Пазаруване от Amazon - тема №103 - Black Friday 2022

  • 109 491
  • 1 218
  •   1
Отговори
# 795
  • софия
  • Мнения: 30 844
Скрит текст:
Не разбирам върху какво точно се разсъждава в момента. Върху нещо, което не се е случило.
Доста ясно е питането: имали ли сте период от 30 дни, в който трябва да чакате реакция от Амазон, при положение, че върнатият продуктът вече е  при тях?
Щом имате положителен опит с връщането на скъпи покупки, обяснете, нали затова е тази тема?
Неопитните да попитат, а вие да им отговорите, а не да ги назидавате.
На какво да отговоря? Че периодът е 30 дни ли? Или да разсъждавам върху ситуация, която евентуално може да се случи?
Понякога пиша много, много бавно. Както е в случая.

Не ме назидавайте за какво е темата, а се научете да четете с разбиране. Както и правилата на сайтовете, в които пазарувате.
Ами не сме прочели добре и не сме разбрали, затова питаме. Ако нямате с какво да  ни помогнете, не е проблем.
Проблемът е в нищо неказващите, безполезни постове.
Ето,   drago_2008 разбра за какво се притеснява blueprint и даде изключително смислен и изчерпателен отговор, полезен и за всички нас, които все още не сме купували скъпи артикули.
drago_2008, много благодаря!

Здравейте, отново,

благодаря ви за съветите. Сега писах имейл и ескалирах проблема на по-високо ниво и ще ви държа в течение какво се случва.

Не разбрах какво не е разбрала zvanche при положение, че описах проблема доста ясно, че върнах стоката и не си получавам парите обратно. Също и , че не получавам никаква информация относно какво се случва с нея. Track Return ми изчезна и когато опитам да го проследя ми дава само опция да го изпратя отново. Явно човека, който ни дава съвет да четем, не чете написаното с разбиране.

Благодаря за съветите още веднъж ❤
ЧовекЪТ, който "ни дава съвети", чете. Срокът е 30 дни.
Колкото и да не е особено приятно, понякога бутонът "Полезно" е показателен.
Пак пиша много бавно - какъв е проблемът? Къде пише, че парите се връщат в момента, в който "стоката е върната"? Срокът от 30 дни не е изтекъл.

Освен някакви безпричинни неадекватни констатации "Ще изчакам още месец, но много ме съмнява как ще се развие случая." и безценен съвет от човек без опит и с нежелание да разбере правилата за пазаруване "Хора - но поръчвайте скъпи неща от Амазон!", друго в поста не прочетох, но пожелавам успех със скъпите покупки.

Последна редакция: чт, 09 мар 2023, 05:40 от zvаnchе

# 796
  • Мнения: 7
Проблемът не е в това да изчакам 30 дни. Проблема е:
1. НЕ ПОЛУЧАВАМ ПОТВРЪЖДАВАНЕ ОТ АМАЗОН, ЧЕ ВЪРНАТИЯ ПРОДУКТ Е ПРИ ТЯХ

2. В ПРОФИЛА МИ В АМАЗОН НЕ СЕ ВИЗУАЛИЗИРА, ЧЕ СТОКАТА Е ВЪРНАТА КАКТО Е РЕДНО ПРИ ВРЪЩАНЕ ( ДАВА МИ ОПЦИЯ ДА ГО ВЪРНА ОТНОВО С НОВА ТОВАРИТЕЛНИЦА, НО TRACK REFUND ИЗЧЕЗНА)

И да подчертая, че в сайта пише “ once the return is processed within 14 days and confirm it with an automated e-mail” Тоест до 14 дни трябва да се обработи от тях след като е получена.

# 797
  • Мнения: 8 045
Те още явно не са обработили пратката. Няма как някой да Ви потвърди - това означава да отиде в халето и да рови. Нали не мислите, че е възможно? Физически е върната, но нали се сещате колко хиляди пратки се връщат на ден в тези центрове. На куриера се подписва един ферман с много имена и до там.
Когато накрая физически стигнат до Вашата пратка, това ще се отрази и в системата/профила Ви, ще я маркират като получена при тях и после ще Ви върнат парите. Амазон пишат, че срокът от Вашето връщане, т.е. предаване на пакета на куриера, до възстановяване на сумата е до 30 дни. Ако няма промяна в статута на пратката в рамките на 30 дни от изпращането, връщат парите ВЕДНАГА на 31 ден!
Вие нали имате номер за връщане/товарителницата. Предполагам и сте си скрийншотнали проследяването, което е показвало успешната доставка на върната пратка. Това Ви е достатъчно. Просто изчакайте търпеливо. Няколко души го писахме това най-добронамерено. Ще си получите парите не се притеснявайте.

# 798
  • Мнения: 7
Те още явно не са обработили пратката. Няма как някой да Ви потвърди - това означава да отиде в халето и да рови. Нали не мислите, че е възможно? Физически е върната, но нали се сещате колко хиляди пратки се връщат на ден в тези центрове. На куриера се подписва един ферман с много имена и до там.
Когато накрая физически стигнат до Вашата пратка, това ще се отрази и в системата/профила Ви, ще я маркират като получена при тях и после ще Ви върнат парите. Амазон пишат, че срокът от Вашето връщане, т.е. предаване на пакета на куриера, до възстановяване на сумата е до 30 дни. Ако няма промяна в статута на пратката в рамките на 30 дни от изпращането, връщат парите ВЕДНАГА на 31 ден!
Вие нали имате номер за връщане/товарителницата. Предполагам и сте си скрийншотнали проследяването, което е показвало успешната доставка на върната пратка. Това Ви е достатъчно. Просто изчакайте търпеливо. Няколко души го писахме това най-добронамерено. Ще си получите парите не се притеснявайте.

Благодаря ви за полезната информация! Радвам се, че във форума има и хора които отговарят с рабиране и приятелско отношение. Оценявам го Simple Smile

# 799
  • София
  • Мнения: 103
Здравейте! Случвало ли му се е на някой, да си поръча обувки от Амазон, които да бъдат доставени до адрес на Габко в Германия и след като ги вземете от офиса им в София, да установите че кутията е празна? На плика от Амазон има етикет на който пише 1,700кг, а от Габко да ви кажат, че пратката е 700гр и че те не са отваряли плика, който е отлепян и залепен през средата с тиксо. Как се процедира в такива случаи?

# 800
  • Казанлък
  • Мнения: 965
Здравейте! Случвало ли му се е на някой, да си поръча обувки от Амазон, които да бъдат доставени до адрес на Габко в Германия и след като ги вземете от офиса им в София, да установите че кутията е празна? На плика от Амазон има етикет на който пише 1,700кг, а от Габко да ви кажат, че пратката е 700гр и че те не са отваряли плика, който е отлепян и залепен през средата с тиксо. Как се процедира в такива случаи?

Случвало се, но не с обувки.
Писала съм за две кражби през есента. И двете пратки бяха отваряни и лепени отново. И в двата случая направих видео и снимки на пакетите, точно защото видях разлика във теглото.
Снимайте и после опишете подробно случката. Ако имате снимки, качете ги в облака и им пратете линк във съобщението.
И в двата случая ми върнаха парите веднага. Явно имат недобросъвестни служители...
За съжаление, превозвачите няма как да обръщат внимание на такива подробности, като теглото или състоянието на пакета. Просто напишете, че доверено лице е получило пратката, а вие чак сега успяхте да я отворите. И че сте много разочарована от тази случка, а те би трябвало да разследват случая с кражба...

Последна редакция: ср, 08 мар 2023, 13:56 от valpan

# 801
  • София
  • Мнения: 103
valpan много благодаря за отговора, имах нужда от тази информация.

# 802
  • Мнения: 4 239
Включвам се със спам и Чревоугодник сега ще ми дърпа ушите Grin, но искам да кажа, че много ми липсват постовете с далаверски неща. Като видях толкова нови отговори, реших, че има на супер цена минимум комплект тенджери на WMF Joy

Иначе аз отдавна не ровя в Амазон, защото едвам разчистих обувките, към които залитам, до един рафт в килера. Макар че, страшно ме сърбят ръцете да ровна за детски обувки Laughing

Но пък, ако някой попадне на добра оферта за прахосмукачка и парочистачка, да свирка. Или столче за кола Bowtie

# 803
  • Мнения: 3 966
Все още има "далаверски неща", но за съжаление обикновено са по една бройка или вдигат цената веднага след закупуването, така че се обезсмисля споделянето в темата. Трябва всеки сам да си следи стоките, които го интересуват.
Ето какво си купих съвсем наскоро, цената можете да я видите сами:

Състояние Very good, но се оказа чисто нов, неизползван и перфектно работещ. Има нещо като леко чукнато или надраскано на външното тяло, но е толкова незабележимо, че го видях чак след второто ползване. За тази цена се  бях настроила, че ще получа нещо, което ще мога да ползвам поне като резервни части и съдове, защото само купите в склада струват толкова, но уредът си дойде напълно работещ и окомплектован, с всичките му стикери и опаковки, удостоверяващи, че не е употребяван.

Последна редакция: ср, 08 мар 2023, 20:01 от GG_BG

# 804
  • софия
  • Мнения: 30 844
До момента нямам нещо със състояние very good във вид различен от нов. Последно купих сешоар dyson с всички приставки в неотворен кашон, чисто нов, на половин цена в сравнение с тази, за която се продава тук. Но следя. Когато се сетя, отварям и гледам, а с кийпа-та е супер лесно да проверя цените навсякъде.
Може да е дългогодишен късмет (едва ли), но не се сещам за нещо, което съм купувала, да съм се разочаровала и да не е имало адекватна реакция от тяхна страна.

Барбалена, Шарк-ът все още е на добра цена. По-ниската беше с 10 паунда по-малко. Около Коледа я поръчах с идея за вилата. Като пристигна толкова ми хареса, че я оставям тук. Управлението от дръжката, чупещата тръба и осветлението са голямо удобство, мощна е и не е много шумна.

Последна редакция: ср, 08 мар 2023, 19:38 от zvаnchе

# 805
  • Мнения: 3 922
Нося 38, всичките ми боти и обувки от Геокс са си абсолютно точен номер, имам много чифтове на тази марка, любима ми е.
И аз така. Също съм 38.

# 806
  • София
  • Мнения: 661
Но следя. Когато се сетя, отварям и гледам, а с кийпа-та е супер лесно да проверя цените навсякъде.
Може ли да обясните на новаците какво означава това, а и принципно как ровите в сайта, че не ми се получава и само се нервирам.
Предварително благодаря! И ще разбера, ако не ви се занимава с нас.

# 807
  • софия
  • Мнения: 30 844
В Амазон има удобно търсене. Без него няма как да намериш и следиш това, което ти трябва. Мисля, че имаше и някакъв сайт, в който по категории излизаше какво е на промоция/най-ниска цена, но не го ползвам. Имам го запазен някъде.

Обичайно първите постове съдържат тонове полезна информация.
...
Скрит текст:
Сайт, където можете да проверявате кога и колко е била намалена дадена стока в Амазон  (не отразява намаленията по време на Черния петък). Може да си го инсталирате като добавка, ако сте с Firefox, много е удобно.
Има и още един удобен add-on за следене на цените - keepa. Освен, че показва най-ниска, най-висока цена, показва и каква е в момента цената на един и същ продукт в различните Амазони, виждаш всичко под продукта в Амазон без да е нужно да ходиш и копираш, каквото и да е, на друго място.
За да показва цени в различните Амазони, трябва регистрация в keepa
Скрит текст:

След това от глобуса се отваря нов прозорец, в който се отбелязва от кои Амазони да показва цената на продукта.
...

В камилата е функционалността за продуктите по категории.

Последна редакция: ср, 08 мар 2023, 20:01 от zvаnchе

# 808
  • Мнения: 4 239
Звънче, благодаря за линка... Докато се накумя, цената скочи с 40 евро. Ще се изям от яд Cry

# 809
  • София
  • Мнения: 708
Здравейте,
Трябва да изпратя един смартфон от тук до Испания за ремонт, съответно купен от испанския амазон, иска ми се да ползвам български пощи, защото те май са най-изгодни като цена.... обаче подозирам, че няма да ми приемат телефона защото има батерия вътре...
Някой пращал ли е телефон с куриер или с български пощи имал ли е проблем с това? Моля за съвети.

Общи условия

Активация на акаунт