Не пазарувайте от CCC

  • 4 774
  • 32
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 37 984
Да, в повечето магазини даже е месец рекламацията.
Връщането на парите се изпраща към финансов отдел и оттам срока си тече отново.

Аз също съм купувала детски обувки за бая пари с ниско качество, първа и последна покупка.

В случая обаче, законово са във всички срокове и колкото да е неприятно, ще си изчакате парите и ще купите от друго място.

# 16
  • Мнения: 380
Да, в повечето магазини даже е месец рекламацията.
Връщането на парите се изпраща към финансов отдел и оттам срока си тече отново.

Аз също съм купувала детски обувки за бая пари с ниско качество, първа и последна покупка.

В случая обаче, законово са във всички срокове и колкото да е неприятно, ще си изчакате парите и ще купите от друго място.

Разбрах Ви! Ако е, както казвате, нямам друг избор.
Благодаря за норамалния отговор! Simple Smile

# 17
  • София
  • Мнения: 18 616
При пазаруване онлайн винаги се отбелязва от клиента, че е прочел общите условия. Това, че някой не ги чете, не е оправдание.

Конкретно ССС продават обувки на различни марки. Сред тях има и качествени, и некачествени.
Зависи и колко са били точни от самото начало, защото съм си вземала (от други магазини) леко тесни обувки и те се прокъсаха веднага.
От въпросния магазин съм пазарувала и съм попадала и на боклуци, и на качествени неща,които не са мърдали. Затова си имам едно на ум, когато пазарувам там.

# 18
  • Мнения: 380
Да, така е! Обаче обувките й бяха точни - в смисъл с 0.5 см по-големи. В никакъв случай тесни или къси.
И да, права сте - явно съм попаднала на боклук.

При пазаруване онлайн винаги се отбелязва от клиента, че е прочел общите условия. Това, че някой не ги чете, не е оправдание.

Конкретно ССС продават обувки на различни марки. Сред тях има и качествени, и некачествени.
Зависи и колко са били точни от самото начало, защото съм си вземала (от други магазини) леко тесни обувки и те се прокъсаха веднага.
От въпросния магазин съм пазарувала и съм попадала и на боклуци, и на качествени неща,които не са мърдали. Затова си имам едно на ум, когато пазарувам там.

# 19
  • София
  • Мнения: 18 616
Понякога зависи и от конкретния чифт. Преди 2 години си купих 2 чифта Кларкове. Хем са си марка, все пак. Абсолютно еднакъв модел в различни цветове. Единият чифт за около 2 месеца се промени, деформира, изтърка се подметката. Другият чифт още е вкъщи и го нося. Еднакво съм ги обувала, не е да съм слагала по-често износените.

Последна редакция: пн, 28 ное 2022, 20:07 от Fever Ray

# 20
  • Мнения: 380
Така е, аз разбирам риска от онлайн пазаруването, но именно затова трябва да има бърза, гъвкава и най-вече с разбиране политика!
Ще дам пример, добър пример - днес пиша на Делимано, че техен продукт е дефектен. Ведна се заменя с друг.
Не правя реклама. И това е онлайн покупка, при това на много по-нищожна цена.  А тук 6 работни дни не могат дори да отразят, че обувките са приети, че тече срока. Ще ми искат номер на товарителница. Абсурдно е!


Понякога зависи и от конкретния чифт. Преди 2 години си купих 2 чифта Кларкове. Хем са си марка, все пак. Абсолютно еднакъв модел в различни цветове. Единият чифт за около 2 месеца се протеин, деформира, изтърка се подметката. Другият чифт още е вкъщи и го нося. Еднакво съм ги обувала, не е да съм слагала по-често износените.

# 21
  • София
  • Мнения: 18 616
Всяка фирма има различна политика и в случая ако си спазват общите условия, няма проблем.
Просрочат ли срока, тогава КЗП.

# 22
  • Мнения: 7 349
Обувките явно са били некачествени, не че са носени твърде дълго, за да се съсипят. В магазините на CCC има стоки на различни цени, та и качеството едва ли е еднакво. А може би просто кофти късмет.
С добри чувства го казвам - не си тровете нервите заради едни обувки.

# 23
  • Мнения: 182
Боти закупени първо от физически магазин на ССС,изключително удобни и комфортни за проблемните ми ходила,поръчани онлайн в друг цвят,поради горе изброените предимства се оказаха подобни на външен вид,ноо с изключително твърди подметки и кожа,която въпреки усилията ми да ги "припознаят" заминаха...дори 30 минутните тренировки в къщи не издържах!

# 24
  • София
  • Мнения: 4 789
Мъжки официални обувки за над 150 лв. за две обувания им се сцепиха токовете. Върнахме ги без никакви разправии във физически магазин. Аз пък нося едни Ласоки вече трета година и още са здрави и в приемлив вид. Избягвам купуването на обувки онлайн именно защото не ми се разправя с връщане. В номерациите вече няма никакъв стандарт, а и повечето модели са ужасно неудобни. Понякога се чудя кой би си истезавал краката с такива твърди обувки.

# 25
  • Мнения: 380
Права сте. Така е!

# 26
  • София
  • Мнения: 3 271
Мъжки официални обувки за над 150 лв. за две обувания им се сцепиха токовете. Върнахме ги без никакви разправии във физически магазин. Аз пък нося едни Ласоки вече трета година и още са здрави и в приемлив вид. Избягвам купуването на обувки онлайн именно защото не ми се разправя с връщане. В номерациите вече няма никакъв стандарт, а и повечето модели са ужасно неудобни. Понякога се чудя кой би си истезавал краката с такива твърди обувки.

А във всеки физически магазин ли е възможно връщането? Защото на сайта прочетох, че може само на Ситняково.

Иначе към авторката - да, бавна е политиката, но не се ядосвайте! Ние пазаруваме само във физическите магазини на ССС, защото има опция. Следващия път си купете от обувки.бг. От там бях купила на детето мо сандали, които се скъсаха след 2 седмици, но веднага им пратих снимки, пратих ги и ми върнаха парите.
Така, че и Вие ще си получите парите, но по-бавно. А нервите няма да Ви се върнат.

# 27
  • София
  • Мнения: 4 789
Върнахме ги в Ринг мола, май. Беше преди около три години. Не знам сега каква им е политиката.

# 28
  • Мнения: 380
Тук се хванаха за срока, че бил законоустановен . Аз, обаче, акцентирам на друго - физическото нараняване, защото се получи голяма рана и неадекватното обслужване.Няма как да изискваш като единствено условие за информация номер на товарителница. При положение, че потребителят ти дава номер на поръчката и тоталният отказ за съдействие от страна на едната операторка.
Иначе, да, ще стане бавно, явно.
Относно връщането - само в мола на Ситняково се връща веднага сумата. Те са го написали на сайта.
Благодаря Ви за съвета!

Мъжки официални обувки за над 150 лв. за две обувания им се сцепиха токовете. Върнахме ги без никакви разправии във физически магазин. Аз пък нося едни Ласоки вече трета година и още са здрави и в приемлив вид. Избягвам купуването на обувки онлайн именно защото не ми се разправя с връщане. В номерациите вече няма никакъв стандарт, а и повечето модели са ужасно неудобни. Понякога се чудя кой би си истезавал краката с такива твърди обувки.

А във всеки физически магазин ли е възможно връщането? Защото на сайта прочетох, че може само на Ситняково.

Иначе към авторката - да, бавна е политиката, но не се ядосвайте! Ние пазаруваме само във физическите магазини на ССС, защото има опция. Следващия път си купете от обувки.бг. От там бях купила на детето мо сандали, които се скъсаха след 2 седмици, но веднага им пратих снимки, пратих ги и ми върнаха парите.
Така, че и Вие ще си получите парите, но по-бавно. А нервите няма да Ви се върнат.

# 29
  • Мнения: 18 218
Нараняването на крака е строго индивидуално и от магазина нямат никаква вина, че да им акцентуваш на това. Можеш да претендираш за повредена обувка, не за рани.
Аз съм имала 3 или 4 чифта обувки, боти и ботуши през годините, които са мерени и купувани във физически магазин - първи сезон са съвсем нормални, после зимуват/летуват и като ги обуя втори, трети сезон, ми правят рани. Шанс. Слагам лепенки и чакам да омекне материята.
Хубаво е да се преглеждат редовно крачетата. Отворена рана е доста късен етап на увреждане на кожата, не става за един час носене.

Общи условия

Активация на акаунт