КАУФЛАНД - тема 63 Новогодишна

  • 52 977
  • 779
  •   1
Отговори
# 165
  • Варна
  • Мнения: 442
Тези каси на самообслужване много ми допадат.
Последните две години много не се знам къде живея, та освен най-често ползвания Кауфланд Бриз, често ползвам и този до Аспаруховия Мост, ....по рядко, но  случва се и до МОЛ -Варна и Владиславово.
Та искам навсякъде да има самообслужващи каси, засега са само на Бриз и до Мола, стига хората да си чакат на  маркировката във вид на стъпки.
Говори се за големите  колички по назад. Аз такива не ползвам не са ми удобни, освен по малките които се оставят предварително преди касата.
Та не мога да сложа голяма количка зад мен, че да не се качва следващия от горе ми...
Пазаруване за седмици и месеци не правя, а ден за ден. Какво ще се яде след 5,10 или 20 дни, не ми е актуална тема днес.
Да размотавям голяма количка само с цел да я слагам след себе си ми се струва, че ще си навлека допълнителни скандали...
А и живея близо до Магазина, та купувам каквото и когато имам нужда.
Само дето много не са ги доизмислили нещата и често трябва да идва служител...
Има ли пипер или люти чушки в покупките, винаги даваше грешка и трябва служител,
ако пекаря  е направил нещото леко по тежко дава грешка и пак служител....и най различни други....

Последна редакция: пн, 09 яну 2023, 14:11 от VassiLea

# 166
  • Мнения: 314
[/img]

Попадна ми и ми се стори интересно да ви покажа… ех, времена… 2016 е било това.

# 167
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 974
И аз пазаря ден за ден, но само защото Лидл и К са на 2 мин от нас. И ми действа дори релаксиращо да си обикалям, дори и нищо или нещо дребно да купя само. Joy ако живеех далече от тях, нямаше да е същата картинка със сигурност.

# 168
  • София
  • Мнения: 635
.... Мислех си, че с касите на самообслужване ще се реши проблема следващия да ми диша във врата, да се вре в предния клиент. Само веднъж касиерка на съседна стандартна каса  направи забележка, " заедно ли сте, ами изчакайте.

Решавам проблема с близко-дишащите клиенти като си слагам количката между мен и тях - аз, количка, следващ клиент. Винаги съм с количка - дори и за един продукт - решава проблемите.
А охраната е за да гарантира сигурността в магазина, а не да мери дистанцията между клиентите - лично мнение.

Последна редакция: пн, 09 яну 2023, 15:15 от mamamia52

# 169
  • Варна
  • Мнения: 442
.... Мислех си, че с касите на самообслужване ще се реши проблема следващия да ми диша във врата, да се вре в предния клиент. Само веднъж касиерка на съседна стандартна каса  направи забележка, " заедно ли сте, ами изчакайте.

Решавам проблема с близко-дишащите клиенти като си слагам количката между мен и тях - аз, количка, следващ клиент. Винаги съм с количка - дори и за един продукт - решава проблемите.
А охраната е за да гарантира сигурността в магазина, а не да мери дистанцията между клиентите - лично мнение.
Е да де, но къде съм казала че работата на охраната е да мери дистанцията...?
Казах, че е работа на охраната според мен   до като някой извършва разплащателна дейнос с пари или карти и още не си е получил рестото и бележките, да следи какво се случва. А не да мери разстоянието между чакащите на опашката.
Нали за сигурност ставава въпрос!. Е на мен не ми е сигурно да ми се врат в парите, картите или бележките.
Или те са назначени там само за сигурността на магазина, за моята сигурност аз със собствена охрана ли да вляза....

Това с количките по на горе съфорумка обясни, че не е удобно на самообслужващите каси..

# 170
  • София
  • Мнения: 24 730
Тази сутрин две жени бяха след мен на касата. Количката държах зад мен. Плътно си наредиха своите продукти до моите. Сложиха разделител, но не ми е приятно.  Sad  Колко време ще загубят, ако са с 5 см. отдалечени техните продукти?! Не спряха да се бутат в количката, но и аз не я преместих отпред.
Изненадах се днес в Кауфланд, намерих мерителна кана Pyrex. Купих каната, но нямаше никаква опаковка и е рисково при пренасяне до дома. Казах на касиерката, тя се направи, че не ме чува.
Беше пълно с клиенти, предполагам заради пенсиите.

# 171
  • Мнения: 3 178
Тези каси на самообслужване много ми допадат.
Последните две години много не се знам къде живея, та освен най-често ползвания Кауфланд Бриз, често ползвам и този до Аспаруховия Мост, ....по рядко, но  случва се и до МОЛ -Варна и Владиславово.
Та искам навсякъде да има самообслужващи каси, засега са само на Бриз и до Мола, стига хората да си чакат на  маркировката във вид на стъпки.
Говори се за големите  колички по назад. Аз такива не ползвам не са ми удобни, освен по малките които се оставят предварително преди касата.
Та не мога да сложа голяма количка зад мен, че да не се качва следващия от горе ми...
Пазаруване за седмици и месеци не правя, а ден за ден. Какво ще се яде след 5,10 или 20 дни, не ми е актуална тема днес.
Да размотавям голяма количка само с цел да я слагам след себе си ми се струва, че ще си навлека допълнителни скандали...
А и живея близо до Магазина, та купувам каквото и когато имам нужда.
Само дето много не са ги доизмислили нещата и често трябва да идва служител...
Има ли пипер или люти чушки в покупките, винаги даваше грешка и трябва служител,
ако пекаря  е направил нещото леко по тежко дава грешка и пак служител....и най различни други....

В Кауфланд Възраждане също има каси на самообслужване Hands V

# 172
  • Мнения: 4 267
Тази сутрин две жени бяха след мен на касата. Количката държах зад мен. Плътно си наредиха своите продукти до моите. Сложиха разделител, но не ми е приятно.  Sad  Колко време ще загубят, ако са с 5 см. отдалечени техните продукти?! Не спряха да се бутат в количката, но и аз не я преместих отпред.
Изненадах се днес в Кауфланд, намерих мерителна кана Pyrex. Купих каната, но нямаше никаква опаковка и е рисково при пренасяне до дома. Казах на касиерката, тя се направи, че не ме чува.
Беше пълно с клиенти, предполагам заради пенсиите.

Кое е рисковото и какво се очаква от касиерката да направи в случая?

# 173
  • Мнения: 5 004
Оплаквам се, че нямаше тенджери при нас, а в магазина все едно бяха обявили мобилизация. Работеха 10 от 12 каси и пак имаше опашки.
Взех майонеза и хартия, обаче забравих зехтина. Нищо, така или иначе пак ще ходя тази седмица, ще взема тогава.
Мандарините бяха на мармалад.

# 174
  • Мнения: 141
Днес успях доста добре да напазрувам:

Скрит текст:

ПП: бананите бяха по 66 ст/кг, киви - 67 ст, а гъбите - 1.57лв/кг

# 175
  • Мнения: 32 307
Досега не съм виждала никъде да продават мерителните кани Pyrex с опаковка.🙂
Дидичка, в нашия филиал пък още в неделя късен следобед имаше "планини" от кутии с тенджери, чак се учудих колко са много.😅
Тези тенджери с дебело дъно ли са, ако някой има такива, т.е. дали при по-висока температура се огъва?🤔 Когато дъното е подходящо и за индукция, мисля, че си запазват формата...

# 176
  • София
  • Мнения: 24 730
Каните може да бъдат в кутия. Simple Smile От касиерката нищо не съм очаквала. Например в Пепко касиерката ми опакова 2 чаши.

# 177
  • Мнения: 683
Каните са по 6-8 в общ кашон с разделител. Пред време имаше пак такива, но 1/2l, по същия начин бяха.
То май нищо на Pirex, което видях днес да продават, не беше в собствена опаковка.

# 178
  • Мнения: 32 307
Кауфланд и Пепко са съвсем различен типаж магазини.😉 Дори в Пепко не опаковат винаги, понякога ми се е налагало да попитам за опаковка, друг път са ми опаковали сами. Зависи от желанието на човека на касата и най-вече от това, че в Пепко са предвидили тази опция за опаковане (*а, между другото, имат и повече място на касите). Не си представям как на касите в Кауфланд опаковат каните. А ел. кани и електроуреди са си по принцип в кутии. Каните Pyrex не са длъжни да продават в кутия.🙂
Купувала съм чинии на бройка, чаши и др., подобни артикули и винаги са се продавали без кутии и без кой знае какви опаковки. Единствено магическите чаши съм забелязала, че са в кутии, както и комплектите с чаши, купички, чинии са опаковани в кутия или фолирани. Но те си пристигат така производствено. Каните Pyrex са в общ кашон с разделители- така е преценил производителят.

Последна редакция: вт, 10 яну 2023, 03:29 от dolce miele

# 179
  • Мнения: 20 954
Какъв е обема на клиенти в Кауфланд, и какъв в Пепко... представяте ли си какви опашки ще се извият, ако касиерката започне и да опакова.
То във Фантастико касиерката само прибира покупките на клиента в пликче, и чакаш по 10-15 минути на касата, двама човека пред теб.

Общи условия

Активация на акаунт