
  • Мнения: 2 625
Отново забавление в Кауфланд. Влизаш и забавиш ли се малко вратата почва да "мърмори": това не е изход използвайте изхода до информация. До тук добре. Отиваш до информация и гледаш ... изход за персонал. Защо е за персонал? Защото се отваря с карта на персонала. Не ми казвайте, че на информаци има винаги и с тяхната карта отварят и е направено така за да проверяват служителите да не излезете с покупки без да платите. Осъзнавам го без да го казвате. Само не осъзнавам защо не сте го добавили в записа.
Добавете го в глупостите дето приказва лелката на записа. Толкова е просто нали?

# 788
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 973
Ходих преди малко. Взех си консерви Хайнц царевица, кисели краставички и намаления Совиньон блан. Дано е хубав, не съм пила такъв. Simple Smile

# 789
  • Мнения: 5 385
При нас днес вратата си "измърмори" точно, защото една кака клиент излезе от там докато аз влизах. Възползва се Simple Smile, че не можа да прескочи точно изхода за персонал.

# 790
  • Мнения: 32 298
Това на изхода на касите за самообслужване ли се случва или във вашите филиали има някакви модерни говорещи врати?🙂

# 791
  • Мнения: 3 134
Това май се е случило на входа. Дамата е искала да излезе, откъдето е влязла.

# 792
  • Мнения: 62 561
Никога не ми е минавало през ума да излизам от там.

# 793
  • Мнения: 32 298
Преди можеше да се влиза и излиза свободно от магазина. Нямаше прегради на входа (бяха ги махнали и нищо нито говореше, нито писукаше- странно ми беше, но полезно, ако искаш да излезеш и да вземеш количка за пазаруване). Изходът, който е до Информация, при нас не говори- ползвам го понякога, за да взема забравена количка, ако съм забравила да мина първо през Изипей или аптеката, ако нямам никакви покупки...Моля служител на Информация да ми отвори.

# 794
  • София
  • Мнения: 24 730
Когато влезна в магазина и нищо не купя, излизам през някоя каса. Никакъв проблем не съм имала с клиенти или служители. Никога  е съм излизала през служебен вход. То си е указано как става за клиенти на магазина.

Последна редакция: пн, 15 авг 2022, 20:28 от Amiamo

Общи условия

Активация на акаунт