Пазаруване от LCWaikiki тема 7

  • 44 514
  • 745
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 504
И при мен се дублират любими при опит за махане. Така и не схванах как се махат, ако някой знае, нека сподели.
Вчера получих последната си поръчка. Вярно, че много бързо дойде - за 2, 3 дни. Но...за първи път ми се случи и на мен да липсва част от комплект. Поръчка за 3 чифта ръкавици в комплект, пристигна само 1 чифт, а при комплект от шапка и шал, пристигна само шал. Безобразие! Пазарувам от онлайн магазина им, откакто е отворен за българския пазар, такова нещо не ми се е случвало. Явно в склада им има някой, който пипка. Звъннах още вчера на телефона им и една много любезна дама ми обясни да ги върна и ще ми възстановявят парите.

# 661
  • Мнения: 1 561
Днес е по-изгодно от вчера. 30% плюс БД. Отнесох последната бройка на любим сервиз. Отдавна го слагам и махам в количката, та сега му дойде момента.
Само дано пристигне навреме….
https://www.lcw.com/bg-BG/BG/product/LCW-HOME/кухня/Комплект-за- … е/5891099/2463486

# 662
  • Мнения: 96
Не ми хваща кода през никои браузър Cry
А харесах няколко неща зампсоелдни подаръци, че забравих на Коледа ,че има и именници хаха

# 663
  • на морето
  • Мнения: 1 499
Кодът за 30% виждате ли го до кога важи? През телефона съм и ми е много ситно и не мога да видя.

# 664
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 757
Идвам да се оплача за една поръчка, която бях направила преди бъгавия понеделник. Бях поръчала и бельо, но за съжаление един от сутиените не отговаряше на посочените снимки. Писах им на 23-ти ноември за това, като те ми отговориха, че ще направят проверка и ще ми върнат отговор. До днес отговор по казуса нямам, а междувременно върнах сутиена, описвайки какъв е проблемът. Заедно с него върнах и един панталон. Снощи влезнах в банкирането си и забелязах, че е върната сумата единствено за панталона. Отново им писах, а днес получавам отговор, че не е трябвало да го връщам и не гарантират възстановяването на сумата.

# 665
  • Мнения: 41 792
Аз поръчах един намален пуловер, защото беше с изгодна цена и последна бройка, но без код (не хвана).

# 666
  • София
  • Мнения: 20 725
Phoenix_, не пишеше ли при поръчката под снимката на сутиена, че не може да бъде върнат по хигиенни съображения?

# 667
  • Мнения: 35 645
Ще връщам тези якета.( Дублирана поръчка) Ако някой ги хареса, да ми пише.


# 668
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 757
Phoenix_, не пишеше ли при поръчката под снимката на сутиена, че не може да бъде върнат по хигиенни съображения?

Да, пишеше, но не съм виновна, че са ми изпратили грешен артикул и не съм длъжна да го задържам, нали така? Нито съм го пускала в пералня, нито съм го пробвала. Върнах го така, както го получих.
В хартиената бланка отбелязах каква е причината за връщане + написах обстойно защо. Но да ми отговарят, че не гарантират възстановяване на сумата, въпреки че са го получили обратно, не са познали.

# 669
  • Мнения: 1 800
Аз днес за първи път получих разкомплектован артикул. От 3 чифта чорапи само 1 чифт 😆. Сега ще трябва да звъня да се обяснявам.
В предпоследната пък поръчка нямах хартиен формуляр, но направих връщане, пък да видим.

# 670
  • Мнения: 35 645
И аз нямах хартиен, но го заявих през сайта с документа, който се генерира от там.

# 671
  • Мнения: 504
Ама какво се случва последно време с тези липси?!?! Вече да го е страх човек да си поръча нещо, че не се знае какво ще получи. Преди не се е случвало, или ако се е, е било инцидентно. Някой в склада им си оставя ръцете в работата, която върши...или си запълва гардероба. Дано направят проверка, че случаите много зачестиха.

# 672
  • Мнения: 3 451
Вчера бях в аутлета на надлез надежда - много заредено и много хора. Няколко неща ми хванаха окото, но нищо не си купих, че с малката и много хора - кожени якета по 30-40 лв, детски дебели якета по 40-50 лв.

# 673
  • София
  • Мнения: 20 725
Да, пишеше, но не съм виновна, че са ми изпратили грешен артикул и не съм длъжна да го задържам, нали така? Нито съм го пускала в пералня, нито съм го пробвала. Върнах го така, както го получих.
В хартиената бланка отбелязах каква е причината за връщане + написах обстойно защо. Но да ми отговарят, че не гарантират възстановяване на сумата, въпреки че са го получили обратно, не са познали.
Пиши директно мейл и на съпорта в Румъния, не през сайта.
Права си, щом не съответства на картинките, вината не е твоя.

# 674
  • Мнения: 27
02 808 2010

 Защо от 2 месеца телефонът на тези нещастници не работи!? Върнах артикул и не ми възстановиха цялата сума.

Общи условия

Активация на акаунт