Booking.com /Тема 4/

  • 44 407
  • 742
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 311
Здравейте, някой купувал ли е самолетен билет през букинг? Интересува ме знаете ли, дали след като се плати и преди да се чекираме за полета, могат  да се коригират имената на пътниците. Ще пътуваме с детето,  а паспортът й още не е станал, в имената й има Я и Ц и не знам как ще им хрумне да ги спелуват на латиница и си мисля да взема билета сега, а после евентулано да коригирам.

През букинг няма да имате повече възможности отколкото самата авиокомпания дава. Освен това, се допускат 1-2 грешки, и освен това, няма никаква причина да пишете имената на кирилица, когато купувате билети.
Ами авиокомпанията ми иска номер на документ при резервация, а букинг ми искат само имената, затова мислех от там да го взема докато има още от по-евтината тарифа. Не пиша имената на кирилица като купувам билет, нали точно това ми е проблема, пиша ги на латиница, но не знам спелинга на името на детето...
Както и да е... въпросът ме беше някой дали е купул самолетен билет през букинг да каже  какво се случва след като се плати билета - имейл от компанията ли получаваш, можеш ли да променяш нещо
Благодаря на всички за отговорите, ще изчакам паспорта и каквото е стане

# 706
  • Мнения: 6 447
абе взимай, стандартно са конверсиите в латиница, няма какво толкова да те изненадат, пък и малки грешки се допускат
а номер на документ да се иска е рядкост, ама може да се смени като смените документа, за България Еър съм сменял
иначе не знам какво се случва, ама то е стандартно - пращат ти мейл с номер на резервацията/билета и това е
промените и всичко ги определя компанията

# 707
  • Мнения: 1 437
Здравейте, някой купувал ли е самолетен билет през букинг? Интересува ме знаете ли, дали след като се плати и преди да се чекираме за полета, могат  да се коригират имената на пътниците. Ще пътуваме с детето,  а паспортът й още не е станал, в имената й има Я и Ц и не знам как ще им хрумне да ги спелуват на латиница и си мисля да взема билета сега, а после евентулано да коригирам.

През букинг няма да имате повече възможности отколкото самата авиокомпания дава. Освен това, се допускат 1-2 грешки, и освен това, няма никаква причина да пишете имената на кирилица, когато купувате билети.
Ами авиокомпанията ми иска номер на документ при резервация, а букинг ми искат само имената, затова мислех от там да го взема докато има още от по-евтината тарифа. Не пиша имената на кирилица като купувам билет, нали точно това ми е проблема, пиша ги на латиница, но не знам спелинга на името на детето...
Както и да е... въпросът ме беше някой дали е купул самолетен билет през букинг да каже  какво се случва след като се плати билета - имейл от компанията ли получаваш, можеш ли да променяш нещо
Благодаря на всички за отговорите, ще изчакам паспорта и каквото е стане
Купувала съм на България Еър. По-евтини бяха и местата в букинг, освен самите билети. Имената си написах на латиница. След това на имейла се получава потвърждение от букинг с номера на резервацията, която си добавих в приложението на България Еър. Няма възможност за безплатна корекция на име.

# 708
  • Мнения: 6 447
малки грешки в името не са проблем, примерно Maria вместо Mariya, Svetlin вместо Svilen. А номера на паспорта никой не го гледа освен другото.
Ако купувате през посредник няма да имате повече права, отколкото директно, ако авиокомпанията не позволява смяна на име или дата няма начин посредника да позволява. За смяна на име имам предвид друг човек да пътува, не дребна грешка.

# 709
  • София
  • Мнения: 420
Моля за код на ЛС, ако някой има излишен. Благодаря 🤗

Update: Получих код, благодаря безкрайно на MaryStan

Последна редакция: чт, 01 юни 2023, 08:13 от Пандишпан*

# 710
  • София
  • Мнения: 104
Здравейте, моля ако някой разполага с код да ми го изпрати на лични. Благодаря:) предварително.

# 711
  • София
  • Мнения: 2 087
Пиша това съобщение, за да предупредя всички, които имат неплатени резервации на хотели в Букинг.
Снощи в рамките на 1 час на имейла си съм получил съобщения от Букинг. За моя радост не съм ги отворил.
Съвсем случайно тази сутрин проверявайки резервация в сайта видях, че имам няколко нови съобщения от хотел, в който предстои да бъдем.
Две от тях ни приканваха да последваме линк и да потвърдим кредитната си карта, за да ни потвърдят резервацията, като дори е посочен точния номер на резервацията. Ето съобщението
Скрит текст:
Hello, dear guest!

In order to confirm your reservation and guarantee your arrival, we ask you to additionally confirm your card.
Funds are reserved through the reservation guarantee system. You will need to confirm a PUSH-notification or SMS-code.

To verify and confirm your reservation, please use the direct link in the email.
We thank you for your understanding and look forward to your arrival soon.

You have 24 hours to confirm your reservation, otherwise it will be cancelled.

https://booking-reservation-check.cloud/payment/4945......30

Best regards,
Pandora Hotel
А със следващите две / пак от хотела/, изпратени след всяко едно от горните, ни предупреждаваха да не последваме никакъв линк и да не даваме никакви данни от кредитни карти, както и че не са изпращали никакви съобщения до мен. Ето и него
Скрит текст:
Please dont answer and dont give your card informations..
We didnt sent that messages.

DONT CLICK ANY LINKS
Така че моля внимавайте, като получавате съобщения в Букинг от хотела. Може да се окаже, че не са от него, а измама.

# 712
  • София
  • Мнения: 31 416
Здравейте,
някой може ли да ми даде тел., на който мога да се свържа с booking? Ако може да не е българския, защото там явно нямат идея какво да правят. При канселирана резервация в преиод, в който не дължим такси и неустойки, сумата за престоя е изтеглена три пъти.

# 713
  • София
  • Мнения: 15 520
Скрит текст:
Пиша това съобщение, за да предупредя всички, които имат неплатени резервации на хотели в Букинг.
Снощи в рамките на 1 час на имейла си съм получил съобщения от Букинг. За моя радост не съм ги отворил.
Съвсем случайно тази сутрин проверявайки резервация в сайта видях, че имам няколко нови съобщения от хотел, в който предстои да бъдем.
Две от тях ни приканваха да последваме линк и да потвърдим кредитната си карта, за да ни потвърдят резервацията, като дори е посочен точния номер на резервацията. Ето съобщението
Скрит текст:
Hello, dear guest!

In order to confirm your reservation and guarantee your arrival, we ask you to additionally confirm your card.
Funds are reserved through the reservation guarantee system. You will need to confirm a PUSH-notification or SMS-code.

To verify and confirm your reservation, please use the direct link in the email.
We thank you for your understanding and look forward to your arrival soon.

You have 24 hours to confirm your reservation, otherwise it will be cancelled.

https://booking-reservation-check.cloud/payment/4945......30

Best regards,
Pandora Hotel
А със следващите две / пак от хотела/, изпратени след всяко едно от горните, ни предупреждаваха да не последваме никакъв линк и да не даваме никакви данни от кредитни карти, както и че не са изпращали никакви съобщения до мен. Ето и него
Скрит текст:
Please dont answer and dont give your card informations..
We didnt sent that messages.

DONT CLICK ANY LINKS
Така че моля внимавайте, като получавате съобщения в Букинг от хотела. Може да се окаже, че не са от него, а измама.
Сега ми "светна лампичката" и на мен. На 31-ви правихме резервация през приложението. Тъй като пътуването е скоро, трябваше да платим веднага. Дадохме номер на карта, получихме потвърждение с номер на резервацията и 30-40 секунди след това излезе съобщение, че не са попълнени всички данни на картата и трябва да ги попълним, за да завършим резервацията. Хубаво, че мъжът ми се усети. Погледнахме от лаптопа- имаше резервация в профила, а в банката парите бяха блокирани. Решихме, че е някакъв бъг на сайта и затворихме страницата. Освен и това да е била някаква измама?

Последна редакция: пт, 02 юни 2023, 12:36 от Таня67

# 714
  • Мнения: 6 447
Гледайте линка където искат да цъкнете, въпреки че в примера на Роже са се постарали да прилича на истински. Booking.com си имат собствен домейн и няма да държат част от сайта на .cloud. Или пък просто не цъкайте на линка, а си влезте в профила в букинг и оттам ще си проличи иска ли се нещо или не.

Последна редакция: пт, 02 юни 2023, 16:03 от neuromancer

# 715
  • София
  • Мнения: 31 416
При нас блокираха сума, която при отказ в периода, в който не се дължат такси, сумата се връща по картата.

п.с. Намерих телефона и нещата се оправиха доста по-бързо отколкото с BG Customer Service Support

# 716
  • София
  • Мнения: 104
Днес съфорумка ми изпрати код, който използвах. Искам да благодаря и тук за жеста!

Редактирам си поста. От хотела ми звъннаха, че ми отказват резервацията, защото през юли нямало да работят. Помолиха ме да откажа резервацията, но държа такси и им отказах. Утре ще ми маркират картата като невалидна, за да излъжат букинг. Страшно се ядосах.

Последна редакция: пт, 02 юни 2023, 19:33 от Nikolovva

# 717
  • София
  • Мнения: 17 052
Днес съфорумка ми изпрати код, който използвах. Искам да благодаря и тук за жеста!

Редактирам си поста. От хотела ми звъннаха, че ми отказват резервацията, защото през юли нямало да работят. Помолиха ме да откажа резервацията, но държа такси и им отказах. Утре ще ми маркират картата като невалидна, за да излъжат букинг. Страшно се ядосах.
Сигнализирай Букинг, не ги чакай тези мошеници. Кажи им и за похабеният код.

# 718
  • Мнения: 10 125
Букинг изобщо не се вълнуват от похабените кодове за съжаление, на мен ми изгоря така един преди няколко дни. И на мен ми писаха собствениците че искат да сменя датите на резервацията, че не били догледали като обявявали наличности. Аз се запънах, че не искам да сменям. Писах на букинг, говорих с няква мома - изобщо не ме отрази че ще ми изгори кода...
Иначе за другото - да , говори с тях, защото това че дължиш такси по тяхна вина е недопустимо!

# 719
  • Мнения: 37
Здравейте! Търся код за букинг, ако някой има свободен ще съм благодарна. 😇

Общи условия

Активация на акаунт