Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна артикул в Lidl?
Как мога да използвам приложението Lidl Plus?
Как мога да подаря купони в Lidl Plus?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна артикул в Lidl?
За да върнете артикул в Lidl, можете да върнете хранителни продукти по всяко време с касов бон и в срок на годност. За нехранителни продукти, закупени без използване на приложението Lidl Plus, върнете ги в рамките на 30 дни от покупката с касов бон. За нехранителни продукти, закупени с помощта на Lidl Plus, срокът за връщане е 60 дни. Връщането може да се извърши във всеки магазин на Lidl в страната.
-
Как мога да използвам приложението Lidl Plus?
Приложението Lidl Plus предлага различни предимства и отстъпки за клиентите. Можете да го изтеглите от официалните магазини за приложения на мобилни устройства. След като го изтеглите, можете да използвате функции като дигитална клиентска карта, купони, оферти, скреч карти, дигитални касови бележки и брошури.
-
Как мога да подаря купони в Lidl Plus?
-
Как да квася домашно прясно мляко?
-
Как мога да търся в тема?