Промоции на книги- тема 16

  • 47 694
  • 744
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 11 809
Взимам си сега поръчката от Озон, поръчах Търговска къща, 1 и 2 том, които вървят заедно, опаковани.. получих само първи том, разопакован и метнат в кашона.. думи нямам! Това ще ми е последната поръчка от този сайт! Абсолютно недопустимо!

Получих отговор от Озон, че се извиняват и ще ми пратят втори том до 29.12.. Само, дето книгите бяха подарък за Коледа. Вярно, че за близък човек, но е тъпо.. ето ти том 1 за Коледа, том 2 ще го получиш за Нова Година... много съм разочарована!

# 166
  • Мнения: 2 070
Е, стига де! Да си пратят куриера, грешката е тяхна! То иначе от книжарница ще си ги вземете...

# 167
  • Мнения: 4 608
Тази Коледа, Озонци много се излагат.
Днес имах известие от Спиди за пратката от Озон но не можах да я взема. Направо незнам какво ще открия вътре,като я отворя.

# 168
  • Мнения: 480
Аз дори и извинение не получих (дори и след като им го написах директно, че е редно да ми се извинят за това преживяване), при една от последните ми поръчки (през ноември). - За Озон става въпрос.

Книгата дойде в състоянието от снимките, и ги помолих, ако има как да ми я заменят с друга, но да направят така, че книгата или да е опакована с някакво предпазно фолио, а не да е хвърлена на произвола на съдбата в кашона (макар че в кашона имаше още 4,5 поръчани книги и те бяха окей, което ме навежда на мисълта, че служителят, който е подготвял пратката ми е видял книгата в какво състояние е, но я е пуснал вътре, едва ли не да види дали ще мине номера Simple Smile ) Според мен в такава ситуация е редно да се звънне до клиента и да се обясни ситуацията - примерно "Г-н/Г-жо еди кой/я си, бихме искали да Ви уведомим, че една от книгите в поръчката Ви е в състояние различно от ново и е със скъсана корица, бихте ли желали все пак да изпратим продукта към Вас за наша сметка, или да Ви изпратим нова книга, когато получим бройки в наличност...или нещо подобно.

В крайна сметка след няколко разменени имейла, си изпросих да задържа книгата и да се опитам да я залепя и стабилизирам, и ми върнаха парите под формата на кредит в сайта. А иначе от самото начало се опитваха да ме накарат да им я върна обратно, и да ми върнат парите, но тя беше изчерпана вече отвсякъде по това време, и като ги помолих да ми пратят тогава нова от доставчик, или когато се появи на склад, служителката ми каза, че нямало скоро да я зареждат - точно на следващият ден беше налична на сайта отново Simple Smile

Не знам дали е в опита си да обработват колкото се може повече поръчки по-бързо, но за мен тези номера са много грозни и ми оставят неприятно усещане, и затова вече пазарувам от сайта им, само ако съм много на зор и има някаква добра оферта (главно за книги). А пък когато ми се наложи да си комуникирам с някой от съпорта им, все имам чувството, че се опитват да ме разкарат по най-бързият начин и въобще не им се занимава да вникнат в проблема, който имам.

Скрит текст:

# 169
  • София
  • Мнения: 25 810
И аз не смятам да пазарувам повече от там, ако не е на много на зор. Не знам много са им поръчките ли, в ръководството ли има промени, но преди не беше така.

# 170
  • Мнения: 4 608
Днес взех пратката от Озон, всичко е тук освен техните подаръци - детски стикери и коледни късмети, които бяха упоменати но здраве да е!
Надявам се ,че тяхното неглижиране ще си остане покрай Коледната лудница и за напред ще са по- стриктни в противен случай губят клиенти.

# 171
  • Мнения: 934
И аз се разочаровах, че една от книгите ми от последната ми поръчка беше с прегъната корица. Това със сигурност е небрежност от страна на човека, който опакова. Нямаше ги коледните късмети и при мен.

Също намирам за неглижиране как книгите бяха наредени директно в кашончето, особено в този сезон, трябва да са увити и защитени по някакъв начин от вода.

# 172
  • Мнения: 11 809
При мен имаше късмети и стикери, за сметка на цяла книга Grinning

# 173
  • Euskal Herria
  • Мнения: 29 405
При мен всичко е наред, няма повредено. Липсват стикерите и късметите, ама не ме вълнуват. Важното е, че дойдоха навреме и в добър вид. От Озон ми пратиха имейл, след като е получена поръчката, за обратна връзка - дали съм доволна, имам ли препоръки. Някой друг получил ли е такова съобщение?

# 174
  • Мнения: 6 298
И аз се разочаровах, че една от книгите ми от последната ми поръчка беше с прегъната корица. Това със сигурност е небрежност от страна на човека, който опакова. Нямаше ги коледните късмети и при мен.

Също намирам за неглижиране как книгите бяха наредени директно в кашончето, особено в този сезон, трябва да са увити и защитени по някакъв начин от вода.
Явно наистина зависи от човека, който опакова. Моите бяха с големи торби с въздух под и над книгите, отстрани на кашона също имаше по- малки торбички с въздух. Досега за моя радост, не съм получавала лошо опаковани книги.

# 175
  • Мнения: 4 608
Да и аз имам такъв имейл за обратна връзка но не съм им отговорила все още. И друг път съм получавала.

# 176
  • Мнения: 1 461
И при мен , на последната ми поръчка, която направих от тях
( преди около седмица) , една от двете книги беше със силно прегъната корица, която дори се скъса на следващия ден.
Аз твърдо реших вече да не пазарувам от тях:  най- вече заради високата ,по мое мнение доставка, дори при лоялни клиенти от години. Но също така и осъзнах ,че и на други места има сочни промоции. Особено на книги.

А преди време бях загледала слушалки на Сони . При тях, моделът намален с 47% беше с обявена цена 59лв ,а междувременно в няколко други сайта се продава на 60лв официална цена, без намаления. Тогава бях неглижирала този факт , но вече наистина приключих с тях.

В понеделник ви споделих , че поръчах книга от издателство amg publishing с 35% отстъпка.
Вчера сутрината си я взех от Спиди. Книгата беше опакована с бъбъл фолио, здвраво олепена с тиксо.
Вътре имаше бешежка с моето име и ваучер за 20% отстъпка при следващо пазаруване. Ами очарована съм!

Последна редакция: ср, 21 дек 2022, 21:40 от Serendipity*

# 177
  • Мнения: 934
Ето как дойде и тази поръчка, без фолио, липсваше и хартиената подвързия на "Разказът за прислужницата" (ако по принцип няма, грешката е моя, но предполагам, че трябва да има), като и аз поръчах в колекция и очаквах да са опаковани заедно във фолио, бяха ми за подарък, и сега ми е много кофти да ги подаря така, ще мисля нещо друго в последния момент. Имам и един преордър, който ако дойде в такова насипно състояние, ще го откажа. С голям мерак направих последните поръчки, защото в последно време имах финансови затруднения и не си позволявах това удовоствие, но го помрачиха малко с това изпълнение. Обаче пък имам късмети този път:)
Скрит текст:
Определено ще им дам обратна връзка, надявам се да има подобрение.

Добре, че я има темата, за да хваща човек актуални намаления и да се информира.

# 178
  • Мнения: 11 784
Май извода е, че при такива кампании бързат заради много поръчки и се допуска немарливост, досега обичайно покупките от там са били уплътнявани с нещо и не са се търкаляли книгите из кашоните им…

За Ориндж преди време четох тук за лошо опаковани книги, когато пуснах поръчката си с -25% се чудех в какъв вид ще дойдат книгите, но се бяха постарали и бяха много добре опаковани, едната книга беше голям формат с меки корици, а беше транспортирана в чудесно състояние.

# 179
  • София
  • Мнения: 25 810
Ориндж може би е една от малкото фирми, към която нямам никакви забележки. Фаворити в опаковането са ми store.bg.

Общи условия

Активация на акаунт