Великобритания - тема 93 Есенно Хелуинска....

  • 34 279
  • 750
  •   1
Отговори
# 150
  • На острова
  • Мнения: 1 297
Аа, аз знам, че ще се научи, тя много бързо се научи да чете, ама смятането нещо не върви за сега 😁 Все пак избутахме едно праймъри с баткото. Той вече е У8, днес след училище отиде в един приятел и си написали домашните там 🎉

Сега се сетих, че и аз съм поръчвала от една българка (бисквити - за РД на сина ми). Нели Лешкова, май. Хубави бяха.

# 151
  • Мнения: 1 965
Да, същата, аз от нея поръчах и коледни бисквити за градината преди години, много вкусни бяха и красиви, момичетата бяха във възторг Simple Smile

# 152
  • Мнения: 3 329
Това с персонализираните бисквити е добра идея. Остава и да им намеря имената на всички по трасето.

# 153
  • На острова
  • Мнения: 1 297
В уебсайта на училището обикновено има имената на целия staff.

# 154
  • Мнения: 1 513
Сега като се заговорихте за ресепшън, кажете и мнение и вие, че учителката само ме стресира.
Предисловие малко- тя беше в ресепшън и на голямата, която е родена декември, беше ходила на градина към училището по цял ден и знаеше буквите и цифрите още от там.
Малката ми сега е ресепшън, не успя да ходи в тая градина и е юлско бебе.
Учителката само ме стресира как не внимава, губи концентрация и не вдява нищо. (Това май и друг път съм го писала, не помня вече). Днес пак имаше коментар в тетрадката и, че не внимавала и се разсейвала по време на четенето на групички и седнали после само двете и тя се справила по-добре. Още виждам, че и е трудно, а и хич няма желание. В къщи я карам дотолкова, доколкото може, обикновено са и заети след училище и нямаме много време. В събота каката докато е на бг училище, ние с нея учим.
Кажете сега, какво толкова да очаквам от 4 годишното и имали ли сте случай да дръпнат по-натам. С учителката съм говорила, тя си знае само как малкото се разсейва и подобни. А иначе не е лош учител, с голямата беше супер.

# 155
  • Мнения: 1 965
Точно заради това съм решила малкия
( августовско бебе ) да не тръгне догодина на 4, а когато стане на 5. Не може да очакват 4 годишни деца да се движат с темпото на други от класа, родени януари месец…учителката малко да свали летвата и ТА да ѝ обръща индивидуално внимание и да ѝ отделя време. Вместо да те стресират, попитай ги те като училище каква помощ предлагат?
Моят син няма шанс да е социално, емоционално и физически готов за училище догодина, не виждам как ще стане, ще стои в градината докато навърши 5г (CSA).

# 156
  • Мнения: X
Навремето (2012)писах официални молби с обяснения, че искам да отложим Ресепшън с година ( края на май родено дете и трябва да тръгне на 4 години и 3 месеца) и не се получи.



Обяснявах, че детето е напред в предучилищната си подготовка и ни предстои местене до година в друга страна където започват Киндергартън на 5 и реално няма да е загубила нищо, но ми изпратиха официални писма, че не изпратя ли детето в Ресепшън тази година ще го сметнат за родителски неглект и свържат със социалните.

Не ми се занимаваше с такива последици и тя тръгна тогава, но оттогава все е една от най- малките в класа си.

Последна редакция: вт, 15 ное 2022, 12:29 от Анонимен

# 157
  • Bristol
  • Мнения: 9 455
Синът е роден януари, щерката май месец. Той започна без да говори грам английски, пристигнахме края на август, септември месец беше в reception. Може би затова въобще не съм се замисляла, дали щерката ще се справи. С четенето не й се получаваше в началото, но учителката беше много търпелива и ме успокояваше, че просто трябва време и наистина така стана. Други проблеми не съм имала с нея. Физически тя винаги е вървяла по-едричка, има на кого да се метне ☺ В  reception стръчеше с една глава над другите, нищо че беше една от най-малките 🤪
Ronka, не го приемай лично. Учителката трябва да го каже все пак. А имай в предвид, че концентрацията е свързана не само с възрастта, а и характера.
Дъщерята винаги е била тихичка и по-свита, супер за учителите, защото разбрала-неразбрала, нали не им пречи в часа и създава илюзията, че уж слуша. Докато синът не го свърташе, все мнението си да даде, преди учителят да е свършил или с друго дете шушукат. Редовно се оплакваха от това преподавателите му 🤪
За четенето, с моите винаги четяхме в леглото преди сън. Малко те четат, после повечко аз. Те обожаваха този ритуал и не го усещаха като задължение.
С математиката е различно. Има си методи как да се обясняват нещата и не трябва емоции да са намесени. То затова родителите е трудно да преподават на децата си.

# 158
  • Мнения: 1 513
Тя за мен чак толкова проблем с концентрацията няма, вкъщи като си се заиграе, може часове наред да се занимава. Не търси внимание на възрастен през цялото време , сама си измисля игри и забавления, т.е. виждам въображение. Голямата е по-различна, тя иска повече внимание и сама рядко да измисли нова игра, гледа от сестра си и особено като беше по-малка, искаше непрекъснато някой да се занимава с нея иначе и става скучно. Просто самото учене с малкото не върви, не ги помни тия букви и това си е. А примерно други неща помни много, например как лятото сме ходили до Хелигън гардън и от там съм и купувала едни бонбони. Вчера видя торбичка на Хелиган и се сети. Или ако види някой със същите дрехи като някой от нас, веднага забелязва. Така че според мен си е по-скоро до възрастта и че още не е готова баш.
Учителката уж е непрекъснато около нея, долкокото разбирам на тяхната маса непрекъснато има учител. Вкъщи се занимаваме по малко, но и не искам да я стресирам много, за да не се получи обратен ефект за в бъдеще. Незнам какви са очакванията на тая възраст в училище и дали го няма това сравнение със сестра и. В класа доколкото знам има още няколко деца родени лятото, но за тях незнам как се справят.

# 159
  • на малък остров в океана
  • Мнения: 1 581
Ако смяташ, че не е от концентрацията, на твое място бих проверила и зрението. Може да й е по-трудно да вижда ясно и затова да губи бързо интерес.
Поне при моята дъщеря това беше причината и като отидохме на лекар се оказа с +10 на дясното и +9 на лявото око. На въпроса ни защо не се е оплаквала по-рано, че не вижда добре, очната лекарка ни обясни, че детето няма от къде да знае, че има и по-добре.

# 160
  • UK
  • Мнения: 4 343
Ронка, aбсолютно всичко е нормално и си е ок детето, тя хем е юлско бебе, от най-малките, хем никога не е ходила на градина. Градината по принцип е важна, доколкото изгражда някаква рутина и дисциплина, тези които не са ходили им личи отдалеч, трудно сядат на килима да слушат, но пък и не е такъв проблем и си се научават децата. Въобще не се връзвай на думи, дай ѝ време просто.
Моят син също е юлско бебе и пристигнахме тук ноември и веднага започна ресепшън, трябваше му време докато се ориентира заради английския, но никакви проблеми с нищо не е имал.
За четенето занимавайте се вкъщи, колкото можеш със задачки, закачки, четете си всяка вечер книжките, които ви дават от училище и постепенно ще влезе в час.

Последна редакция: вт, 15 ное 2022, 12:06 от dejie

# 161
  • Мнения: 1 513
Добре си вижда, забелязвала съм я. Просто не и е интересно и иска да играе само. Вкъщи четем, гледа и кака си, която вечно е с книга в ръка. Просто вече почнаха да ме дразнят коментарите на учителката и незнам какво повече очаква от нас вкъщи.

# 162
  • Мнения: 3 329
Щом е учила и голямото, има голям шанс да ги сравнява и от там да идва проблема. Забелязала съм го и с други учители.

Иначе такива деца в класа на сина - едните нваксаха до към У2, на другите сложиха диагнози и се работи с тях допълнително.

Моят е манияк на букви и четене от 3г. Направо им вземаше акъла какъв усет към езика има. Но не можеше и дума да става до към 6г да прави каквото не иска. Това рисуване, математика, арт...дори беше хапал панталона на едната учителка, опитала да го насили. Отделно не можеше и за секунда да седи статично, и все му измисляха допълнителни занимания и отговорности, за да не пречи на другите. Та моето мнение е, че за един добър педагог няма проблемни деца. Има решение за всичко.
Не разбирам какво целят със забележка в тетрадката🤔Аз бих поискала среща с учителката да ми обясни какво значи, че не се концентрира и какво им е изискването. Кои неща отказва да прави и какви алтернативи имат. Защото моят в рисепшън имаха поне 6 различни къта и учеха едно и също кой с рисуване, кой с кубчета, кой с писане, кой навън в калта - според това какво харесват децата и какво им се отдава. Също така ще поискам насоки как да усъвършенстваме умението у дома. И ако у дома няма проблем със същата дейност, ще поискам обяснение защо в училище има и да намерят проблема. Може да е друго дете, например. Синът винаги беше в противоположния край на стаята с неговия приятел, защото заедно вдигаха врява, не спираха да се хилят, не внимаваха.

Вчера идваха на посещение учителките от нърсъри в училище, защото малката отива там януари и коментирахме разликата между децата от преди ковид и тези расли в ковидните времена. Въобще са си сменили цялостния подход на преподаване. Това вашата учителка взема ли го предвид?

Аз лично не виждам разлика между децата родени август и предната година септември. В Бг реално е същото,че дори има и деца тръгнали на 6г и с някои съученици имат почти 2г разлика. Според мен трябва да се вкара немския метод учителите да преценят готово ли е дадено дете или да изчака още една година. Защото сина беше готов на 4г да е в Reception, но заради няколко дни трябваше да чака още една година. А сега дъщерята като я гледам, въобще няма да е готова за училище тогава. Тя е на светлинни години зад брат си в много отношения, но пък емоционално и говорно е 2г пред него на същата възрст.

Успех с казуса и дано скоро минете на една вълна с учителката!

# 163
  • UK
  • Мнения: 4 343
Добре си вижда, забелязвала съм я. Просто не и е интересно и иска да играе само. Вкъщи четем, гледа и кака си, която вечно е с книга в ръка. Просто вече почнаха да ме дразнят коментарите на учителката и незнам какво повече очаква от нас вкъщи.
Обясни им малко по-рязко на учителките, че правиш всичко каквото трябва вкъщи. И аз бих се дразнила, а то в ресепшън така или иначе всичкото учене е най-вече под формата на игра. Ако си имат нърсъри към училището, там децата са тренирани, възможно е затова да се забелязва контраст в поведението.

# 164
  • Великобритания
  • Мнения: 2 014
A бе каква концентрация , глупости ...та те са си бебета още - За мен е лудост
Аз съм писала преди ,че моята усвоява всичко малко по бавно ( нормално за мен , за други по бавно ) , имаше много проблеми с четенето в началото , сега чете като картечница и то стабилни книжки
Имаме голям проблем с математиката, не вдява това дете а и не иска да разбере , пишем , смятаме , упражняваме се постоянно .. Сега таблицата я мори много .. Но в мен остава надеждата , че ще се получи като с четенето и изведнъж ще и просветне ..
Два дена си е вкъщи, че е с температура и много кашля , Вчера и изписаха стероиден спрей да пробваме да свием сливиците , и ако няма резултат ще я рефърнат за операция да ги махнат
Има ли някой да е махал сливици тук и да сподели опит , моля ..

Общи условия

Активация на акаунт