Booking.com /Тема 4/

  • 44 416
  • 742
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 1 151
Оттеглям си молбата за код. Резервирах от страх, че и малкото неща, които се предлагат, ще се свършат.
Да живее предишният код, който съм ползвала - платих отчасти с портфейл и притъпих болката от високата цена. Simple Smile
И въпреки всичко,ако има голяма разлика в цената, свържете се с Букинг. На мен веднъж в България така ми анулира хотела и после Букинг ни възстанови разликата в цената.В Турция обаче вдигнаха ръце. В смисъл,че нищо не пречи да опитате.

# 676
  • Мнения: 20 488
Оттеглям си молбата за код. Резервирах от страх, че и малкото неща, които се предлагат, ще се свършат.
Да живее предишният код, който съм ползвала - платих отчасти с портфейл и притъпих болката от високата цена. Simple Smile
Ако нямаш код, пробвай поне през сайта на уизеър, оттам кликваш на банера на букинг.ком и вече при резервация, малко преди плащането си въведи персоналния код на Уиз профила ти... и ще получиш 5% кешбек. Не е много, но... от сърце Wink

# 677
  • София
  • Мнения: 15 988
Хич не е малка разликата. За една нощувка преди цената беше 80 паунда, сега е 193. Стая със самостоятелна баня и паркинг. Никакви глезотии.
Писах на букинг. Да видим.

# 678
  • Мнения: 1 864
Хич не е малка разликата. За една нощувка преди цената беше 80 паунда, сега е 193. Стая със самостоятелна баня и паркинг. Никакви глезотии.
Писах на букинг. Да видим.
И аз имах такава случка, настоявайте да поемат разликата. При нас също беше двойно по-скъпо и първоначално ми предложиха компенсация от 20€, при което им казах те да ми намерят за толкова пари. Просто ако си мълчите, нищо няма да стане.

# 679
  • Мнения: 1 151
Хич не е малка разликата. За една нощувка преди цената беше 80 паунда, сега е 193. Стая със самостоятелна баня и паркинг. Никакви глезотии.
Писах на букинг. Да видим.
Мисля,че по- добре е да звъннете в българския офис.Понякога с писането се получава развален телефон. Отговарят по няколко души. Щом хотела е анулирал резервацията съм почти сигурна,че ще съдействат .Имаме случай с изплатена малка разлика,имаме и друг за който щяха да платят прилична сума.,в смисъл ,че при нас разликата за цялото пътуване беше. над 500 Е и щяха да ни ги възстановят.За съжаление не пътувахме. Но съм чела за много случаи и в това отношение мисля,че са коректни. Само за пътуването ни в Турция нищо не можаха да направят, защото от хотела анулираха резервацията за недействителна карта( което не е вярно), но пак звъняха до хотела и пробваха да съдействат. Това за Турция си е направо тяхна схема ( на турските хотелиери). От тогава винаги като резервирам през Букинг,ако е налична опция за плащане през Букинг,резервирам така.Самото плащане е около срока за анулиране,така че хем съм наясно дали ще пътуваме,хем ми е една идея по- спокойно. При всички случаи не оставяй нещата така,не губиш нищо.

Последна редакция: пн, 29 май 2023, 08:46 от mamaivy

# 680
  • София
  • Мнения: 1 412
И аз съм имала подобен случай в Италия - два дена преди настаняването от хотела отказаха като причината беше дублиране на резервация. А бях запазила месеци преди това. От Букинг съдействаха, предложиха да си харесам хотел със сходни удобства и те ще ми възстановят разликата. Бяха останали само 4-звездни хотели, пратих им кой съм харесала, те ми запазиха стая, след това аз платих и им пратих фактурата и ми възстановиха разликата много бързо след престоя.

# 681
  • Мнения: 604
Здравейте!
Ако някой има свободен код за букинг, който няма да използва, ще бъда много благодарна да го сподели на ЛС! ❤️

# 682
  • Мнения: 334
Здравейте!
Ще пътувам до Европа с шестгодишно дете. Харесах като цена, местоположение и условия апартамент, който е в Букинг от едва няколко дни.
Няма опция за безплатно анулиране и е с предварително плащане.
Съответно няма все още и отзиви.
Чудя се дали да резервирам или е доста рисково.
Моля и за код на лични, ако някой има излишен, че престоят ни ще е дълъг!

# 683
  • Мнения: 6 447
Е то няма как да ви кажем, нов без отзиви. От една страна може да е ужасен, от друга и най-добрите са тръгнали от нулата. Зависи колко ви се рискува и колко изисквания и очаквания имате.
Може да пробваш в Airbnb дали го има същия от по-рано, или въобще други да потърсиш там.

# 684
  • Мнения: 2 321
Имам резервация с безплатна отмяна до 18ч в деня на настаняване, но парите ще ги изтеглят преди това - не помня, един или два дни по-рано. Малко ми е необичайно. Значи ли това, че ако отменим, ще трябва да ми върнат вече изтеглените пари? Досега с такава опция не съм буквала.

# 685
  • София
  • Мнения: 2 430
В повечето случаи, когато плащането е към букинг, парите се дърпат 1-2 дни преди да изтече срока за безплатно анулиране. В условията пише, че ако анулирате след плащане, но преди изтичане на срока, парите се връщат. Според мен идеята е да се ограничи анулирането до случаите, когато наистина е наложително.

# 686
  • Мнения: 1 151
Имам резервация с безплатна отмяна до 18ч в деня на настаняване, но парите ще ги изтеглят преди това - не помня, един или два дни по-рано. Малко ми е необичайно. Значи ли това, че ако отменим, ще трябва да ми върнат вече изтеглените пари? Досега с такава опция не съм буквала.
Да,ще ги върнат.Ако си платила частично с кредит,ще върнат и него.

# 687
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 5 197
Здравейте!
Ще пътувам до Европа с шестгодишно дете. Харесах като цена, местоположение и условия апартамент, който е в Букинг от едва няколко дни.
Няма опция за безплатно анулиране и е с предварително плащане.
Съответно няма все още и отзиви.
Чудя се дали да резервирам или е доста рисково.
Моля и за код на лични, ако някой има излишен, че престоят ни ще е дълъг!
Имате ли нужда все още?

# 688
  • Мнения: 2 321
Благодаря! Много ми бяхте полезни. Още едно чудене имам, ама за по-нататък.

# 689
  • София
  • Мнения: 15 988
Много благодаря за препоръката да се обадя на букинг. Simple Smile
Актуалният номер за връзка с техен служител на български език е този: 00 800 1194467.
След като говорих с едно любезно момиче и се свързаха с мястото за настаняване, от букинг ми изпратиха съобщение с предложение за настаняване в 2 стаи в някакъв студентски кампус. Не го приех. След това ми изпратиха други 2 предложения за много симпатични стаи, само дето изобщо не бяха в града, който ми трябва. Едната - дори по-скъпа от тази, която аз вече съм резервирала.
Обадих се по телефона, говорих с друго любезно момиче и попитах не може ли моята нова резервация, която така и така вече съм направила, да се приеме за "компенсиращата ме". Тя я отбеляза в системата им, анулира служебно проблемната и ми каза след края на настаняването да се свържа отново с тях и да ми възстановят разликата в цената.
Ако нещата се развият така - ще съм повече от доволна от букинг. Някъде в средата на август ще пиша какво е станало - ей така, за споделен опит. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт