Билла, Метро, Фантастико, Хит, Т-маркет и др. - Тема 14

  • 68 860
  • 741
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 5 412
Аз в Мьомакс ги загледах , но преди месец .

# 46
  • Мнения: 218
Има ли някой Лидъл в София, където не се чувстваш като на триатлон на касата… едно юркане да стоваря всичко на лентата, после юркане да прибирам в чантата, после юркане да извадя портмонето от чантата… в това време касиерът/ката намаркира всичко набързо и въздиша, или си говори на слушалката… да въведат самообслужващи каси като в Кауфланд, ако ще юркат хората така всеки път. А аз съм от скоростните хора, никак не съм мудна. Почти навсякъде другаде помагат с прибирането и подреждането.
Докато работех като касиерка в друга верига, винаги изчаквах предишният клиент да си прибере нещата, освен ако не е с 2-3 неща и няма да си пречат със следващия клиент. Иначе някои клиенти също бяха ужасни. Още не съм върнала ресто дори, те вече са си сложили билла картата върху монетника, където слагам парите на клиента преди тях или ми тикат билла картата под носа, при положение, че още предишния клиент не е платил  и се чудят защо не я взимам. Може би трябва всеки да се научи, че като се качи на врата на следващия клиент, не става по-бързо, а изнервящо. Както и хората, които мрънкат защо не се отваря още една каса, все едно на касиерът му е много приятно да работи с опашка от 10 човека, в повечето случаи просто няма кого да се извика или отнема някакво време да се придвижи другият касиер от склада,офиса, тоалетната дори до касата. Имах чувството, че ходенето до магазина им е най-важното нещо за деня.
Да не говорим за хората, както клиенти, така и касиери, които не поздравяват, не се усмихват.

# 47
  • Мнения: 9 833
Да имате отзиви за тези замразени плодове в Билла?

# 48
  • Мнения: X
Елеонора, от такива клиенти, и ние като клиенти си патим. Но аз не виждам какво общо има твоята история с моята. Няма човек пред мен, почвам да разтоварвам от количката на лентата, и нашия вече почва с 300 в час да маркира и буквално мята напред маркираното. Това за 10 секунди, през което време аз още даже вадя от количката. Нали се сещал, че после докато си извадя лидл приложението, докато платя и докато прибера в чантата. В това време даже бележката не ми е извадил още, и почва да маркира следващия. Случвало ми се е даже двете отделения да са пълни с продукти и с друг клиент да прибираме в чанти, а този почнал и следващия. И независимо дали си преди или след такова задръстване, и докато товариш, и докато твоите продукти прехвърлят на заето гише, не е приятно. В лидл все едно са на някакво състезание по бързо маркиране. Заради определени продукти ходя там. Иначе, или фантастико, където винаги ми прибират в чантата, или кауфланд на самообслужване. Много е неприятно да ти пуфтят, че не разтоварваш с тяхното темпо на маркиране. Извинявам се, но при така свършена работа, изглеждат излишни пред каса за самообслужване.

# 49
  • Мнения: 5 681
В темата за Лидл се е обсъждало, че имат някакви стандарти за време за обслужване на клиенти, така че навсякъде във веригата е така.

В нашата Била (Дружба 1) имаше в последните дни доста намалени перилни препарати. Персил и Омо имаше на по 50% в секцията за разпродажби. Така и не се възползвах, че сме се заринали с перилни препарати, но бая време се задържаха. Има още ориз, компоти от праскови, брашно от тапиока, чипсове, пуканки, но тези хранителните не са с кой знае колко намалени. Сниманата чаша я имаше, но в друг цвят и цена, мисля, че малко над 3 лв. беше. В този магазин най-редовно има месо, мляко, сирена, плодове и зеленчуци на 50%, готини бири за половинката също със стикери. Най-обичам в брошурата да пуснат пуешкото бутче на промоция и да го видя и с 50% стикер. Последно взехме кило лимони за 1.50 лв. Цяло лято ядохме царевица на по 35-40 ст кочана Blush Сега и краставици взех. А са в доста добро състояние - краставиците твърди, лимоните сочни.

# 50
  • Пловдив
  • Мнения: 7 226
Някой дали е мернал някъде кутии за храна с няколко отделения, но не детски? Нещо такова търся:

В Метро имаше до миналия месец с точки - боросиликатно стъкло (става и за фурна, и за фризер) с няколко отделения или без. Страхотни са, но без точки цената им е висока и не бих взела.

# 51
  • Мнения: 984
Peacock, благодаря, че сподели за термочантата в Била. Днес и аз си взех една. Hug

Имало е и по-големи, по 6лв, но явно са ги изкупили, защото стоеше само етикетът.

# 52
  • Пловдив
  • Мнения: 7 226
В 2 Били в Пловдив проверих - няма такива чанти тук Rolling Eyes
Ако не е прекалено нахално, може ли, да помоля някой, който има път нататък, да ми вземе една и да ми я изпрати? Ако някой се съгласи, само да даде номер на сметката и веднага превеждам парите за чантата + доставката

# 53
  • Мнения: 35 645
Не знам утре дали ще успея, но ако отида, ще пиша

# 54
  • Мнения: 984
И аз ако имам път натам ще проверя, ама след мен останаха само 2 бройки и не знам дали още ще са там.

Последна редакция: нд, 16 окт 2022, 22:56 от alllllimei

# 55
  • София
  • Мнения: 435
Да имате отзиви за тези замразени плодове в Билла?


MTV, и аз се интересувам. Ако си ги взела за тест, сподели после отзиви.

# 56
  • София
  • Мнения: 24 667
Купих хладилна чанта. За 8 л. е.  На етикета пишеше 7.49лв., на касата, след приспадане на 70% отстъпка, цената е 4,50лв. Даже сега я подмених, че точно отпред, на капака имаше едно петно.

Последна редакция: пн, 17 окт 2022, 14:19 от Amiamo

# 57
  • Мнения: 9 738
В нашата Била няма от термочашите, но има опаковка 20 бр биоразградими ножове за 27 стотинки намалени на 90%. За пикник нещо примерно са супер.

# 58
  • Мнения: 141
Купих хладилна чанта. За 8 л. е.  На етикета пишеше 7.49лв., на касата, след приспадане на 70% отстъпка, цената е 4,50лв. Даже сега я подмених, че точно отпред, на капака имаше едно петно.

Ц, отстъпката не е 70% в случая.

# 59
  • Мнения: 9 833
Mascotte7373, не съм. Реших първо да питам тук Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт