Пазаруване от Aliexpress.com 65

  • 41 704
  • 779
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 2 575
Това е информация от един от предложените сайтове. Дали е в Холандия, или не е стигнала там, не мога да разбера
Не е стигнала до Холандия

# 556
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Ако имаш повдигнат диспут и го закриеш можеш ли отново да го отвориш или край? Имам следния случай, поръчах една гривна, продавачът ми изпрати  леко различен модел. Отворих диспут за половината сума, той поиска да му я върна, а аз отклоних предложението, днес обаче закопчалката се счупи, което я прави абсолютно неизползваема, а аз не мога да си коригирам диспута 🥴

Последна редакция: ср, 12 апр 2023, 11:08 от Menerva

# 557
  • Мнения: 546
Menerva, сигурна ли си, че не можеш да редактираш. По спомен (скоро не ми се е налагало да пускам диспут), имаше някъде редактиране. Или поне да добавиш снимки на счупената закопчалка и да пишеш че искаш пълен refund. Като се включат от Алиекспрес те виждат всичко и може да отсъдят пълен refund.

ПС. Не съм затваряла диспут до сега и да съм опитвала да отворя нов. Май всъщност никога не съм затваряла.

# 558
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Преди имаше опция за редактиране, добавяне на снимки или други доказателства но сега са си сменили формата и такава няма 🥴 Ясно, че ще пия една студена вода, защото като четох из нета, за несъответстващ напълно продукт АЕ защитавал предимно продавача, което е тъпо ☹️

# 559
  • Варна
  • Мнения: 1 006
Можете да затворите диспута и да отворите нов. Лично съм го правил.
Най-бързо приключилият диспут за мен беше точно за несъответствие, бях поръчал един размер дреха, а беше изпратен размер по-голям, открих диспут с искане за възстановяване на 50% от сумата и продавачът прие за по-малко от 5 мин. Не исках цялата сума, защото това, което поръчах все пак се ползва, макар и не от мен.

# 560
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Е, то затова е приключил бързо, продавачът е приел, а този катил не ще. Писах му и снимка на счупената гривна му пратих, отговори, че системата щяла да реши т.е. явно е сигурен, че ще спечели. Не смея да го затворя, защото четох, че веднъж затворен не можело да се открие наново, не знам дали е вярно, вие преди колко време сте го правили?

# 561
  • Варна
  • Мнения: 1 006
Преди около 4 месеца и половина, в началото на декември имах някаква 'заигравка' с кофти продавач.

# 562
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Еми, добре тогава ще го закрия и ако системата ми позволи ще отворя друг.
Благодаря, стана.

Последна редакция: ср, 12 апр 2023, 17:43 от Menerva

# 563
  • Мнения: 3 057
Е, то затова е приключил бързо, продавачът е приел, а този катил не ще. Писах му и снимка на счупената гривна му пратих, отговори, че системата щяла да реши т.е. явно е сигурен, че ще спечели. Не смея да го затворя, защото четох, че веднъж затворен не можело да се открие наново, не знам дали е вярно, вие преди колко време сте го правили?

Имах проблем с продукт сгрешен цвят и неработещ. Пуснах Dispute и приложих снимки. Продавачът как ли ме уговаряше и какво ли не ми предлагаше. Отказвах всичко и поисках решение от Aliexpress. Върна ми цялата сума без връщане на продукта.

# 564
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
преди можеше да се отвори затворен диспут, но сега щом са премахнали и редактирането ... може и това да са премахнали

# 565
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Слава Богу не са, закрих предишния и успешно отворих нов диспут за цялата сума. Продавачът има срок до 18.04. да отговори, не знам какво ще измъдри този наглец, сигурно пак ще иска да му я върна 🤔

# 566
  • софия
  • Мнения: 30 220
Имате ли опит с пратки от склад във Франция? Кой доставя тук?

Вчера е тръгнало от Германия:

# 567
  • Мнения: 2 679
2 пъти съм поръчвала от европейски склад,и двата пъти идват със Спиди за няма и 10 дни.

# 568
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Ако при диспут нито приемеш нито отхвърлиш предложението на продавача какво става?

# 569
  • Бургас
  • Мнения: 286
Ако дам друг пощенски код,който не е в района в който живея ,къде ще доставят пратката? В един град са.

Общи условия

Активация на акаунт