КАУФЛАНД - тема 60

  • 57 538
  • 928
  •   1
Отговори
# 765
  • Мнения: 5 557
И мен ме налази миналата седмица една нахалница. Маркирам си картата и вземам с купон кока колата 2бр излизаше 3,58 и вадя си пари от портмонето да ги плащам и тази зад мен на опашката залепена за гърба ми си маркира през това време нейната карта и ми изчезна отстъпката. Направо побеснях и седи и скляпа с очи, касиерката не знае какво да прави и ми вика, ами нека да обслужвам другите клиенти, а чаках поне 15 минути на дълга опашка, имаше народ и чудо. Питам сега изгоря ли ми купона, нищо не знаела. Искаше да ме отсвири и да не ме обслужи само защото не знае какво да прави, накрая като се закелеших на касата извика друга касиерка и ме накараха пак да маркирам картата и така се показа отстъпката.

# 766
  • Мнения: 1 672
На мен пък днес ми се случи нещо доста странно.
Бях се натоварила и оставих едно градинско джудже на друг стилаж, за да ги снимам и пратя на мъжа ми, да каже дали го иска за вилата.
И изведнъж чувам зад мен една госпожа да вика "Това защо го оставяте тук, то стои на друго място".
Обърнах се, погледнах я - няма униформа, няма бадж, нищо...
Аз толкова стъписана, започнах притеснена да ѝ казвам, че съм го оставила, за да си извадя телефона и да го снимам.
Ама точно след 20секунди се окопитих и я попитах как се казва, защото не виждам бадж, а се интересувам кой е този нелюбезен служител, който си позволява да ми държи такъв тон.
И тази подви опашка и си тръгна. Клиент била... Казах ѝ, че за клиент е доста добре информирана кое къде стои и явно има д многооо свободно време, за да гледа кий къде оставя нещо и че искам да се представи, ако е служител, за да дам обратна връзка в сайта на Кауфланд за клиентската ми удовлетвореност.
Избяга с 300. Явно сама се усети, че тонът не беше подходящ.
После се оказа, че джуджето не е необходимо и нарочно го зарязах, където ми падна.
Ако от Кауфланд четат темата, да знаят, че тоя подход не върши работа.
Да продължават да наемат служители, за да е подреден магазина, а не след клиентите им да тичат служители като зли свекърви.
Предната седмица в Лидл пък една касиерка ми обяясняваше как правела компромис за мен, че приемала връщането на пакетче черен пипер, на което не бях обърнала внимание при пазаруването и което исках да върна буквално секунди след това.
Е, за нейното обслужване поне успях да дам обратна връзка...

# 767
  • София
  • Мнения: 8 224
Странни са последните постове ...
1. Когато пазаруваш само от топ промоциите и де факто магазинът няма никаква файда от теб, все си мисля, че трябва да си малко по-смирен, не толкова претенциозен. Щото за тях си буквално никой, ненужна досада.
2. Като клиент правя забележки видя ли да оставят където им падне, да. И не забележки просто, щото знам че тази порода няма да разбере. Бе, в кучи гъз навирам, да си го кажем директно.
Не, не ми плащат да ви следя. Съвсем доброволно и безвъзмездно е. Искам да живея в общество, различно от сегашното.

# 768
  • Мнения: 5 557
По първа точка разсъждението ти никак не е професионално, говориш като бакалин от селския магазин. И за една вафла да влезнеш си равен и трябва да те третират по равно.

# 769
  • Мнения: 1 955
Странни са последните постове ...
1. Когато пазаруваш само от топ промоциите и де факто магазинът няма никаква файда от теб, все си мисля, че трябва да си малко по-смирен, не толкова претенциозен. Щото за тях си буквално никой, ненужна досада.
2. Като клиент правя забележки видя ли да оставят където им падне, да. И не забележки просто, щото знам че тази порода няма да разбере. Бе, в кучи гъз навирам, да си го кажем директно.
Не, не ми плащат да ви следя. Съвсем доброволно и безвъзмездно е. Искам да живея в общество, различно от сегашното.
Коментар номер 1 е доста обиден , и след като толкова често обикаляте и следите хората в К , къде и какво си оставят ,че и скандали им вдигате , може би ви е направило впечатление ,че тук не сме се събрали 10-20 баби пенсионерки ,дето ходим да се бием за евтино олио.
Съвсем в реда на нещата е , една верига да пуска нещо много изгодно , за да те накара да отидеш до неин магазин. Също така , за хората като мен , които правят по 1-2 големи пазара седмично , е естествено ,че след като така и така имам път на там , ще си набележа още много продукти,които влизат в семейната кошница така или иначе.
Както и да е - тук във форума сме за да коментираме К и стоките ,които предлага , като за мен е важно и обслужването ,което получавам и след като не съм доволна ,ще си търся алтернативи. Но, не си позволявам да обиждам хората тук , нито пък служителите в К , или пък да вдигам скандали , било то на клиенти ,или на персонал ( няма как със скандал да отучиш 70 годишен възрастен човек да не пипа хляба или тестените изделия с голи ръце ,за да види дали е мекичък ...и пандемията не ги промени тези хора - цял живот така са правили , та с една забележка повече или по-малко ,надали ще се променят ).И а искам да живея в нормална държава  и като отида в К и всички надежди,че някога ще се случи ,се изпаряват още на гише " Информация" ( това в кръга на шегата ).

# 770
  • Мнения: 61 553
И при нас е един човек на Информация.
За забележката от клиент - не виждам нищо нередно
 Ако всеки оставя където му падне, как би изглеждал магазинът?

# 771
  • Мнения: 35 645
Ми той си изглежда... покъртително зле.
всеки ходи,, яде, оставя си опаковката, кенчето, шишето където му падне. Един ядеше чипс в магазина, докато жена му пазаруваше. Салами при обувките съм намирала. Абе, гадна картинка си е. Кочинка.

# 772
  • в сърцата на децата <3
  • Мнения: 4 077
И при нас е един човек на Информация.
За забележката от клиент - не виждам нищо нередно
 Ако всеки оставя където му падне, как би изглеждал магазинът?
Както и сега, защото зарязват всичко навсякъде. Не е само в България това, но не го прави "нормално". Откривала съм много мухлясал кашкавал набутан зад едни скъпи минерални води. Занесох го на щанда с обслужване да си го бракуват, благодариха и до там. За да има оправия трябва да са като едно време магазините - все едно си пандизчия нищо не пипаш и всичко ти го дава лелката зад щанда.

# 773
  • София
  • Мнения: 24 617
Мисля, че някои клиенти нарочно оставят продукти където не им е мястото. Особено хранителни продукти. И аз се дразня когато видя оставени продукти, ей така, където е решил клиента.

# 774
  • Мнения: 2 575
Странни са последните постове ...
1. Когато пазаруваш само от топ промоциите и де факто магазинът няма никаква файда от теб, все си мисля, че трябва да си малко по-смирен, не толкова претенциозен. Щото за тях си буквално никой, ненужна досада.
Верно ли нищо не печелят? Защо тогава издават фактури за фирмаджии с 3 колички пълни със стекове от "топ промоции". По тая логика трябва да им вземат количките и охраната да ги изхвърли като мръсни парцали.

Последна редакция: пт, 30 сеп 2022, 22:39 от netman71

# 775
  • Мнения: 31 773
Не е кой знае какво клиент да ти направи забележка, но да е с подходящ тон. И наистина, за време, колкото да си вземеш телефона и да снимаш, повече прилича на свръхреакция, отколкото на обикновена забележка...

# 776
  • Мнения: 3 134
После се оказа, че джуджето не е необходимо и нарочно го зарязах, където ми падна.
А защо не го върнахте откъдето го бяхте взела? Нали знаете, че то само няма да се подреди на стилажа. Така създавате излишна работа на персонала. Докато служителите са заети да подреждат след клиентите няма да има достатъчно хора на хладилните витрини или пък на касите.

# 777
  • Мнения: 15 768
Някой да каже нещо за единичните мъжки долници на оуанда. С широк външен ластик ли са?

нарочно го зарязах, където ми падна.
А защо не го върнахте откъдето го бяхте взела? Нали знаете, че то само няма да се подреди на стилажа.
Подкрепям. По същия начин казват и хората, които си хвърлят опаковки, цигари и др. по улиците - че плащат данъци и хората, грижещите за хигиената по улиците, трябва да почистят.
В КФ наистина и найсет човека да имат за тази цел няма да могат да съберат и върнат стоките разпръснати и целия магазин. Всяко нещо се оставя където падне, храни при нехранителни и обратно...и докато на нехранителни те няма кой знае какво да им стане, ако нещо хранително преседи цял ден при обувки то е заминало..

# 778
  • Мнения: 1 672
Защото се подразних от отношението.
Аз не съм от оная порода, която си зарязва продуктите където ми падне, но пък съм от породата, която прави точно обратното на това, което е чул, когато не е казано с подходящ тон.
Сигурна съм, че госпожата не беше клиент, а служител и рано или късно ще я видя с униформа и бадж с име.

# 779
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 896
Защото се подразних от отношението.
Аз не съм от оная порода, която си зарязва продуктите където ми падне, но пък съм от породата, която прави точно обратното на това, което е чул, когато не е казано с подходящ тон.
Сигурна съм, че госпожата не беше клиент, а служител и рано или късно ще я видя с униформа и бадж с име.
ВЕрно ли ще я дебнеш, за да я натопиш?

Общи условия

Активация на акаунт