Пазаруване от LCWaikiki тема 7

  • 40 121
  • 745
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 496
Някой знае ли на кой телефон да им се обадя? В едната поръчка която чакам имам неща за подарък за 7.12- та да знам въобще да чакам ли или да мисля нещо друго

 Да допълня: обадих се на тел. 082299644 и от там ми казаха, че поръчките са ми опаковани и чакат куриер, но понеже вчера и днес са национални празници в Румъния  за това не работят. Предполага се , че от утре ще започнат работа

Последна редакция: чт, 01 дек 2022, 14:35 от maugli

# 481
  • Мнения: 444
Много съм Хепи.....днес прибрах 10 пакета.....утре още толкоЗ....Дядо Коледа може да идва У нас.....

# 482
  • Пловдив
  • Мнения: 680
Не успявам да за заявя връщане. Непрекъснато ми дава, че е възникнала грешка. Пробвам и от телефона, и от лаптопа.
Вие успявате ли?

# 483
  • Варна
  • Мнения: 25 330
И аз имам една поръчка от 25.11, която си седи на "подготовка". Май няма да ги дочакам, за първи път ми се случва такова нещо, но като чета не е особена рядкост. Друга поръчка от 24-ти пристигна преди няколко дни.

# 484
  • Мнения: 4 841
Моята поръчка пристигна вчера.

# 485
  • 1st floor
  • Мнения: 9 153
Не успявам да за заявя връщане. Непрекъснато ми дава, че е възникнала грешка. Пробвам и от телефона, и от лаптопа.
Вие успявате ли?
Какво ти изписва? Мен ме върна за грешен телефон, изписах го с код...и уж се изпрати. Или поне аз мисля така. Не ми изписа нищо, просто изчезнаха всички полета, като за ново връщане. Чаках вчера куриер,  но не дойде. Ако и днес не дойде, мисля да метна кашона в понеделник до Спийди.

# 486
  • Мнения: 1 048
Не успявам да за заявя връщане. Непрекъснато ми дава, че е възникнала грешка. Пробвам и от телефона, и от лаптопа.
Вие успявате ли?
Напоследък при мен е така. Пишете им, въпреки че и това е трудно! Сайта им е просто...

# 487
  • Пловдив
  • Мнения: 680
Не успявам да за заявя връщане. Непрекъснато ми дава, че е възникнала грешка. Пробвам и от телефона, и от лаптопа.
Вие успявате ли?
Какво ти изписва? Мен ме върна за грешен телефон, изписах го с код...и уж се изпрати. Или поне аз мисля така. Не ми изписа нищо, просто изчезнаха всички полета, като за ново връщане. Чаках вчера куриер,  но не дойде. Ако и днес не дойде, мисля да метна кашона в понеделник до Спийди.

Изписва ми следното на финалната стъпка. Всичко попълвам точно.

При връщането възникна грешка. Моля, опитайте отново.

Liashka, как успявате да си създадете връщането тогава?

# 488
  • София
  • Мнения: 2 069
Получих си и аз днес поръчката, естествено липсва един артикул, платила съм с карта, та да попитам при тези от вас със същия казус как процедирахте и как се развиха нещата?
На всичкото отгоре може и да се наложи да върна едни обувки за мъжа ми, че ми се струва, че ще са му малки и сега се чудя как да действам първо да оправя липсващия артикул пък после да мисля за връщането...

# 489
  • Мнения: 2 598
Звънете на телефона, посечен на сайта - 082 299 644! Операторът ще повдигне проблемът ви към румънските им колеги, винаги са били коректни, макар и със забавяне!

# 490
  • София
  • Мнения: 2 069
Много благодаря, обадих се току що, да видим кога ще ми върнат парите.

# 491
  • Пловдив
  • Мнения: 159
Не успявам да за заявя връщане. Непрекъснато ми дава, че е възникнала грешка. Пробвам и от телефона, и от лаптопа.
Вие успявате ли?
Какво ти изписва? Мен ме върна за грешен телефон, изписах го с код...и уж се изпрати. Или поне аз мисля така. Не ми изписа нищо, просто изчезнаха всички полета, като за ново връщане. Чаках вчера куриер,  но не дойде. Ако и днес не дойде, мисля да метна кашона в понеделник до Спийди.

Изписва ми следното на финалната стъпка. Всичко попълвам точно.

При връщането възникна грешка. Моля, опитайте отново.

Liashka, как успявате да си създадете връщането тогава?

Здравейте!И аз имах същият проблем.Написах им съобщение и чак , след като вече се бях отказала да се занимавам с тях,те ми звъннаха,уж генерираха връщане и казаха че до 48ч ще дойде куриер.Мина това време и още няма куриер.Казаха, че куриерската фирма се избира на случаен принцип,та дори не знам кой чакам.В профила нищо не ми е отбелязано като заявено за връщане.Много поръчвам от тях,основно за децата.Сега за първи път ми се налага да връщам и направо си скосих нервите с тях.

# 492
  • Мнения: 2 598
За връщане - заявявате връщане през сайта, от приложението на Еконт (трябва да имате регистрация преди това) може да видите генерираната товарителница и да идете до Еконт с нея, без да чакате куриери. Многократно е обсъждано назад, дори по-детайлно обяснено.
Ако имате проблем с връщането - звъните на телефона по-горе, те ще ви насочат какво да правите. Най-вероятно изпитват технически затруднения, заради голямия обем поръчки, навсякъде е лудница Simple Smile

# 493
  • Мнения: 1 048
Seaa, пиша им и пробвам докато стане...

# 494
  • Пловдив
  • Мнения: 680
Seaa, пиша им и пробвам докато стане...

Благодаря много!
Ами от снощи пробвам почти непрекъснато...Не става.
Утре ще им звънна, че днес нямах възможност да говоря.

Общи условия

Активация на акаунт