Време е за ИКЕА! - Тема 38

  • 36 618
  • 761
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 16 832
Аз, писах по - назад. Не съм го решила още. На последния мейл, даже не отговориха.

# 661
  • Мнения: X
Прииждат хора с един и същи проблем, и всички искат готов отговор... Прочетете темата, хора! ВСИЧКИ имат проблем с ИКЕА.
Може би трябва заглавието на темата да се промени на "НЕ пазарувайте в ИКЕА"!

# 662
  • Мнения: 16 832
Хайде без назидание. Темата е за Икеа. Като искаш, променяй заглавието! Готов отговор, не виждам да съм искала.

# 663
  • Мнения: 1 539
Аз имах проблем с взимане на дефектен артикул от нас. Отне им около месец и повече. Никой не ми отговаряше на имейл и започнах да им пиша през Месинджър и ми отговаряха. Пишете по всички възможни начини за комуникация

# 664
  • Мнения: X
Хайде без назидание. Темата е за Икеа. Като искаш, променяй заглавието! Готов отговор, не виждам да съм искала.
Да съм се обърнала персонално към теб, така че не ми дръж тон?!
Всеки идва и съобщава проблема си, и пита друг имал ли е. Ми на всяка страница има поне по двама със същия проблем!

# 665
  • Мнения: 16 832
Именно, към никой не си се обърнала и всеки може да отговори. Форум. По сто пъти можем, да пишем за проблема си с ИКЕА.
Темата е за Икеа. Някой съобщава за проблем при пазаруването от там.

Katnis, не се бях сетила за Месинджър. Благодаря.

# 666
  • Мнения: 1 506
От това, което съм видяла споделено в темата, оплакване до КЗП изглежда има ефект.

# 667
  • Мнения: 8 016
Бих се обърнала към КЗП, банката и писане във Facebook.

# 668
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 425
Имам проблем с Икеа. От 19 август съм направила поръчката и до днес нито поръчка, нито обратно пари, които хич не са малко. Звънях по телефона и нищо не можели да ми помогнат, да съм пишела на мейла. Вече сто пъти писах и няма край тази сага. Отговарят ми с шаблонни писма. Имал ли е някой същия проблем и как го е решил?
Аз не съм имала (пу-пу!), но колежка имаше подобен и го реши с писмо (имейл) до централата на фирмата, след като тукашния офис си го премести от единия в другия крачол. Но не знам мейла.

# 669
  • София
  • Мнения: 1 914
Аз 20ти ден чакам доставка, вече 4 път звънях на Икеа, знаете всички отговора - ще предадем:) Та утре ще се разходя на място вече в магазина, да им вдигна малко кръвното, а след това ще пусна и една жалба в КЗП. Най-много ме е страх да не ми откажат поръчката, че е един модул, който чаках 3 месеца да се появи и в момента пак го няма.

# 670
  • Мнения: 5 542
Може би на първата страница трябва да се добави информация - не е препоръчително предварително плащане на поръчки.

# 671
  • Мнения: X
Именно, към никой не си се обърнала и всеки може да отговори. Форум. По сто пъти можем, да пишем за проблема си с ИКЕА.
Темата е за Икеа. Някой съобщава за проблем при пазаруването от там.
Съобщава, но и пита: на някой случвало ли му се е. Е, ако прочете последните 5 страници поне, ще знае, че вече на всички, събрали смелост да поръчат, точно същото им се случва.
Но тук е царството на празните приказки и да се правим на важни!
И, да, добра идея е да се информират хората, че покупките от там и онлайн, и на място стават неприятно преживяване, обаче хората и първи пост не четат. Но пишете каквото си искате по 100, по 200, по 1000 пъти, ако щете! То това е дежурният отговор като направиш коментар по недомислици и насреща ти се репчат, вместо да проумеят, че не казваш нищо нередно.

# 672
  • Мнения: 4 553
Аз имах 2 поръчки - от 26.09 и от 30.09 - бях се притеснила, че е със статус Доставена в сайта, а пък нищо не бяха доставили и естествено бях платила предварително. Все пак и двете пратки дойдоха - едната 03.10, другата на 04.10. От CVC получих съобщение сутринта да очаквам пратка и куриера ми звънна 10 мин преди да е на адреса, за да ме предупреди.

В момента на доставката получих съобщение, че пратката е доставена, както и мейл. Така че, този статус в сайта не винаги е актуален и може би го променят като предадат пратката на куриерската фирма.

За дълго забавените поръчки, наистина пишете на КЗП, да вземат да се стреснат малко.

# 673
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 542
Срокът им за доставка не е ли 90 дена?
Поне това ми казаха лятото, като поръчвах кухнята

# 674
  • Мнения: 1 257
Аз продължавам да си чакам ваучера. Днес най-накрая ми отговориха по имейл - не, че има смисъл отговорът им: да си проверя спама на пощата! Естествено, че съм го проверила, многократно! Писах им обратно, да видим колко време ще отнеме този път отговорът.

Общи условия

Активация на акаунт