Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна продукт за ремонт или замяна?
Какви са правата на клиентите при връщане на стоки?
Какви са препоръките за избор на сметана?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна продукт за ремонт или замяна?
Ако имате проблем с продукт, закупен от Lidl, който е под гаранция и не искате възстановяване на сумата, можете да се възползвате от гаранционния сервиз. Опаковайте продукта, прикрепете касовата бележка или копие към него и го занесете в най-близкия офис на Еконт, където ще бъде изпратен до адреса на получателя: София 1000, ул. 'Искър'55. След ремонт продуктът ще ви бъде върнат с куриер за тяхна сметка. Сервизът е валиден за период от 3 години.
-
Какви са правата на клиентите при връщане на стоки?
Клиентите имат право да връщат нехранителни стоки от акционния асортимент, закупени от Lidl, в рамките на 90 дни от покупката срещу представяне на касов бон. Хранителните продукти могат да бъдат върнати по всяко време срещу представяне на касов бон. Тези права са допълнителни към правата, предоставени от търговската гаранция и Закона за защита на потребителите относно правото на рекламация.
-
Какви са препоръките за избор на сметана?
Сметаната с високо съдържание на мазнини (над 30%) е идеална за разбиване и използване в десерти, сладкиши и подобни. Сметаната с по-ниско съдържание на мазнини (20-22%) е подходяща за сосове и готвене, като например за пържоли със сметана и гъби. Важно е да се отбележи, че вкусовите предпочитания могат да варират, но тези съвети представляват общи насоки за избор на сметана въз основа на нейното съдържание на мазнини в зависимост от нейното предназначение.
-
Как мога да търся в тема?
-
Как мога да върна артикули, закупени от Lidl?