Пазаруване от Aliexpress.com 65

  • 42 358
  • 779
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 3
Здравейте. Отдавна следя темата с интерес и научих много полезни неща. Даже се регистрирах специално, за да споделя малко опит. От доста години ровя алито, но преди поръчвах през приятели. Действаше ми малко като спирачка, да притеснявам хората. От няколко месеца обаче не издържах, набих разплащателното средство в приложението и се почна... Grinning Вече направих 6-7 поръчки и досега всичко беше безпроблемно. Даже успях да изредя всички възможни доставчици - БГ пощи / Еконт / Експрес 1. Поне в град Шумен, всички бяха коректни. Есемесчета, обаждания и прочие. Експрес 1 даже като им се примолих, ми докараха пратката от склада /който е буквално на майната си/ до адрес.

За разплащане ползвам виртуална Mastercard, генерирана от А1 Wallet. Никога никакви грижи. "Уловките" са две, но за мен са приемливи.
1) При зареждане в брой от кештерминал машина има такса в размер 1.5% от сумата. Сиреч вкарваш 100 лв., в портфейла получаваш 98.50 лв. Зареждането с банков превод е безплатно.
2) Понеже портфейлът е в левове, а разплащането в Али е през USD, има такса превалутиране. Най-скъпата ми поръчка досега е за 44 лева, и таксата беше 0.53 лв.

Благодаря на всички "про" потребители в темата за съветите и сайтовете за проследяване. При настоящото положение с много доставчици са незаменими. Ще добавя и аз още един, както и ще обединя всички изредени дотук, за улеснение на останалите потребители:
https://tracktrace.delivery/
https://gdeposylka.ru/ - има и мобилно приложение
https://parcelsapp.com/ - има и мобилно приложение
https://www.17track.net/bg
https://global.cainiao.com/
Всичките сайтове дават приблизително сходна информация, но понякога сравнявайки различните "интерпретации" и "скалата" в АЕ приложението, човек може да разбере какво точно се случва.

Имам два въпроса към сериозните играчи Grinning
1) Знам, че батериите от всякакъв вид са специален товар, и някои търговци предлагат следния шипинг: "From China to Bulgaria via Seller's Shipping Method". Някой поръчвал ли е с такава доставка. С кого идва и за колко време. Гледам, че е с "tracking unavailable" въпросната доставка.
2) Някой тук престрашавал ли се е с мобилен телефон, да сподели малко откровен опит от първо лице. Такси, обмитявания, разправии и прочие.
Имам още интересно инфо/наблюдения за споделяне, ама в някой следващ пост. Този и без това стана прекалено дълъг.

# 406
  • Варна
  • Мнения: 1 006
Мога да отговоря само на въпроса за телефоните - поръчвал съм 4 или 5 телефона и няколко смарт часовника. НО! Поръчките бяха преди промените, които има от миналата година, че всякакви стоки ще се обмитяват. Не знам доколко играе роля това.
При поръчка пращах 'бележка' на продавача да го пише като mp5 player с цена 10-12$. Винаги го правеха и никога телефон или друго не е отивало на митница, не се е налагало да плащам допълнителни такси. Но щях да го направя, риска си беше за мен. И пак цената щеше да е много по-ниска. Вече наблюденията ми са, че телефоните от там не излизат по-евтино, дори напротив. И съответно не намирам за нужно да поръчвам от там.
При последния телефон от там се прояви лек дефект при камера сензора, който се наложи да си отремонтирам тук, защото нямаш гаранция, което за някой също ще е спирачка за сделка.

# 407
  • София
  • Мнения: 248
Здравейте, не бях поръчвала отдавна от сайта. Опитах да направя поръчка, но се оказа, че данните за картата бяха невалидни. Актуализирах ги, в електронното банкиране се вижда, че са дръпнати парите, но в самия сайт ми пише, че поръчката чака плащане.Търсих информация в сайта, но не видях решение за такава ситуация Sad Дали някой има сходен опит? Картата в VISA ако има значение, плащам без проблем в други сайтове с нея. С банката ли трябва да се свържа за да ми се възстанови сумата? Там пише, че сумата е блокирана до април.

# 408
  • Мнения: 15 232
Така пише отначало, малко по-късно вече показва, че поръчката се обработва и получавате мейл с потвърждаването й.

# 409
  • Мнения: X
Ако сте приключили да спамите с картите дето не може да се плаща...
CSC_7200015 означава отказано плащане от банката издател. А това може да е заради
- Лимитът за неоторизирано плащане извън страната е прескочен или банката го е променила. Неоторизирано е без OTP или CVV и най-често на ПОС терминал без PIN.
- Трансакции с упълномощено съхраняване на данни не са разрешени към момента на плащане.
Най-лесното и често решение е да се изтрие картата от търговеца, да се направи плащане което ще изиска допълнителна ауторизация и картата никога повече да не се запомня при търговци. Гугъл имат прекрасна услуга ако не искате всеки път да въвеждате данните на картата

# 410
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 956
Здравейте. На 21,02 са канселирали поръчката ми. За пръв път ми се случва. До колко време трябва да ми върнат парите и трябва ли да правя нещо?

# 411
  • Мнения: 2 613
Здравейте. На 21,02 са канселирали поръчката ми. За пръв път ми се случва. До колко време трябва да ми върнат парите и трябва ли да правя нещо?
Пише го в уведомлението за канцеллиране.

# 412
  • Мнения: 10 030
В абсолютно никой сайт не си запаметявам картите.

# 413
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 956
Здравейте. На 21,02 са канселирали поръчката ми. За пръв път ми се случва. До колко време трябва да ми върнат парите и трябва ли да правя нещо?
Пише го в уведомлението за канцеллиране.
Само дето не го виждам къде е това уведомление.
И аз не запаметявам карти.

# 414
  • Мнения: 2 613
Здравейте. На 21,02 са канселирали поръчката ми. За пръв път ми се случва. До колко време трябва да ми върнат парите и трябва ли да правя нещо?
Пише го в уведомлението за канцеллиране.
Само дето не го виждам къде е това уведомление.
И аз не запаметявам карти.
Там където сте прочели ... "На 21,02 са канселирали поръчката ми."

# 415
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 956
ами, ако това се счита за уведомление...
The system will automatically confirm receipt after 78 days. If there are any problems, you can apply for a refund/return within 15 days of confirming receipt.
и отдолу

shipment cancelled

продавачът ми е отговорил. казва, че по-късно системата ще ми даде опция refund. явно трябва да мине някакво време.
благодаря за включването. Simple Smile

Последна редакция: чт, 23 фев 2023, 11:44 от Лолита

# 416
  • Мнения: 2 613
ами, ако това се счита за уведомление...
The system will automatically confirm receipt after 78 days. If there are any problems, you can apply for a refund/return within 15 days of confirming receipt.
и отдолу

shipment cancelled

продавачът ми е отговорил. казва, че по-късно системата ще ми даде опция refund. явно трябва да мине някакво време.
благодаря за включването. Simple Smile
Някакви съобщения си разменяте с продавача ли не става ясно. Сигурно ви в излъгал нещо. Имате мобилно приложение и сайт за всяка поръчка там пише на какво положение е. Защо не сте проверили там. Не може да се разбере дали са ви пробутали фалшив проследяваш номер или не. За реално отчетена като не изпратена се получава уведомление от сайта с информация за дните. Опитайте се да проверите и да вземете мерки за диспут. Когато ви е даден фалшив номер не само няма да върнат парите но ще останете и бе стока.

# 417
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 956
Ето това е всичко, което ми излиза за поръчката.







 Като натисна refund се появява това.


Това е всичко, което пише в мобилното  приложение.

# 418
  • Мнения: 2 613
Точно така e станало. Даден проследяваш номер, но стоката не е пратена. Сега на последния екран избирате item not received т.е. не е получена и продължавате да видим какво още ще покаже.

# 419
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 956
Натиснах го. Ето това ми излиза. Както ми каза и продавачът. Явно след 15 дни чак ще мога да кандидатствам за възстановяване на парите. Те не че милиони, ама неприятно е така.

Общи условия

Активация на акаунт