FASHION DAYS, ТЕМА 4

  • 96 499
  • 791
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 2 358
Аз наскоро си поръчах часовник на Noemi. Дойде си в кутийка, този модел


Доволна съм, за цената си е супер.

# 541
  • на земята
  • Мнения: 4 173
И при мен кода заработи и се появи снощи.
От сайта правят тези неща.

# 542
  • Мнения: 2 731
Аз също имам смарт часовник, но понякога обичам да нося и "старомоден", много ми е красиво и елегантно!

От ФД съм си купила този, беше в комплект с гривна: https://www.fashiondays.bg/p/%D0%A7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B … twood-p3080123-1/
Еми страхотен е, бижу..
Виждала съм и  Noemi, също са хубави.

# 543
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 771
Снощи поръчах маратонки на Champion. Дано да си отговарят на номера.

# 544
  • Мнения: 1 013
Аз наскоро си поръчах часовник на Noemi. Дойде си в кутийка, този модел


Доволна съм, за цената си е супер.

Aз заглеждам подобен, а каишката е метална,нали? Дали може да се скъси, че моята китка е много тънка, а пише като размер 20,9см

# 545
  • Мнения: 2 358
Може да се скъси да, и моята е тънка. ММ ми го нагласи.

# 546
  • Мнения: 3 220
Изчезнал ми е кода за 10%. Пробвах посочените от вас от последните няколко страници и все ми изписва, че вече е използван. Някой има ли друг код?

# 547
  • Мнения: 349
Здравейте. Някой знае ли дали след като съм направила заявка за връщане към easybox, този баркод, който е генериран дали ще важи и за друг easybox, а не този който съм посочила при направа на заявката. Не мога да направя нова заявка, защото има съществуваща, на мейла не ми отговарят от петъка, а на почивката в работата забравям да им звъня, а и не желая да ги чакам по 10 минути да се включат в разговора, а сега гледам, че кол центъра им работи до 18.00ч?

# 548
  • Мнения: 159
Изчезнал ми е кода за 10%. Пробвах посочените от вас от последните няколко страници и все ми изписва, че вече е използван. Някой има ли друг код?

Излезте и влезте наново в профила си, при мен така се появи кода отново.

# 549
  • Мнения: 12 964
Приемат ли артикул без найлончето, в което е бил, но с етикет?

# 550
  • Мнения: 3 220
Изчезнал ми е кода за 10%. Пробвах посочените от вас от последните няколко страници и все ми изписва, че вече е използван. Някой има ли друг код?

Излезте и влезте наново в профила си, при мен така се появи кода отново.
Благодаря! И при мен се получи!

# 551
  • Варна
  • Мнения: 11 919
Отдавна не съм връщала във ФД и не мога да си спомня дали процедурата е като в about you например.

Ще получа ли имейл ,че стоката е при тях и от тогава да броя 14 дни да ми върнат парите?

По товарителницата виждам, че вчера е взета от тях от Русе.

# 552
  • Мнения: 4 587
Вероятно ще Ви върнат парите, още преди да получите мейл. Иначе, да изпращат уведомления (различно -смс или мейл, че продукта е прегледан и ще възстановят сумата).

# 553
  • Мнения: 12
Здравейте, мога ли да върна за рекламация пуловер, който след пране е станал на топченца. 30 дневният срок в минал. Ще бъде ли зачетен като некачествен или не?

# 554
  • Мнения: 301
Здравейте, мога ли да върна за рекламация пуловер, който след пране е станал на топченца. 30 дневният срок в минал. Ще бъде ли зачетен като некачествен или не?
Най вероятно няма да ви приемат рекламацията. И ще ви кажат, че не сте го третирали правилно. Но пробвайте.

Общи условия

Активация на акаунт