Alesa - снимки и мнения на дрехи от бранда - 10 тема

  • 31 852
  • 786
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 388
Пф защо някой да се мисли за нещо повече от другите? Това би било чиста доза комплексарщина.. Това, което визирах е от аспект бизнес развитие.. ерата на индустриалния бум, когато е била от значение единствено печалбата от продукта, който произвеждаш, отдавна е от отминала. В днешно време проспериращите компании имат изключително добре развит customer relationship мениджмънт, насочен към customer retention, т.е. водещо е запазването на лоялните клиенти, развили емоционална връзка с бранда. Това е смисълът на лоялните програми и отключването на premium features на всяко следващо ниво.

В случая просто лоялната програма на Алеса престана да бъде адекватна на актуалната ситуация след високата инфлация. Морано нивото се достига лесно, 3000лв оборот се натрупват за има няма няколко месеца. Имат нужда от актуализиране на лоялната им програма от преди 10 години, that's all:)

# 721
  • Мнения: 2 885
На тези поръчващи от години сигурно са им омръзнали еднотипните модели и са спрели да поръчват едно и също .

# 722
  • Мнения: 630
Да, точно такива снимки имах предвид. Simple Smile
Черното поло как е, аз го бях поръчвала в бяло и го върнах, защото беше прозрачно и гадна материя.
Бялото е  плетиво и сигурно става на топчета.Това е трико и ме кефи много. Дано не се разтегли.

# 723
  • Мнения: 249
Аз си поръчах новите им ботуши rococo в двата цвята и смея да кажа ,че са доста добре изработени + дизайна им е много красив и са удобни .А иначе много не ме интересува дали колекциите са стари или нови ,ако ми харесва нещо и е за моето тяло и фигура бих си го поръчала ако ще и преди 10 години да е ,даже на Алеса старите неща повече ми харесват ,но за съжаление точно тези които искам не ги преиздават .Намалението 30% не ме привлича особено та да тръгвам да купувам само заради това ,ако е до -70% тогава да има смисъл ,но тази истерия покрай тези -30% не ми се връзва ,но пък такава им е политиката .

# 724
  • Мнения: 658
Аз си поръчах новите им ботуши rococo в двата цвята и смея да кажа ,че са доста добре изработени + дизайна им е много красив и са удобни .А иначе много не ме интересува дали колекциите са стари или нови ,ако ми харесва нещо и е за моето тяло и фигура бих си го поръчала ако ще и преди 10 години да е ,даже на Алеса старите неща повече ми харесват ,но за съжаление точно тези които искам не ги преиздават .Намалението 30% не ме привлича особено та да тръгвам да купувам само заради това ,ако е до -70% тогава да има смисъл ,но тази истерия покрай тези -30% не ми се връзва ,но пък такава им е политиката .

Снимай ги ако ти се занимава да видим реалните им снимки 🤗

# 725
  • София
  • Мнения: 1 123
Момичета, какъв е този код за отстъпка от 30% за всичко?  За пръв път чувам. От Алеса как определят на кого да бъде дадена отстъпката?  Прилагам скрийншот от една от групите.




Mo6ko, най-вероятно е от плата, който е еластичен. Когато облека дънките, страничният ръб на единия крачол стои странно и някак се виждат бели нишки. При другия крачол шевът е добре. Платът при дупето от едната страна на шева е изтънен. Моделът е хубав, но не и плата. Ще върна дънките.

# 726
  • Мнения: 2 885
И аз искам код , ако не ми дадат спирам да пазарувам и връщам всичко дето е с етикета хаха .
Дават ли такива кодове ?
Има детски модели , хубави са , но са много скъпи .Забелязвам , че доставката е променена на 5/6 дни , не е както досега 2/3 дни .

Последна редакция: нд, 29 яну 2023, 16:02 от prodaljavamenatam

# 727
  • Мнения: 630
Ако не сте пазарували година от тях дават такъв код. Питах ги веднъж по телефона. Сега дали е точно  на този принцип не знам,защото почти през седмица поръчвам и няма да ме огрее. 🤣 Ама ако някоя дама получи и не го ползва нека го сподели 😆

# 728
  • Мнения: 2 885
Значи спирам да отварям сайта и другата година ще пазарувам . Тъкмо да спестя пари .

# 729
  • Мнения: 4 246
Одеве имаше нов пост, без никакви коментари за кода на Цвети Василева, а сега вече е изтрит. Мими как успява всичко да трие и види не я знам.

# 730
  • Мнения: 391
То ако спреш да пазаруваш за година и вече картите, които имаш не важат - започваш да трупаш оборот от началото. Те затова го пращат тоя код. То си го пише в условията за карта - да имаш поне една поръчка последната година.
Мецани и аз имам същия проблем с дънките. Обадих се и се разбрахме. Надявам се бежовите с ръба отпред като дойдат да не са и те така....
Детските неща са хубави, но са скъпи. Като се има предвид децата как пазят...

# 731
  • София
  • Мнения: 1 123
Утре ще се обадя и ще обясня какъв е проблемът при дънките. Мислех, че моите са дефектни, но щом и при теб е било така, значи най-вероятно платът не е много качествен. Поръчала съм бежовите на 3 януари. При въпрос от моя страна кога да ги очаквам, консултантката на Алеса ми обясни, че имало проблем с цялата серия и били върнати за прекрояване. Каза, че не може да се ангажира с посочване на дата за получаване.

Не знаех, че Цвети Василева има код за Алеса. Не виждам смисъл да се трие пост с кода на Цвети, при положение, че това е решение на Алеса, а и кодът е обявен на инстаграм страницата на Цвети.



Мда, вече няма никакво значение Морано картата. Отстъпка може да се вземе с кодове.

# 732
  • Мнения: 402
За да раздават кодове наляво надясно, това значи само едно - отстъпка няма 😅 както и че безплатно е само сиренцето в капана за мишки

# 733
  • Мнения: 4 246
Малко по-назад Теди Господинова, каза че са писали коментари под друг такъв пост за смисъла да си Морано и че е изтрит. След него имаше нов, но и той е заминал. 🤷‍♀️
П.С. КрасиКолева, то безплатно не дава никой бранд. За мен означава, че нямат достатъчно търсене и за това пускат кодове.

# 734
  • Мнения: 2 885
Да дадат малко повече , стига с тези 15 процента .

Общи условия

Активация на акаунт