Черен списък/некоректни търговци

  • 10 139
  • 29
  •   2
Отговори
# 15
  • в сърцата на децата <3
  • Мнения: 4 077
В този случай изглежда като фалит - аз бих пробвала в КЗП първо, после и съд. Зависи и от сумата.

# 16
  • Мнения: 9
Heliumking / ХеликумКинг  ->  Здравейте, аз съм един от поредните измамени клиенти на "магазин" за парти аксесоари. Бих искала да разпространя възможно най-много информация навсякъде, за да няма повече подмамени хора.
Изключително долнопробен магазин. Мили хора, не се подлъгвайте и не портчвайте от тук. Две години правя големи поръчки за РД за детенце и двата пъти липсва част от поръчката. Обратната връзка е изключително ртудна, а сега дори невъзможна... за да се разберете какъв е проблема. Говори се едно нещо с една женица (много учтива), но действия = 0. Изпраща се забравената от тях част от поръчката, след много снимки и изпратени баркодове. Втората доставка за която е тяхна грешка, се заплаща от клиента. Абсолютно некоректно, НЕАДЕКВАТНО държание. Пишат се глупави мейли “предаден казусът на колегата от другия отдел”, а реално има само една женичка, която води всичко и явно има изключително трудна комуникация със собствениците, за които се допитва до тях явно за най-малката дреболийка. Бяхме се разбрали, че ще ми се обадят в рамките на деня, за да знам какво ще правя с грешно изпратената частина ЗАБРАВЕНА ОТ ТЯХ поръчка, на грешен адрес! с доставка, която трябваше да я заплатиме ние. И така втори ден се опитвам да се свържа с тях по телефона даден за контакт. Не ми се вдига, също така и не ми се връща обаждане. Хора! Не се подлъгвайте, спестете си нерви и пари на вятъра и не ставайте поредната жертва. Ще разнеса това послание на възможно най-много места в интернет (форуми, сайтове, отзиви) за са се намали негативното влияние на това подобие на магазин.
До колкото виждам има доста пострадали хора, като мен, затова се замислям да се обърна и към Комисля за защита на потребителя.

(Информация и данни за така наречения магазин: Heliumking / ХеликумКинг   E-Fulfillment s.r.o. Vojenská 2  040 01 Košice  IČO:51456818 DIČ: 2120709503 IČ DPH: SK2120709503)

# 17
  • Мнения: 1
Гламира - https://www.glamira.bg
Не се лъжете да пазарувате от тази фирма. Лъжат с теглото на продуктите. Висулката, която купих трябва да тежи 7.92гр. а реално дойде 4.24. На сертификата, който издават тежестта не е отбелязана. Доста добра печалба правят като спестяват половината материал.

# 18
  • Мнения: 182
Здравейте, от този сайт https://daily-deals.top/ поръчах чанта, която се продава за естествена кожа, но всъщност е някаква китайска. В пратката нямаше никакви документи. Не мога да я върна, защото в сайта е посочен този email daily.deals.top.vip@gmail.com, чрез който трябва да се свържа, за да инициирам връщане. Нямам отговор на моите съобщения. Пратката е изпратена от някаква измислена фирма Gotofreight employee. На телефонен номер 0885435502 никой не отговаря.

# 19
  • Мнения: 1 192
Здравейте, от този сайт https://daily-deals.top/ поръчах чанта, която се продава за естествена кожа, но всъщност е някаква китайска. В пратката нямаше никакви документи. Не мога да я върна, защото в сайта е посочен този email daily.deals.top.vip@gmail.com, чрез който трябва да се свържа, за да инициирам връщане. Нямам отговор на моите съобщения. Пратката е изпратена от някаква измислена фирма Gotofreight employee. На телефонен номер 0885435502 никой не отговаря.

"Изгоряла" си.... Поръчвала съм и изненада, няма преглед... Въобще не си помислих да взема пратката!

# 20
  • София
  • Мнения: 2 758
https://otpushi.com  - за отпушване на тоалетна  (влизане и излизане от офиса няма и 5 мин, майсторът точно с 2 резки движения е отпушил тоалетната) фактурираха двойно по-висока цена - 216 лв; лъжат безсрамно и и се държат супер нагло, че даже се и карат, вместо да се извинят.
Колегата е бил в тоалетната заедно с майстора и е наблюдавал всичко. Майсторът е казал, че вертикалите са наред, само тоалетната е била запушена. Писах им, нямаше отговор, после говорих няколко пъти с фирмата.
Първо били бъркали с тел. Казах, че не са бъркали, защото колегата е бил там и всичко е видял. После пък вертикалите били оправяли. Казах, че не са, защото лично майсторът е казал, че са наред. Последно говорих със самия майстор, който беше дошъл и последната им версия е - запушен тоалетен канал. Казах ОК, но защо тогава ни фактурирате 2 пъти повече, отколкото са обявените ви цени на сайта и при условие, че е нямало никакви затруднения много бързо и лесно сте отпушили тоалетната?  
И този като се ядоса и започна да вика, че ние сме били милионери (Hushed , а офисът ние много малък даже, не знам защо си е помислил, че сме милионери), какво сме се правили за няколко лева отгоре. Бедните пенсионери им давали бакшиши по 30-50 лв, пък ние милионерите ся за няколко лева отгоре драми сме правили. Изключително просташко, нагло и арогантно държание. Дори не искаше да ме изслуша, само викаше и крещеше.

# 21
  • Мнения: 12 674
От Технополис, ако пазарувате онлайн, не предплащайте никога! Платих, искаха да ми пробутат мостра. Отказах. Две седмици си чаках парите за неизпълнена поръчка, накрая върната сумата беше по-малка с няколко лева.

# 22
  • Мнения: 1 192
Gomez!!!, пих една студена вода срещу 230.00 лв. Здраве да е... Доста пратки ще изпратят на "не намерен" получател Wink


Самоцитирам се защото стана чудо😱 В началото на януари ми възстановиха сумата😱😱😱 след 6-7 месеца от връщането!!!Бях ги отписала тези пари...
(Върнах обувки, които ми бяха малки. Премерих само едната, с просто око си личеше, че са умалени. След няколко мейла от мен ми заявиха, че не приемат връщането защото били замърсени... Няколко пъти ми писаха да изпратя куриер да ги вземе от Полша!, аз не им обърнах внимание)

# 23
  • Мнения: 343
Сико борсата на Подуяне. Ужасно обслужване, което не се ограничава само в този техен търговски обект.

# 24
  • Мнения: 221
Оплаквам се от ЕТ Иванка Найденова 69. Продава онлайн цветя.Поръчах си букет от дамата като още в деня на доставка започна да ме тормози да вървя да си взимам нещата... Букетчето е вече взето, но никога няма да повторя поръчка от там-грубо,непрофесионално отношение и тормоз от страна на търговеца.

# 25
  • Мнения: 2 677
Не са ли живи цветя тези букети? Каквото и растение да съм поръчвала, предупреждавали са ме да го взема при първа възможност, защото не се знае как се съхранява при куриера.

# 26
  • Мнения: 221
Дам, в яда си не съм уточнила,че става въпрос за соеви и сапунени цветя и аранжировки 😁

# 27
  • Мнения: 684
Store.bg  Некоректни! Колкото и шансове да им давам, все нещо куца. Или книга с повредена корица, или игра с нарушена цялост. Чашата преля, когато поръчка за рождения ден на мое близко дете не пристигна в срока, в който беше обещано и предвидено в доставката. Повече шансове-никога!!!!

# 28
  • Мнения: 1
ВНИМАНИЕ!!! Некоректна!!!
НЕВЕНА ГЕОРГИЕВА от гр.София тел. 0882 7162 72
Поръчва по телефона, след това три седмици пренасочва пратката от офис на офис и накрая я отказва като изпращането, връщането и пренасочването остава за ваша сметка!!!



# 29
  • Мнения: 684
Store.bg - НЕКОРЕКТНИ!!!!
За пореден път объркана пратка, която  на всичкото отгоре изпратиха в друг град и трябваше да чакам пренасочване за моя сметка.
Лошо и грубо отношение на управителите, след като се наложи да кореспондирам с тях. Вместо да се извинят, имайки предвид огромната конкуренция, те наглеят!

Само Ozone.bg! С тях винаги всичко е точно!
Повече шансове не им давам!!!!

Общи условия

Активация на акаунт